Gumowe uszczelki drzwi i okien

Gumowe uszczelki drzwi i okien powinny pozostać długo elastyczne . i  nieuszkodzone. Dlatego należy je lekko przecierać w obu kierunkach gliceryną lub talkiem. W zimie korzystne jest również przecieranie gliceryną uszczelek wewnętrznych drzwi, gdyż zapobiega to ich przymarzaniu. Obicia ze sztucznej skóry, zabrudzone w niewielkim stopniu, można przetrzeć miękką szmatką lub szczotką. Jeżeli warstwa brudu […]

Golf na 2017 rok

Koncern VW ma zamiar na bazie Golfa wypuścić w przyszłym roku SUV-a. VW zauważył niezwykłą popularność aut tego typu i dlatego przygotować SUV-a niemal w każdym segmencie. Auta VW potrzebują nieco świeżości, ich stylistyka zmienia się za mało, jak by nie nadążały za trendami. Jedyne co się zmieniało przez lata, i było widoczne to coraz […]

Obliczenie dopuszczalnego wzniesienia drogi

Obliczenie dopuszczalnego wzniesienia drogi . Obliczyć dopuszczalne wzniesienie drogi o nawierzchni betonowej (I = O,O1) dla samochodu -marki Star 20 poruszającego się z jednostajną szybkością 50 km/godz. Dla szybkości 50 km/godz dla biegu IV otrzymujemy D = 0,035, czyli według f + i + k = 0,035 Ponieważ dla ruchu jednostajnego k = O, przeto […]

Opony bezdętkowe

Przebicia o średnicy do 6 mm zasklepia się sznurem gumowym. W tym celu należy założyć koniec sznura do końcówki szydła i umoczyć w płynie wulkanizującym, wyciągnąć gwóźdź lub inny przedmiot, który przebił oponę, i wcisnąć w otwór szydło wraz ze sznurem. Następnie obróciwszy szydło tak, aby sznur wysunął się z niego, wyciągnąć szydło z otworu […]

DevURL


Przygotowanie do długotwałego postoju

Zakres czynności konserwacyjnych w takim przypadku jest następujacy:

— dokładnie umyć cały samochód, następnie wytrzeć do sucha całe nadwozie i osuszyć jego spód;

— powierzchnię nadwozia zakonserwować pastą lub płynem woskowym; — części chromowane zakonserwować bezkwasową wazeliną, bezbarwnym lakierem lub Chronizolem; maszyny pakujące; Blog motoryzacyjny

— zabezpieczyć płytę podłogową oraz wewnętrzne powierzchnie poszycia nadwozia krajowym preparatem Bitex lub zagranicznym Tectyl;

— wnętrza przekrojów zamkniętych nadwozia pokryć natryskowo preparatem Fluidol; [podobne: czyszczenie komutatora, opel mucha mikołów, autostorczyk ]

— zdjąć wycieraczki, a pod ich ramiona podłożyć kawałki korka, gumy lub miękkiego drewna;

— wnętrze nadwozia dokładnie oczyścić i nakryć siedzenia;

— uruchomić i zagrzać silnik, po czym wyłączyć go i spuścić olej z układu smarowania; dokręcić korek spustowy;

— spuścić z układu chłodzenia ciecz chłodzącą;

— wlać do cylindrów po ok. 25 cm3 oleju silnikowego (takiego samego, jaki był w misce olejowej) przez otwory świec, obracając przy tym wał korbowy rozrusznikiem w celu rozprowadzenia oleju po ściankach cylindrów; — zastąpić świece zapłonowe drewnianymi kołkami, co umożliwi uniknięcie korozji na gwincie i w pobliżu komory spalania;

— nasmarować wszystkie punkty podane w tablicy smarowania;

— olej w zespołach napędowych można pozostawić, jeżeli nie był on użytkowany ponad przewidzianą normę;

— zdjąć pasek klinowy napędu alternatora i po umyciu wodą ciepłą z mydłem przechować we wnętrzu nadwozia;

— zlać paliwo z gaźnika i pompy paliwa; napełnić zbiornik paliwem do pełna w celu uniknięcia korozji wewnętrznych powierzchni ścianek;

— owinąć szczelnie wlot filtru powietrza i wylot rury wydechowej;

— sprawdzić i wytrzeć do sucha wszystkie dostępne przewody instalacji elektrycznej;

— naładować akumulator do pełnej pojemności, oczyścić jego czopy biegunowe i łączniki międzyogniwowe, po czym pokryć je cienką warstwą wazeliny bezkwasowej; jeżeli temperatura w garażu może obniżyć się poniżej OO C; należy wyjąć akumulator z samochodu i przechować go w ciepłym pomieszczeniu;  wymontować z samochodu odbiornik radiowy wraz z zasilaczem i głośnikiem, a następnie umieścić w suchym i ciepłym pomieszczeniu (jeżeli temperatura w garażu może obniżyć się poniżej 5 0C);

— podnieść samochód i oprzeć na podpórkach przynajmniej w czterech punktach spód nadwozia, aby koła znalazły się ok. 10 cm nad powierzchnią podłogi, a elementy zawieszenia zostały odciążone;

— opuścić nieco przynajmniej jedną szybę w oknie samochodu, aby umożliwić krążenie powietrza we wnętrzu nadwozia;

— narzędzia oczyścić, a następnie nasmarować smarem konserwacyjnym i owinąć w przetłuszczony papier pergaminowy.

 

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: autostorczyk czyszczenie komutatora opel mucha mikołów