Jako dalsze urzadzenia, zmniejszajace niszczenie nawierzchni drogi, nalezy wymienic

Jako dalsze urządzenia, zmniejszające niszczenie nawierzchni drogi, należy wymienić: 1) niskie położenie środka ciężkości wozu, 2) prawidłowe resorowanie wozu w stosunku do kół, 3) mały ciężar mas niezresorbowanych, 4) zwiększenie ilości kół, 5) stosowanie napędu na przednie koła, 6) stosowanie osi o niezależnym zawieszeniu. Siła napędowa samochodu pozwala na określenie największej możliwej szybkości technicznej samochodu […]

Rozdzielacz zapłonu

Centralna instalacja hydrauliczna

Uber – co to właściwie

Jest to firma która stworzyła aplikację na smartfony do zamawiania przejazdów. Najważniejsze jest to że nie zamawia się kierowcy z licencją a zwykłego kierowcę. Firma ta już działa w kilkudziesięciu państwach, między innymi i w naszym kraju. Istotą aplikacji jest połączenie pasażerów z kierowcami. Aby móc korzystać trzeba się wcześniej zarejestrować. Kurs zamawiamy przez aplikację, […]

DevURL


Regeneracja alternatora i rozrusznika

Po określonym przebiegu zaczynają się pojawiać pierwsze problemy z tymi podzespołami. Rozrusznik nie chce kręcić a alternator za słabo ładuje. Jest to normalne i związane ze zużywaniem się tych części. Zwykle auto już ma nakręcone trochę kilometrów więc mało kto decyduje se na zakup oryginalnych nowych części. Alternatywą są azjatyckie zamienniki lub regeneracja. Od razu wspomnę że regeneracja markowego rozrusznika czy alternatora to dużo trwalsze rozwiązanie niż zakup azjatyckiego zamiennika. Gdyby ktoś chciał się podjąć regeneracji alternatora to jest to jak najbardziej możliwe we własnym zakresie. Większość części jakie będą nam potrzebne zakupimy bez większych problemów a i ich wymiana nie wymaga jakiś specjalnych zdolności manualnych. Musisz tylko wiedzieć że zejść Ci się może cały dzień, a mechanik zrobi to w pół godziny. W alternatorze psują się głównie elementy elektryczne. W rozruszniku równie często mechaniczne. Ma to miejsce szczególnie wtedy gdy rozrusznik jest używany do momentu gdy już z trudem obraca silnikiem. Najczęściej psują się tuleje, łożyska, koła zębate. Pewniakiem jest tez zespół sprzęgający który często nazywa się bendiksem.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: