Nowe Audi A4

Nowa wersja tego auta można powiedzieć, że została zbudowana od podstaw. Nie ma ona nic wspólnego z generacją B8. Z zewnątrz nie widać jakiś oszałamiających nowości za to w środku natychmiast rzucają się one w oczy. Jeśli chodzi o kokpit to przypomina on ten z Audi Q7, znajduje się w nim MMI, czyli system infomacyjno […]

Regulacja hamulca ręcznego

Jeżeli skok dźwigni hamulca ręcznego jest nadmierny oznacza to, że hamulec jest źle wyregulowany. W celu wyregulowania hamulca należy: — ustawić dźwignię hamulca ręcznego w położeniu zwolnionym, — zluzować przeciwnakrętkę, a następnie wkręcając nakrętkę śruby napinacza napiąć linkę, — zabezpieczyć nakrętkę śruby napinacza przez dokręcanie przeciwnakrętki, — wykonać około 10 naciśnięć na pedał hamulca nożnego […]

Alternator

Kontrolować napięcie i stan paska klinowego alternatora, przy zbyt luźnym pasku koło pasowe może zacząć się ślizgać przy dużym obciążeniu alternatora (włączone światła itp.). Nie uruchamiać silnika (np. na holu) bez podłączonego akumulatora. W wypadku, gdy alternator zaczyna słabiej ładować sprawdzić stan szczotek i ich długość. Sprawdzić również, czy szczotka nie zacina się, na skutek […]

Pasek zębaty napędu rozrządu

DevURL


Regulacja zaworów

Regulacje zaworów przeprowadza się zawsze na zimnym silniku. Aby móc obracać wal korbowy przy regulacji zaworów, nalezy podnieść samochód z jednej strony z przodu, włączyć 4 (lub 5) bieg i obracać koło uniesione do góry. Nigdy nie należy obracać wału korbowego za pośrednictwem nakrętki mocującej koło paska klinowego na wałku rozrządu. Zdjąć pokrywę zaworów z uszczelka i ustawić zawory:

— oba zawory 1 cylindra otwarte (zawór ssący na początku ssania, zawór wydechowy na końcu wydechu) — regulować zawory 4. cylindra.

— oba zawory 3. cylindra otwarte — regulować zawory 2. cylindra,

— oba zawory 4. cylindra otwarte — regulować zawory1. cylindra,

— oba zawory 2. cylindra otwarte — regulować zawory 3. cylindra.

Luzy zaworowe (na zimno): (pompy hydrauliczne, siłowniki hydrauliczne) [przypisy: moto allegro osobowe, serwis audi wrocław, inchcape używane ]

– CX 2000, CX 2200, CX 2400 – zawór ssący: 5 mm, zawór wydechowy: 0,20 mm, — CX Athena, CX Reflex — zawór ssący: 0,10 mm, zawór wydechowy: 0,25 mm.

Moment dokręcenia śrub pokrywy zaworów: 5…8 N m (ok. kGm).

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: inchcape używane moto allegro osobowe serwis audi wrocław