Obsługa alternatora

Badania wykazały, że akumulator pozostawiony w samochodzie podczas mrozu —10OC bez ocieplenia osiąga- temperaturę otoczenia już po ok. 7 godzinach. Natomiast akumulator pozostawiony w tych samych warunkach, lecz ocieplony, osiąga temperaturę otoczenia w czasie kilkakrotnie dłuższym. Stąd prosty wniosek, że ocieplony akumulator po nocnym postoju będzie miał większą pojemność, a więc i większą zdolność uruchomienia […]

Opony bezdętkowe

Przebicia o średnicy do 6 mm zasklepia się sznurem gumowym. W tym celu należy założyć koniec sznura do końcówki szydła i umoczyć w płynie wulkanizującym, wyciągnąć gwóźdź lub inny przedmiot, który przebił oponę, i wcisnąć w otwór szydło wraz ze sznurem. Następnie obróciwszy szydło tak, aby sznur wysunął się z niego, wyciągnąć szydło z otworu […]

Świece zapłonowe

Zalecenia wytwórni obowiązują dopóty, dopóki stan techniczny silnika jest nienaganny. W przypadku znacznego zużycia gładzi cylindrów oraz pierścieni tłokowych, co wiąże się ze spadkiem ciśnienia sprężania i przenikaniem pewnych ilości oleju do komór spalania, świece zapłonowe wykazują skłonności do zanieczyszczania się nagarem. Ich wartość cieplna staje się więc zbyt duża. Wówczas należy zastosować świece o […]

Nowości od Opla na 2016

Przegląd tego co oferuje nam Opel w 2016 roku zacznijmy od Merivy.To już nie jest minivan a crossover. Meriva ma być dzieckiem połączenia myśli Citroena i Opla. Powstanie jako skrzyżowanie C3 i Merivy. Pojawi się karoseria w stylu SUV, przestronne wnętrze MPV, auto stanie się nieco podobne do Mokki. Ten model ma być segment wyżej […]

DevURL


Samochód

Samochód . Samochody poruszają się dzięki sile tarcia, występującej na obwodzie ich kół. Podczas ruchu samochodu, zwłaszcza szybkiego, powstają dodatkowo siły pionowe skierowane do góry. Ciężkie wozy ciężarowe mają zwykle dwie osie tylne w celu zmniejszenia nacisku na nawierzchnię i na grunt pod nią. Oprócz sił pionowych cisnących i sił poziomych stycznych podczas ruchu samochodu występują jeszcze siły pionowe ssania. Siły te powstają wskutek rozrzedzenia powietrza poza oponą. Powstają tam również wiry powietrzne, wynikające z dużych szybkości samochodu. Przez siły ssania zostają wyssane cząsteczki nawierzchni drogowej. Przy znacznych szybkościach pojazdów na obręczach stalowych zniszczenie nawierzchni byłoby jeszcze większe, gdyż dołączyłoby się jeszcze działanie dynamiczne uderzeń kół o nierówności nawierzchni. O działaniu pojazdu samochodowego na nawierzchnię, jak wykazują badania decyduje typ pojazdu, a przede wszystkim rod zaj ogumienia. Jako wyniki badań i doświadczeń ustalono, że najbardziej niszczą nawierzchnię przy ruchu samochodowym tzw. masywy, tj. obręcze kół z pełnej gumy. Obręcze takie powinny być usunięte z użytku na nawierzchniach ulepszonych. Najlepsze natomiast są opony wypełnione powietrzem pneumatyki i to przede wszystkim niskiego ciśnienia. [patrz też: inchcape używane, alegro osobowe, serwis audi wrocław ]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: alegro osobowe inchcape używane serwis audi wrocław