części bmw x5 gdańsk
Real Logistics
Oblodzone drogi to nie problem. Najlepsza sól drogowa na lód i śnieg!
Kontrola układu hamulcowego

Pasek napędu pompy płynu chłodzącego i alternatora

Dwuszczekowe bębnowe mechanizmy hamulcowe

Dwuszczekowe bębnowe mechanizmy hamulcowe, bez względu na rodzaj należy regulować po uprzednim sprawdzeniu i ewentualnym luzu wyregulowaniu luzów łożysk kół. Hamulec każdego koła trzeba regulować oddzielnie, unosząc koło tak, aby nie dotykało ziemi i aby można je było swobodnie obracać. Po takim przygotowaniu wykonać następujące czynności: posługując się urządzeniem regulacyjnym, doprowadzić do zahamowania koła przez […]

Regulacja zaworów

Regulacje zaworów przeprowadza się zawsze na zimnym silniku. Aby móc obracać wal korbowy przy regulacji zaworów, nalezy podnieść samochód z jednej strony z przodu, włączyć 4 (lub 5) bieg i obracać koło uniesione do góry. Nigdy nie należy obracać wału korbowego za pośrednictwem nakrętki mocującej koło paska klinowego na wałku rozrządu. Zdjąć pokrywę zaworów z […]

DevURL


Ustawienie zapłonu statyczne

Przez wycięcie w obudowie sprzęgła są widoczne oznaczenia na kole zamachowym silnika. Przy zatrzymanym silniku ustawienie wstępne ma wynosić 1 oc (moment rozwarcia styków przerywacza). Cyfra „10 zaznaczona na kole zamachowym ma być ustawiona naprzeciw strzałki na obudowie sprzęgła, na krawędzi wycięcia. Ustawienie zapłonu dynamiczne (przy predkości obrotowej biegu jałowego silnika, za pomocą lampy stroboskopowej). [hasła pokrewne: deft autka, sworzeń wahacza objawy, skoda używane ]

Odłączyć rurkę łączącą membranę korektora podciśnieniowego przyspieszenia zapłonu w aparacie zapłonowym. Uruchomić silnik i utrzymywać prędkość obrotową biegu jałowego. Sprawdzić ustawienie zapłonu, za pomoca lampy stroboskopowej (lub specjalnego urządzenia testowego); prawidłowa wartość 100 + 1 0.

Następnie zwiększyć prędkość obrotową silnika do 2500 obr/min i sprawdzić, czy regulator odśrodkowy przyspieszenia zapłonu zwiększa wartość kata przyspieszenia w funkcji prędkości ,obrotowej. Zatrzymać silnik i założyć rurkę korektora podciśnieniowego. Zmianę kąta przyspieszenia zapłonu (regulację zapłonu) wykonuje się przez obrót aparatu zapłonowego, po lekkim odkręceniu nakrętki dociskającej mostek blokujący aparat zapłonowy w obudowie silnika. Po ustawieniu prawidłowym zapłonu dokręcić nakrętkę momentem 20 N • m (2 kGm). (haki holownicze, koło zębate)

W przypadku słabej reakcji korektora podciśnieniowego przyspieszenia zapłonu na szybkie naciśnięcie pedału „gazu” sprawdzić szczelność przepony w tym korektorze i szczelność rurki łączącej korektor z kolektorem ssącym.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: deft autka skoda używane sworzeń wahacza objawy