Przegląd obowiązkowy gwarancyjny „1000 km”

Kazdy samochód sklada sie z nastepujacych podstawowych zespolów badz tez ich grup

Każdy samochód składa się z następujących podstawowych zespołów bądź też ich grup. a) zespołów powodujących ruch samochodu, tj. silnika wraz z wyposażeniem, sprzęgła, skrzynki przekładniowej, wału przegubowego, mechanizmu różnicowego i kół biegowych, b) zespołów sterujących i zapewniających bezpieczeństwo jazdy, czyli mechanizmu kierowniczego, hamulcy, oświetlenia, sygnałów akustycznych i kierunkowskazów: c) obudowy, tj. podwozia i nadwozia. Najistotniejszym […]

Astra 1.6 CDTI 136 ELITE

Jeśli chodzi o nową Astrę 5 to Opel nie zdecydować się na rewolucje, a jedynie na ewolucję. Nic dziwnego ponieważ nie trzeba rewolucji w modelu który się doskonale sprzedaje. Tytułowy egzemplarz ma 136 KM, warto mu się przyjrzeć bo wydaje się bardzo ciekawą ofertą. Astra 5 jest nieco krótsza i niższa od poprzednika, jednocześnie przestronność […]

Golf na 2017 rok

Koncern VW ma zamiar na bazie Golfa wypuścić w przyszłym roku SUV-a. VW zauważył niezwykłą popularność aut tego typu i dlatego przygotować SUV-a niemal w każdym segmencie. Auta VW potrzebują nieco świeżości, ich stylistyka zmienia się za mało, jak by nie nadążały za trendami. Jedyne co się zmieniało przez lata, i było widoczne to coraz […]

DevURL


Zakładanie przyrządu do blokowania popychacza

W tym celu należy wsunąć przyrząd między szyjkę wału rozrządu i krawędź popychacza i obrócić, aż do oparcia o krawędź głowicy. Podważyć przez kanałek wykonany w popychaczu płytkę regulacyjną i wyjąć ją. Możliwe jest również ugięcie popychacza bez użycia specjalnego przyrządu np. za pomocą pręta miedzianego lub mosiężnego opierając pręt o krawędź popychacza. Po zmierzeniu grubości płyki regulacyjnej i po uwzględnieniu wartości zmierzonego luzu należy dobrać nową płytkę regulacyjną o żądanej grubości. Płytki regulacyjne występują w częściach zamiennych w grubościach  mm ze stopniowaniem grubości co 0,05 mm. (laser fiber i Hydraulika siłowa) Następnie należy zamontować płytkę do popychacza i sprawdzić czy płytka obraca się swobodnie w popychaczu. Na jednej stronie każdej płytki wytłoczono wartości grubości i tą powierzchnią do dołu należy zamontować płytkę w popychaczu. Wyjąć przyrząd A.60422, zmierzyć ponownie luz zaworu i sprawdzić, czy popychacz obraca się swobodnie w otworze głowicy. Po skontrolowaniu luzu zaworów należy wkręcić świece, zamontować pokrywy głowicy i filtr powietrza. [hasła pokrewne: otomoto siedlce, olx braniewo, audi wrocław ]

Gaźnik

Co 1 5 000 km należy oczyścić dysze i filtr wewnętrzny gaźnika oraz wyregulować prędkość obrotową biegu jałowego. Czynność tę należy powierzyć stacji obsługi wyposażonej w odpowiednie urządzenia.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: audi wrocław olx braniewo otomoto siedlce