W praktyce srednia szybkosc ruchu jest ograniczona przez wiele czynników

W praktyce średnia szybkość ruchu jest ograniczona przez wiele czynników. Do takich czynników należy zaliczyć: 1) intensywność ruchu na poszczególnych ilość pasów ruchu 2) ograniczenia szybkości, 3) warunki atmosferyczne i klimatyczne, 4) kwalifikacje kierowcy itd. odcinkach trasy drogowej Jako jeden z zasadniczych czynników oceny charakterystyki siły napędowej samochodu należy również wymienić ocenę zdolności zahamowania jest […]

Zabezpieczenie nadwozia przed korozją

Ze względu na specyficzną budowę nadwozia (nadwozie samonośne i szczątkowa rama), zabezpieczenie antykorozyjne jest szczególnie ważne W ciężkich warunkach klimatycznych i przy obecności dużych ilości soli na jezdniach, w okresie zimowym. Kolejność operacji przy zabezpieczeniu antykorozyjnym samochodów Citroen CX Ustawić dźwignię prześwitu na pozycję „maksimum i uruchomić silnik. Po podniesieniu się samochodu zatrzymać silnik. Zabezpieczyć […]

Zakup auta

Dzisiaj, niemalże każda osoba jest w stanie dopasować pod siebie odpowiedni model samochodu. Mamy naprawdę całą masę możliwości do wyboru, bez względu na to, co lubimy. Osoby nieco bardziej wybredne sprowadzają sobie auta zza granicy. Mało tego, znane koncerny samochodowe co rusz produkuję nowe typu znanych aut, nieraz coraz to bardziej luksusowe wersje. Starsze typy […]

Regulacja luzu zaworów

Należy pamiętać. że usytuowanie zaworów jest następujące: pierwszy zawór najbliższy paska zębatego napędu rozrządu jest zaworem wydechowym, następnie dwa są zaworami ssącymi, dalsze dwa to zawory wydechowe, dalej dwa zawory ssące i ostatni znów wydechowy. Jeżeli rzeczywisty luz zaworu różni się od prawidłowych wartości dla zaworu ssącego lub wydechowego, należy przy użyciu przyrządu specjalnego nr. […]

DevURL


Skok jałowy pedału sprzęgła

Co 1 5 000 km sprawdzić skok jałowy pedału sprzęgła, który powinien wynosić około 25 mm. Jeżeli skontrolowana wartość skoku jest inna należy przeprowadzić regulacje pokręcając w tym celu nakrętką po uprzednim zluzowaniu przeciwnakrętki.

Olej w skrzynce biegów

Co 1 5 000 km sprawdzić poziom oleju, który powinien sięgać dolnej krawędzi otworu wlewowego zamykanego korkiem.

Co 30 000 km należy olej wymienić. W celu wymiany oleju należy odkręcić korek spustowyi pozwolić, aby olej ściekał swobodnie przez około 10 minut. (przekładnia zębata i Koła zębate) [podobne: rowiński wajdemajer używane, alegro osobowe, otomoto starogard gdański ]

Olej w tylnym moście

Co 15 000 km sprawdzić poziom oleju, który powinien sięgać dolnego brzegu otworu wlewowego.

Co 30 000 km olej wymienić. Dla spuszczenia oleju odkręca się korek: Olej zużyty musi dokładnie spłynąć.

Hamulce

W przypadku nadmiernego jałowego skoku pedału hamulca, wyraźnej różnicy skuteczności hamowania miedzy poszczególnymi kołami lub pewnej elastyczności pedału i niewystarczającego hamowania należy dokonać ogólnego przeglądu układu hamulcowego. Co 5 000 km dla hamulców przednich i co 1 5 000 km dla hamulców tylnych sprawdzić stan zużycia nakładek ciernych, których minimalna grubość wynosi 1,5 mm. Regulacja luzu nakładek ciernych jest automatyczna, nie wymaga więc żadnych czynności.

Co 500 km lub raz w tygodniu sprawdzić i jeżeli zajdzie potrzeba uzupełnić poziom płynu hamulcowego w zbiorniku lub trzeba uzupełnić poziom płynu hamulcowego w zbiorniku. Płyn powinien przepływać z jednej części do drugiej.

Co 1 5 000 km lub w przypadku nadmiernego skoku dźwigni hamulca ręcznego należy go wyregulować za pomoca specjalnego napinacza linki sterującej. Skok dźwigni powinien wynosić przy dobrze wyregulowanym hamulcu 3…5 ząbków.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: alegro osobowe otomoto starogard gdański rowiński wajdemajer używane