Przestawianie kół

Problem przestawiania kół nie jest rozwiązany jednolicie. Są również przeciwnicy przestawiania kół, którzy twierdzą nie bez racji, że ścieranie bieżników opon po pewnym przebiegu dopasowuje je do nawierzchni drogi, dzięki czemu zwiększa się ich przyczepność. Głównym zaś argumentem, przemawiającym na korzyść przestawiania kół, jest przedłużenie okresu ich eksploatacji. Użytkownicy powinni więc stosować się do posiadanej […]

Kontrola elementów hydraulicznych instalacji hamulcowej

Obroty ze skrzynki przekladniowej sa przekazywane na mechanizm róznicowy za posrednictwem walu przegubowego

Obroty ze skrzynki przekładniowej są przekazywane na mechanizm różnicowy za pośrednictwem wału przegubowego. Do nadania kierunku jazdy samochodu służy mechanizm kierowniczy składający się z kola kierowniczego i z wału kierowniczego z wytoczonym ślimakiem i zazębionym z nim wycinkiem ślimacznicy, które są umieszczone w kolumnie kierowniczej. Ruch wycinka ślimacznicy przenosi się na ramię kierownicze, które za […]

Gaz czy benzyna?

Dzisiaj auto jest rzeczą niemalże tak niezbędną, jak różne sprzęty w domu. Jednakże sporo osób powstrzymuje się przed tym zakupem z prostego powodu. Zdają sobie oni bowiem sprawę z tego, ile kosztuje utrzymanie samochodu. Nie chodzi tutaj o sam zakup auta, ale też o wszystkie ubezpieczenia oraz o dodatkowe koszty, czyli na przykład różne naprawy, […]

DevURL


Świece zapłonowe

W celu wymontowania świec należy ściągnąć przewody zapłonowe z osłonami gumowymi, po czym za pomocą klucza specjalnego z zestawu narzędzi wykręcić świece. Jeżeli zaistnieje konieczność oczyszczenia świec między okresami przewidzianymi na wymianę, należy dokładnie usunąć nagar znajdujacy się między izolatorem porcelanowym środkowej elektrody a korpusem świecy. Następnie za pomocą szczelinomierza sprawdzić odległość między elektrodami. Jeżeli odległość jest inna, należy przybliżyć elektrodę zewnętrzną do elektrody środkowej. Zaleca się wymianę świec co 10 000 km. [więcej w: rowiński wajdemajer używane, alegro osobowe, otomoto starogard gdański ]

Ustawienie zapłonu

Co 1 5 000 km lub po demontażu rozdzielacza zapłonu lub wału rozrządu należy sprawdzić ustawienie zapłonu. Przystępując do regulacji zapłonu należy wykonać następujące czynności:

– wykręcić świece zapłonowe (łatwiej obracać wałem korbowym);

— zdjąć kopułkę rozdzielacza; przekładnie zębate ; regały jezdne;

— wyregulować odstęp styków przerywacza;

— obracać wał korbowy w prawo, aż do początku suwu sprężania przez tłok pierwszego cylindra;

— włączyć lampkę kontrolną między zacisk cewki zapłonowej oznaczony „I a masę silnika, przekręcić włączenia zapłonu;

— zdjąć pokrywę gumową z wziernika, a następnie pokręcając dalej wał korbowy silnika obserwować we wzierniku na obudowie osłony sprzęgła przesuwanie się wieńca koła zamachowego, po ukazaniu się we wzierniku znaku „1” na kole zamachowym obracać dalej waf korbowy, aż do chwili zaświecenia się lampki kontrolnej; jeśli lampka nie zaświeci się w chwili, kiedy znak „I ustawi się naprzeciw znaku „10 znajdującego się na krawędzi wziernika, doprowadzić do pokrycia się znaków „I i „10;

— zluzować nakrętkę śruby dwustronnej mocującej rozdzielacz, a następnie obracając lekko w jedną lub drugą stronę całym rozdzielaczem doprowadzić do granicznego punktu świecenia i gaśnięcia lampki kontrolnej;

— dokręcić silnie nakrętkę śruby mocującej rozdzielacz i po cofnięciu koła zamachowego skontrolować punkt zaświecenia lampki kontrolnej obracając w prawo wał korbowy;

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: alegro osobowe otomoto starogard gdański rowiński wajdemajer używane