Regeneracja alternatora i rozrusznika

Po określonym przebiegu zaczynają się pojawiać pierwsze problemy z tymi podzespołami. Rozrusznik nie chce kręcić a alternator za słabo ładuje. Jest to normalne i związane ze zużywaniem się tych części. Zwykle auto już ma nakręcone trochę kilometrów więc mało kto decyduje se na zakup oryginalnych nowych części. Alternatywą są azjatyckie zamienniki lub regeneracja. Od razu […]

Kontrola poziomu płynu hamulcowego

Co 500 km lub raz w tygodniu należy sprawdzić poziom płynu hamulcowego w zbiorniku i W razie potrzeby uzupełnić płyn. Poziom powinien sięgać 14…16 mm poniżej krawędzi wlewu zbiornika Poziom można sprawdzić dzięki przezroczystości ścianek, bez odkręcania korka wlewu. Brak płynu w jednej komorze zbiornika jest świadectwem uszkodzenia danego obwodu hamulcowego. Jeżeli stwierdzi się powtarzający […]

Golf na 2017 rok

Koncern VW ma zamiar na bazie Golfa wypuścić w przyszłym roku SUV-a. VW zauważył niezwykłą popularność aut tego typu i dlatego przygotować SUV-a niemal w każdym segmencie. Auta VW potrzebują nieco świeżości, ich stylistyka zmienia się za mało, jak by nie nadążały za trendami. Jedyne co się zmieniało przez lata, i było widoczne to coraz […]

Wymiana oleju

Spuszczenia oleju dokonuje się przez 1 korek spustowy umieszczony w misce olejowej. Wymianę oleju wykonuje się przy ciepłym silniku, samochód ustawiony w pozycji horyzontalnej. Filtr bocznikowy oleju. umieszczony w tylnej części bloku silnika, typu Purflux LS 105. Przy zakręcaniu nowego filtru należy posmarować uszczelkę filtru olejem i dokręcić filtr ręką aż do chwili pełnego przylegania […]

DevURL


Wymiana płynu hydraulicznego LHM

Wymiana płynu hydraulicznego LHM w centralnej instalacji hydraulicznej po przebiegu 30 000 km, a nastepnie co 40 000 km. W przypadku małych przebiegów rocznych należy wykonywać:

wymianę oleju w silniku i skrzynce biegów oraz smarowania — co najmniej raz w roku,

— demontaż i kontrolę nakładek hamulców tylnych — raz w roku, (pompy hydrauliczne, siłowniki hydrauliczne) [hasła pokrewne: moto allegro osobowe, serwis audi wrocław, inchcape używane ]

— kontrolę układu elektrycznego — raz w roku,  wymianę płynu w instalacji hydraulicznej — co 2 lata.

Zestawienie materiałów eksploatacyjnych zatwierdzonych przez serwis techniczny firmy Citroen

Olej silnikowy

— fabryczny Total GTS 15W/40 (na cały sezon) lub Castrol GTX 20W/50 lub 15W/50,  Elf Sportigrade 20W/50, Mobil super IOW/50, Shell super 10W/50, Esso Unifio 15W/50,

— w klimacie bardzo zimnym — Total Altigrade GT IOW/30 lub Mobil Special łowno, Shell X-100 IOW/30,

— zamienniki krajowe — brak homologacji.

Olej do skrzynki biegów

– na cały sezon Total SAE 80 EP lub SAE 80W/85 EP lub Mobil GX 80, Shell Spirax EP 80.

— zamienniki krajowe — brak homologacji.

Płyn do układu chłodzenia

— Total Antigel lub Special Citroen (stężenie do „—1 50C” lub na specjalne zamówienie do „—30st. C).

Hyn hydrauliczny do instalacji hydraulicznej wysokiego ciśnienia

— Total LHM lub inne płyny hydrauliczne mineralne LHM o kolorze zielonym.

Smar stały

— Total Multis

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: inchcape używane moto allegro osobowe serwis audi wrocław