Kontrola elementów hydraulicznych instalacji hamulcowej

Filtr powietrza

Wkład filtru powietrza należy wymieniać co 1 0 000 km. W tym celu należy odkręcić nakrętki mocujące pokrywę i wymienić wkład. Obsługa gaźnika i układu zasilania Regulacja gaźnika wymaga dobrej znajomości przedmiotu i specjalnych urządzeń. dlatego też zaleca się powierzenie tej czynności stacji obsługi. Okresowo co 1 5 000 km należy wyregulować ustawienie prędkości obrotowej […]

Zawieszenie i układ kierowniczy

Co 5000 km lub przy przeglądach podwozia samochodu sprawdzić stan osłon gumowych przegubów kulowych. W przypadku uszkodzenia wymienić osłony. Przed założeniem nowej osłony, napełnić ją smarem ŁT-4S3. Co 15 000 km sprawdzić luz przegubów kulowych; przy nadmiernym luzie należy je wymienić. Co 1 5 000 km lub w przypadku stwierdzenia nierównomiernego zużycia opon należy sprawdzić […]

Sygnał dźwiękowy

Obsługa sygnałów dźwiękowych ogranicza się do utrzymania ich, przekaźnika, zacisków i styków, jak również przewodów i ich końcówek w czystości oraz sprawdzaniu umocowania sygnałów. Oprócz tego można regulować ton sygnałów i pobór prądu. W celu zmiany tonu dźwięku sygnałów dźwiękowych należy je wymontować z samochodu i za pomocą śruby wyregulować membranę. Obracanie śruby w kierunku […]

DevURL


Przekładnia kierownicza

W przekładni kierowniczej brak punktów smarowania, przekładnia jest posmarowana fabrycznie smarem stałym. Koło kierownicy ma być ustawione tak, aby w czasie jazdy na wprost ramię koła kierownicy było skierowane do dołu. Przy regulacji zbieżności kół przedniCh należy zwrócić uwagę na prawidłowe ustawienie obejm regulacyjnych na drążkach kierowniczych (przy układzie kierowniczym ze wspomaganiem). W wypadku zmiany położenia koła kierownicy przy jeździe na wprost, skontrolować dokręcenie przekładni kierowniczej do poprzeczki przedniego zawieszenia (4 śruby).

Wszelkie naprawy układu kierowniczego ze wspomaganiem wymagają wysokich kwalifikacji, ze względu na całkowicie nietypowa budowę układu. Naprawy te należy przeprowadzać tylko w autoryzowanych stacjach obsługi. W przypadku uszkodzenia wspomagania układu kierowniczego, układ mechaniczny działa bez zmian, tylko siła wymagana do obracania kołem kierownicy jest dużo większa. (haki holownicze, koło zębate) [hasła pokrewne: motoallegro, otomoto zamość, otomoto dębica ]

Odłaczanie akumulatora

Odłączanie akumulatora należy zawsze rozpocząć od odłączania bieguna „—, połączonego z masą. Uzupełniać elektrolit dolewając wodę destylowaną do poziomu I …2 cm powyżej górnej krawędzi płyt. Nie odłączać akumulatora, gdy silnik pracuje, gdyż grozi to uszkodzeniem alternatora. Nie ładować akumulatora zamontowanego w samochodzie bez odłączenia obu przewodów od biegunów „— i w przypadku unieruchomienia samochodu na dłuższy czas odłączyć akumulator i doładowywać akumulator raz na miesiąc.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: motoallegro otomoto dębica otomoto zamość