Przewody

Płynący prąd nagrzewa cewkę zapłonową. Po dłuższym okresie może to doprowadzić do jej uszkodzenia. Dlatego też sprawdzając np. obwód kierunkowskazów należy od razu wyłączyć prąd dopływający do cewki zapłonowej przez rozwarcie styków przerywacza. Wystarczy w tym celu włożyć między styki  kawałek suchego, czystego papieru. [przypisy: motoallegro osobowe, otomoto chojnice, auto storczyk  ] Niekiedy przyczyną gaśnięcia żarówek może być […]

Obsługa nadwozia

Obsługa nadwozia polega na smarowaniu, myciu i konserwacji oraz okresowym zabezpieczaniu jego elementów przed korozją. Jeżeli instrukcja obsługi samochodu nie podaje odpowiednich wskazówek, to należy smarować zamki i zawiasy co 5000 km przebiegu, a pozostałe punkty należy smarować co 10 000 km. Punkty smarowania zaopatrzone w smarowniczki smaruje się smarem stałym, takim samym jak punkty […]

Skok jałowy pedału sprzęgła

Co 1 5 000 km należy sprawdzić skok jałowy pedału sprzęgła, który powinien wynosić dla: samochodu z silnikiem 1600— 12,5…25 mm, dla samochodu z silnikiem 1800 — ok. 25 mm. W najnowszej wersji samochodu FIAT 132 1600, 2000 jest zamontowane sprzęgło bez skoku jałowego pedału. Olej w skrzynce biegów Co 1 5 000 km sprawdzić […]

Kontrola akumualtora ciśnienia instalacji hydraulicznej

Akumulator ciśnienia, połączony z regulatorem ciśnienia, ma za zadanie utrzymywanie ciśnienia w instalacji w zakresie od 14,5 do 17,5 MPa. W przypadku uszkodzenia przepony gumowej w akumulatorze ciśnienia następuje przedostanie się sprężonego azotu do płynu hydraulicznego i brak efektu „sprężania płynu w instalacji. Pompa wysokiego ciśnienia, pracująca normalnie w cyklu: — bieg luzem (kilkadziesiąt sekund […]

DevURL


samochody z silnikiem wysokopreznym (wtryskowym), które maja silniki napedzane ciezkim rodzajem paliwa plynnego sa to tzw silniki Diesla

samochody z silnikiem wysokoprężnym (wtryskowym), które mają silniki napędzane ciężkim rodzajem paliwa płynnego są to tzw silniki Diesla. Według zdolności poruszania się po terenie rozróżnia się: 1) samochody drogowe, tj. samochody przystosowane do poruszania się po dobrych drogach, mające jeden mechanizm napędowy (napęd na jedną oś samochodu); 2) samochody terenowe, tj. mające dwa lub więcej mechanizmów napędowych (napęd na 2 lub 3 osie) bądź też dodatkowy bieg terenowy umożliwiający poruszanie się z szybkością 2 -7- 3 km/godzi odmianą samochodów terenowych są samochody półgąsienicowe, których przód oparty jest na kołach, tył zaś na gąsienicach najbardziej typowym pojazdem terenowym jest ciągnik gąsiennicowy. Pod względem ładowności rozróżnia się: 1) samochody bardzo małej nośności do 0,75 t przeznaczone do zaopatrzenia budowy w drobne przedmioty, 2) samochody małej ładowności od 0,5 do 2,5 t służące na budowie do transp ortu gospodarczego oraz do przewozu pracowników do pracy, 3) samochody średniej ładowności od 2,5 do 5,0 t do transportu gospodarczego i materiałów, 4) samochody dużej ładowności od 5,0 do 5,0 ton, wyłącznie do transportu materiałów i urządzeń technicznych, 5) samochody bardzo dużej ładowności powyżej 5,O ton również wyłącznie do transportu materiałów i urządzeń technicznych. [patrz też: otomoto chojnice, serwis audi wrocław, otomoto starogard gdański ]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: otomoto chojnice otomoto starogard gdański serwis audi wrocław