fleetcorp.pl/nieporet/
https://modea.pl/kategoria/Płaszcze/ stylowe, modne płaszcze, damskie i męskie płaszcze w sklepach online - sprawdź -
Auta terenowe

Obecnie coraz większą popularnością cieszą się auta terenowe. Niegdyś wybierali je tylko miłośnicy rajdów. Dzisiaj są one kupowane przez rodziny z dziećmi. Samochody terenowe na przestrzeni lat zyskiwały i zyskują coraz większą liczbę odbiorców. Dzisiaj już nikogo nie dziwi widok jeepa na ulicach.

Zawieszenie i układ kierowniczy

Co 5000 km lub przy przeglądach podwozia samochodu sprawdzić stan osłon gumowych przegubów kulowych. W przypadku uszkodzenia wymienić osłony. Przed założeniem nowej osłony, napełnić ją smarem ŁT-4S3. Co 15 000 km sprawdzić luz przegubów kulowych; przy nadmiernym luzie należy je wymienić. Co 1 5 000 km lub w przypadku stwierdzenia nierównomiernego zużycia opon należy sprawdzić […]

Układ przeniesienia napędu

W sprzęgłach wyłączanych mechanicznie regulację przeprowadza się przez wydłużanie lub skracanie cięgła dźwigni w pobliżu obudowy sprzęgła. Po zluzowaniu przeciwnakrętki należy dokręcać lub odkręcać nakrętkę na końcówce cięgła, aż do uzyskania właściwego jałowego skoku pedału sprzęgła, po czym dokręcić przeciwnakrętkę. W sprzęgłach wyłączanych hydraulicznie regulację przeprowadza się przez wydłużanie lub skracanie popychacza hydraulicznego wyprzęgnika. Nakrętka […]

Obręcze kół

Smaru w piastach kół bez smarowniczek nie uzupełnia się, tylko w terminie przewidzianym na smarowanie wymienia się cały smar. Aby wymienić smar w piaście przedniego koła, należy zdjąć koło, odkręcić nakrętkę, zdjąć piastę, przemyć piastę i łożyska naftą, po czym nałożyć smaru do koszyczków łożysk, pokryć smarem przestrzeń wewnętrzną i skrajne powierzchnie piasty, pokrywę piasty […]

DevURL


Skok jałowy pedału sprzęgła

Co 1 5 000 km sprawdzić skok jałowy pedału sprzęgła, który powinien wynosić około 25 mm. Jeżeli skontrolowana wartość skoku jest inna należy przeprowadzić regulacje pokręcając w tym celu nakrętką po uprzednim zluzowaniu przeciwnakrętki.

Olej w skrzynce biegów

Co 1 5 000 km sprawdzić poziom oleju, który powinien sięgać dolnej krawędzi otworu wlewowego zamykanego korkiem.

Co 30 000 km należy olej wymienić. W celu wymiany oleju należy odkręcić korek spustowyi pozwolić, aby olej ściekał swobodnie przez około 10 minut. (przekładnia zębata i Koła zębate) [podobne: rowiński wajdemajer używane, alegro osobowe, otomoto starogard gdański ]

Olej w tylnym moście

Co 15 000 km sprawdzić poziom oleju, który powinien sięgać dolnego brzegu otworu wlewowego.

Co 30 000 km olej wymienić. Dla spuszczenia oleju odkręca się korek: Olej zużyty musi dokładnie spłynąć.

Hamulce

W przypadku nadmiernego jałowego skoku pedału hamulca, wyraźnej różnicy skuteczności hamowania miedzy poszczególnymi kołami lub pewnej elastyczności pedału i niewystarczającego hamowania należy dokonać ogólnego przeglądu układu hamulcowego. Co 5 000 km dla hamulców przednich i co 1 5 000 km dla hamulców tylnych sprawdzić stan zużycia nakładek ciernych, których minimalna grubość wynosi 1,5 mm. Regulacja luzu nakładek ciernych jest automatyczna, nie wymaga więc żadnych czynności.

Co 500 km lub raz w tygodniu sprawdzić i jeżeli zajdzie potrzeba uzupełnić poziom płynu hamulcowego w zbiorniku lub trzeba uzupełnić poziom płynu hamulcowego w zbiorniku. Płyn powinien przepływać z jednej części do drugiej.

Co 1 5 000 km lub w przypadku nadmiernego skoku dźwigni hamulca ręcznego należy go wyregulować za pomoca specjalnego napinacza linki sterującej. Skok dźwigni powinien wynosić przy dobrze wyregulowanym hamulcu 3…5 ząbków.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: alegro osobowe otomoto starogard gdański rowiński wajdemajer używane