Podwozie
Skok jałowy pedału sprzęgła należy sprawdzać co 15 000 km, powinien on wynosić około 25 mm. Zmniejszenie lub zwiększenie skoku jałowego pedału uzyskuje się zmieniając długość czynna linki sprzęgła. W tym celu należy:
— zluzować przeciwnakrętkę
— pokręcając nakrętkę kulistą w prawo uzyskuje się zmniejszenie skoku jałowego pedału. a w lewo (wykręcając ją z końcówki) zwiększenie skoku jałowego pedału,
— po wyregulowaniu skoku (25 mm) zabezpieczyć nakrętkę kulistą przeciwnakrętką, po wielokrotnej regulacji należy sprawdzić stan tarczy sprzęgła i ewentualnie ją wymienić. (tablice informacyjne, hale namiotowe)
Olej w skrzynce biegów i mechanizmie różnicowym
Poziom oleju należy sprawdzać co 15000 km. Poziom powinien sięgać do dolnej krawędzi otworu wlewu[więcej w: rowiński wajdemajer używane, alegro osobowe, otomoto starogard gdański ]
Co 30 000 km należy wymienić olej. Przed napełnieniem nowym olejem należy spuścić olej zużyty przez otwór spustowy B. Przeguby homokinetyczne półosi kół wymagają sprawdzenia stanu osłon gumowych co 1 5 000 km lub każdorazowo przy okazji obsługi spodu samochodu. Zużyte lub uszkodzone osłony gumowe należy wymienić na nowe.
Artykuł dotyczy tematów: alegro osobowe otomoto starogard gdański rowiński wajdemajer używane