Regeneracja alternatora i rozrusznika

Po określonym przebiegu zaczynają się pojawiać pierwsze problemy z tymi podzespołami. Rozrusznik nie chce kręcić a alternator za słabo ładuje. Jest to normalne i związane ze zużywaniem się tych części. Zwykle auto już ma nakręcone trochę kilometrów więc mało kto decyduje se na zakup oryginalnych nowych części. Alternatywą są azjatyckie zamienniki lub regeneracja. Od razu […]

Zakup auta

Dzisiaj, niemalże każda osoba jest w stanie dopasować pod siebie odpowiedni model samochodu. Mamy naprawdę całą masę możliwości do wyboru, bez względu na to, co lubimy. Osoby nieco bardziej wybredne sprowadzają sobie auta zza granicy. Mało tego, znane koncerny samochodowe co rusz produkuję nowe typu znanych aut, nieraz coraz to bardziej luksusowe wersje. Starsze typy […]

Kontrola układu hamulcowego

Obsługa nadwozia

Obsługa nadwozia polega na smarowaniu, myciu i konserwacji oraz okresowym zabezpieczaniu jego elementów przed korozją. Jeżeli instrukcja obsługi samochodu nie podaje odpowiednich wskazówek, to należy smarować zamki i zawiasy co 5000 km przebiegu, a pozostałe punkty należy smarować co 10 000 km. Punkty smarowania zaopatrzone w smarowniczki smaruje się smarem stałym, takim samym jak punkty […]

DevURL


Ubytki lakieru

Miejsce, w którym nastąpił ubytek lakieru, należy oczyścić drobnoziarnistym papierem ściernym nr 180 aż do uzyskania czystej powierzchni metalu. Następnie oczyszczone miejsce trzeba dokładnie natrzeć odrdzewiaczem pod nazwą Fosol i pozostawić na jedną dobę. Po tym okresie blachę ponownie lekko przeciera się papierem ściernym i zmywa spirytusem denaturowanym. Wyschniętą powierzchnię można pokryć farbą podkładową przy użyciu pędzelka. Następnego dnia na wyschniętą farbę podkładową nakłada się wierzchnią warstwę lakieru. Po całkowitym wyschnięciu tej warstwy można ja lekko spolerować wodoodpornym papierem ściernym. Podczas polerowania papier należy nieco smarować mydłem i zwilżać wodą. [przypisy: moto allegro osobowe, serwis audi wrocław, inchcape używane ] Niekiedy istnieje konieczność wyrównania ubytku lakieru szpachlówką, która nakłada się na farbę podkładową. Jednorazowo nakładana warstwa szpachlówki nie może przekraczać grubości 0,2 mm. Następną warstwę można nakładać po wyschnięciu pierwszej, co następuje po kilku godzinach. Nałożona jednorazowo grubsza warstwa szpachlówki może po wyschnięciu pękać. Zaszpachlowane wklęśnięcie należy wygładzić drobnoziarnistym papierem ściernym, zmyć wodą, osuszyć i pokryć wierzchnią warstwą lakieru. (maszyny pakujące; Blog motoryzacyjny) Najczęściej właściciele samochodów rezygnują z ich eksploatacji na dłuższy okres wówczas, gdy samochód stoi w garażu, a zima jest mroźna i obfita w opady śniegu. Postępują w ten sposób ci, którzy nie muszą użytkować samochodu i jednocześnie są świadomi tego, że rozruch zimnego silnika wpływa bardzo niekorzystnie na jego trwałość, zaś sól na jezdniach prowadzi nieuchronnie do przyspieszonej korozji blach nadwozia.


Jeżeli jednak samochód ma garażować na otwartej przestrzeni, to skutki pozostawienia go bez odpowiedniego zabezpieczenia są często o wiele gorsze niż codzienna eksploatacja. Zmienna temperatura i wilgoć stanowią zasadnicze przyczyny korozji, niszczenia lakieru, wyposażenia elektrycznego, silnika i innych mechanizmów. Oprócz tego liczba kilometrów przejechanych w zimie jest z zasady znacznie mniejsza niż w innych porach roku

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: inchcape używane moto allegro osobowe serwis audi wrocław