Ustawienie zapłonu

Co 5000 km, a także przy wyjmowaniu rozdzielacza należy sprawdzić ustawienie zapłonu. Obsługa techniczna Niektóre czynności obsługowe mogą się okazać trudne do wykonania poza stacją obsługi ze względu na brak odpowiednich narzędzi. Zaleca się w tym przypadku zwrócić się do Autoryzowanej Stacji Obsługi. Poszczególne czynności obsługowe, które należy wykonywać w zależności od przebiegu samochodu podano […]

Skok jałowy pedału sprzęgła

Co 1 5 000 km należy sprawdzić skok jałowy pedału sprzęgła, który powinien wynosić dla: samochodu z silnikiem 1600— 12,5…25 mm, dla samochodu z silnikiem 1800 — ok. 25 mm. W najnowszej wersji samochodu FIAT 132 1600, 2000 jest zamontowane sprzęgło bez skoku jałowego pedału. Olej w skrzynce biegów Co 1 5 000 km sprawdzić […]

Sposród samochodów ciezarowych najczesciej uzywane sa samochody skrzyniowe róznej nosnosci (0,75 do 3

Spośród samochodów ciężarowych najczęściej używane są samochody skrzyniowe różnej nośności (0,75 do 3.000 t). Samochody te ze względu ma sposób połączenia skrzyni z podwoziem można podzielić: a) samochody ciężarowe o stałych skrzyniach, b) samochody ciężarowe o wywrotnych skrzyniach, tak zwane wywrotki Samochody ciężarowe o stałych skrzyniach W samochodach skrzyniowych właściwą częścią nadwozia jest skrzynia ładunkowa […]

Gaz czy benzyna?

Dzisiaj auto jest rzeczą niemalże tak niezbędną, jak różne sprzęty w domu. Jednakże sporo osób powstrzymuje się przed tym zakupem z prostego powodu. Zdają sobie oni bowiem sprawę z tego, ile kosztuje utrzymanie samochodu. Nie chodzi tutaj o sam zakup auta, ale też o wszystkie ubezpieczenia oraz o dodatkowe koszty, czyli na przykład różne naprawy, […]

DevURL


Poliftingowa KIA ceed

Nowa odsłona znanego już dobrze modelu wyróżnia się przede wszystkim dużą dynamika i małym zużyciem paliwa. To, że auto zachwyca stylistyka zewnętrzną wiemy już od dawna. Na szczególną uwagę zasługuje wersja stylistyczna GT Line. Jest tam motor benzynowy z doładowaniem, choć w dzisiejszych czasach coraz trudniej znaleźć auto w tej klasie bez doładowania. Ma to swoją zaletę gdyż kierowca otrzymuje auto, które reaguje na gaz praktycznie natychmiast, nawet przy najniższych obrotach. Silniki te są też oszczędne, minusem jest to, że konstrukcja samego silnika zostaje przesilona, przez co zwiększa się ryzyko awarii. Trzeba jeszcze powiedzieć, że z oszczędnością paliwa w takich przypadkach bywa różnie. Wiele azjatyckich marek wzbraniało się przed tak zwanym downsizingiem. Mam tu na myśli chociażby Toyotę czy Mazdę. Tak samo Kia zrobiła downsaizing dopiero przy debiucie nowej wersji ceed’a. Silnik w wersji pięciodrzwiowej, posiada trzy cylindry i turbinę pod maską. Za to wszystko przyjdzie nam zapłacić ponad 67 000 PLN. Auto to z innymi jednostki napędowymi będzie kosztowało odpowiednio drożej. Nad sensem zakupu silnika 1.0 Każdy z nas musi zastanowić się sam, silniki te są oszczędne, ale dość wrażliwe na styl jazdy. Silnik ten może palić mało, ale są momenty, kiedy wskaźnik spalania pokazać ma może nawet ponad 9L na 100km  

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: