hitem ostatnich miesięcy są ramki z powierzchnią wypukłą Doming

Ustawienie świateł

Ustawienie zapłonu statyczne

Przez wycięcie w obudowie sprzęgła są widoczne oznaczenia na kole zamachowym silnika. Przy zatrzymanym silniku ustawienie wstępne ma wynosić 1 oc (moment rozwarcia styków przerywacza). Cyfra „10 zaznaczona na kole zamachowym ma być ustawiona naprzeciw strzałki na obudowie sprzęgła, na krawędzi wycięcia. Ustawienie zapłonu dynamiczne (przy predkości obrotowej biegu jałowego silnika, za pomocą lampy stroboskopowej). [hasła […]

Gaz czy benzyna?

Dzisiaj auto jest rzeczą niemalże tak niezbędną, jak różne sprzęty w domu. Jednakże sporo osób powstrzymuje się przed tym zakupem z prostego powodu. Zdają sobie oni bowiem sprawę z tego, ile kosztuje utrzymanie samochodu. Nie chodzi tutaj o sam zakup auta, ale też o wszystkie ubezpieczenia oraz o dodatkowe koszty, czyli na przykład różne naprawy, […]

Dwuszczekowe bębnowe mechanizmy hamulcowe

Dwuszczekowe bębnowe mechanizmy hamulcowe, bez względu na rodzaj należy regulować po uprzednim sprawdzeniu i ewentualnym luzu wyregulowaniu luzów łożysk kół. Hamulec każdego koła trzeba regulować oddzielnie, unosząc koło tak, aby nie dotykało ziemi i aby można je było swobodnie obracać. Po takim przygotowaniu wykonać następujące czynności: posługując się urządzeniem regulacyjnym, doprowadzić do zahamowania koła przez […]

DevURL


Skok jałowy pedału sprzęgła

Co 1 5 000 km należy sprawdzić skok jałowy pedału sprzęgła, który powinien wynosić dla: samochodu z silnikiem 1600— 12,5…25 mm, dla samochodu z silnikiem 1800 — ok. 25 mm. W najnowszej wersji samochodu FIAT 132 1600, 2000 jest zamontowane sprzęgło bez skoku jałowego pedału.

Olej w skrzynce biegów

Co 1 5 000 km sprawdzić poziom oleju, który powinien dotykać dolnej krawędzi korka wlewu. Natomiast co 30 000 km należy olej wymienić. Zużyty olej musi dokładnie spłynąć przez otwór spustowy przez około 10 minut.

Olej w tylnym moście

Co 1 5 000 km sprawdzić poziom oleju, który powinien sięgać dolnego brzegu otworu wlewowego. Co 30 000 km należy olej wymienić. Przed napełnieniem świeżym olejem trzeba dopilnować, żeby Olej zużyty całkowicie spłynął przez otwór spustowy.

Zawieszenie i układ kierowniczy

Co 5000 km lub przy przeglądach podwozia sprawdzić stan osłon gumowych przegubów kulowych. W przypadku uszkodzenia wymienić osłony. Przed założeniem nowych napełnić je smarem ŁT-4S3. Co 15 000 km sprawdzić luz przegubów kulowych; przy nadmiernym luzie należy je wymienić.

Co 1 5 000 km lub w przypadku stwierdzenia nierównomiernego zużycia opon należy sprawdzić zbieżność i pochylenie kół przednich.

Co 30000 km należy nasmarować łożyska kół przednich smarem ŁT-4S3 i wyregulować ich luz. [zobacz też: otomoto siedlce, olx braniewo, audi wrocław]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: audi wrocław olx braniewo otomoto siedlce