Prędkość obrotowa biegu jałowego silnika

Podwozie

Skok jałowy pedału sprzęgła należy sprawdzać co 15 000 km, powinien on wynosić około 25 mm. Zmniejszenie lub zwiększenie skoku jałowego pedału uzyskuje się zmieniając długość czynna linki sprzęgła. W tym celu należy: — zluzować przeciwnakrętkę — pokręcając nakrętkę kulistą w prawo  uzyskuje się zmniejszenie skoku jałowego pedału. a w lewo (wykręcając ją z końcówki) […]

Nowe Audi A4

Nowa wersja tego auta można powiedzieć, że została zbudowana od podstaw. Nie ma ona nic wspólnego z generacją B8. Z zewnątrz nie widać jakiś oszałamiających nowości za to w środku natychmiast rzucają się one w oczy. Jeśli chodzi o kokpit to przypomina on ten z Audi Q7, znajduje się w nim MMI, czyli system infomacyjno […]

Kontrola układu hamulcowego

DevURL


Prędkość obrotowa biegu jałowego silnika

Prędkość obrotowa biegu jałowego silnika: przy gorącym silniku

– CX 2000, CX 2200, CX 2400: 850…900 obr/min,

— CX Athena i CX Reflex: 750…800 obr/min.

Poziom paliwa w komorze pływakowej jest mierzony w następujący sposób:

a) gaźniki Weber — po zdjęciu pokrywy komory pływakowej (razem z uszczelką); ustawić pokrywę w pozycji pionowej, tak aby pływak oparł się o iglicę zamykając przepływ paliwa: pomiaru dokonuje się między płaszczyzną (razem z uszczelką) pokrywy komory pływakowej i górna powierzchnia pływaków; — poziom paliwa w gaźniku Weber: 7±0,25 mm;

b) gaźnik Solex — po zdjęciu pokrywy komory pływakowej, razem z uszczelką, ustawić pokrywe w pozycji poziomej, pływakiem do góry, tak aby pływak zamknął iglicę, pomiaru dokonuje się między [przypisy: motoallegro, otomoto zamość, otomoto dębica ] płaszczyzną (razem z uszczelką) pokrywy komory pływakowej i osią 2 cylindrycznych pływaków;
— poziom paliwa w gaźniku Solex: 20±2 mm. (pompy hydrauliczne, siłowniki hydrauliczne)

Filtr paliwa w gaźniku — czyszczenie siatki miedzianej, która stanowi element filtrujący paliwo dopływające do gaźnika. Ponadto należy zwracać szczególną uwagę na prawidłowe ustawienie cięgła ssania, tak aby przy całkowitym wciśnięciu przez kierowcę cięgła ssania, urządzenie rozruchowe w gaźniku było wyłączone.

W układzie zasilania należy zwracać uwagę (w modelach CX 2000 i CX 2200) na prawidłowe dokręcenie pompy paliwa. W przypadku wycieków oleju silnikowego wzdłuż śrub mocujących pompę paliwa należy zastosować dodatkowe podkładki pod nakrętki (podkładki pełne z blachy) i dokręcić pompę momentem 21 N •m (2,1 kGm).

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: motoallegro otomoto dębica otomoto zamość