Podładowanie akumulatora

Jeśli rozładuje się nam akumulator to najlepszym rozwiązaniem jest uruchomienie auta za pomocą kabli. Raczej nie powinno się samochodu ciągnąć czy też pchać, te metody są dość brutalne dla silnika i innych komponentów. Musimy tylko uważać by nie popełnić błędu przy podłączeniu kabli. Ważne jest też by szybko odłączyć kable, tuż po uruchomieniu silnika. W […]

Rozdzielacz zapłonu

Przygotowanie do długotwałego postoju

Układ przeniesienia napędu

W sprzęgłach wyłączanych mechanicznie regulację przeprowadza się przez wydłużanie lub skracanie cięgła dźwigni w pobliżu obudowy sprzęgła. Po zluzowaniu przeciwnakrętki należy dokręcać lub odkręcać nakrętkę na końcówce cięgła, aż do uzyskania właściwego jałowego skoku pedału sprzęgła, po czym dokręcić przeciwnakrętkę. W sprzęgłach wyłączanych hydraulicznie regulację przeprowadza się przez wydłużanie lub skracanie popychacza hydraulicznego wyprzęgnika. Nakrętka […]

DevURL


Skok jałowy pedału sprzęgła

Co 1 5 000 km należy sprawdzić skok jałowy pedału sprzęgła, który powinien wynosić dla: samochodu z silnikiem 1600— 12,5…25 mm, dla samochodu z silnikiem 1800 — ok. 25 mm. W najnowszej wersji samochodu FIAT 132 1600, 2000 jest zamontowane sprzęgło bez skoku jałowego pedału.

Olej w skrzynce biegów

Co 1 5 000 km sprawdzić poziom oleju, który powinien dotykać dolnej krawędzi korka wlewu. Natomiast co 30 000 km należy olej wymienić. Zużyty olej musi dokładnie spłynąć przez otwór spustowy przez około 10 minut.

Olej w tylnym moście

Co 1 5 000 km sprawdzić poziom oleju, który powinien sięgać dolnego brzegu otworu wlewowego. Co 30 000 km należy olej wymienić. Przed napełnieniem świeżym olejem trzeba dopilnować, żeby Olej zużyty całkowicie spłynął przez otwór spustowy.

Zawieszenie i układ kierowniczy

Co 5000 km lub przy przeglądach podwozia sprawdzić stan osłon gumowych przegubów kulowych. W przypadku uszkodzenia wymienić osłony. Przed założeniem nowych napełnić je smarem ŁT-4S3. Co 15 000 km sprawdzić luz przegubów kulowych; przy nadmiernym luzie należy je wymienić.

Co 1 5 000 km lub w przypadku stwierdzenia nierównomiernego zużycia opon należy sprawdzić zbieżność i pochylenie kół przednich.

Co 30000 km należy nasmarować łożyska kół przednich smarem ŁT-4S3 i wyregulować ich luz. [zobacz też: otomoto siedlce, olx braniewo, audi wrocław]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: audi wrocław olx braniewo otomoto siedlce