Naprawa ogumienia

Przed zdjęciem opony należy ją dokładnie oczyścić, a następnie położyć na czystej podłodze w garażu, na trawie lub na płachcie plastykowej albo brezentowej. Podczas demontażu ogumienia powinna być zachowana następująca kolejność czynności: — Wykręcić wkładkę zaworową, aby powietrze całkowicie uszło z dętki. Stanąć na oponie stopami w pobliżu obręczy koła w celu wciśnięcia obrzeża. W […]

Obsługa alternatora

Badania wykazały, że akumulator pozostawiony w samochodzie podczas mrozu —10OC bez ocieplenia osiąga- temperaturę otoczenia już po ok. 7 godzinach. Natomiast akumulator pozostawiony w tych samych warunkach, lecz ocieplony, osiąga temperaturę otoczenia w czasie kilkakrotnie dłuższym. Stąd prosty wniosek, że ocieplony akumulator po nocnym postoju będzie miał większą pojemność, a więc i większą zdolność uruchomienia […]

Zawieszenie przednie

W zawieszeniu przednim należy zwracać uwagę na stan osłon gumowych przegubów kulistych piasty koła. Wszelkie ślady smaru na osłonie gumowej mogą świadczyć o uszkodzeniu osłony i kwalifikują cały przegub do wymiany (przeguby są dostarczane razem z osłoną gumową i są smarowane fabrycznie). Regulację ustawienia przedniego zawieszenia przeprowadza się zawsze po kontroli ciśnienia w ogumieniu przy […]

Opór bezwladnosci

DevURL


Ustawienie zapłonu

Co 5000 km, a także przy wyjmowaniu rozdzielacza należy sprawdzić ustawienie zapłonu.

Obsługa techniczna

Niektóre czynności obsługowe mogą się okazać trudne do wykonania poza stacją obsługi ze względu na brak odpowiednich narzędzi. Zaleca się w tym przypadku zwrócić się do Autoryzowanej Stacji Obsługi. Poszczególne czynności obsługowe, które należy wykonywać w zależności od przebiegu samochodu podano w tabelach zamieszczonych w części omawiającej samochód FIAT 128. [patrz też: otomoto siedlce, olx braniewo, audi wrocław ]

W poniższej części omówiono tylko czynności obsługowe specyficzne dla tego typu samochodu. Pozostałe, jak np.: wymiana oleju w silniku, wymiana płynu chłodzącego, wymiana okładzin ciernych, odpowietrzanie hamulców itp. zostały omówione w części dotyczącej samochodów FIAT 128. Mogą być różnice w konstrukcji części (np. inny kształt, usytuowanie), ale zasada obsługi jest taka sama.

Pasek napędu rozrządu

Co 30 000 km należy sprawdzić stan zużycia paska zębatego. W przypadku, gdy konieczne będzie przesunięcie paska lub zmiana jego długości, należy go wymienić. W żadnym przypadku nie należy regulować napięcia paska. Ze względu na konieczność posiadania specjalnych przyrządów unieruchomiajacych koło zębate rozrządu (przy wymianie paska) czynność te należy powierzyć do wykonania w stacji obsługi.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: audi wrocław olx braniewo otomoto siedlce