https://www.olx.pl/mazowieckie/q-kurs-wC3B3zki-wid%C5%82owe/

Regulacja zaworów

Regulacje zaworów przeprowadza się zawsze na zimnym silniku. Aby móc obracać wal korbowy przy regulacji zaworów, nalezy podnieść samochód z jednej strony z przodu, włączyć 4 (lub 5) bieg i obracać koło uniesione do góry. Nigdy nie należy obracać wału korbowego za pośrednictwem nakrętki mocującej koło paska klinowego na wałku rozrządu. Zdjąć pokrywę zaworów z […]

Ustawienie zapłonu

Co 5000 km, a także przy wyjmowaniu rozdzielacza należy sprawdzić ustawienie zapłonu. Obsługa techniczna Niektóre czynności obsługowe mogą się okazać trudne do wykonania poza stacją obsługi ze względu na brak odpowiednich narzędzi. Zaleca się w tym przypadku zwrócić się do Autoryzowanej Stacji Obsługi. Poszczególne czynności obsługowe, które należy wykonywać w zależności od przebiegu samochodu podano […]

Postój samochodu dłużej nic 3 miesiące

Zawieszenie i układ kierowniczy

Co 5000 km lub przy przeglądach podwozia samochodu sprawdzić stan osłon gumowych przegubów kulowych. W przypadku uszkodzenia wymienić osłony. Przed założeniem nowej osłony, napełnić ją smarem ŁT-4S3. Co 15 000 km sprawdzić luz przegubów kulowych; przy nadmiernym luzie należy je wymienić. Co 1 5 000 km lub w przypadku stwierdzenia nierównomiernego zużycia opon należy sprawdzić […]

DevURL


Ogrzewanie postojowe

Dla wielu osób ogrzewanie postojowe może się wydawać zbyt drogim i zbędnym rozwiązaniem. Ale jeśli tylko zaczną się mrozy i zaczniemy skrobać szyby, wielu z nas będzie myślało zupełnie inaczej. Dotyczy to tych aut, które nie są garażowane. Jeśli chodzi o zasadę działania jest ona bardzo prosta, można powiedzieć, że jest to tak zwany piecyk, który programujemy, kiedy ma się włączyć i wyłączyć. Typowe układy grzeją nie tylko silnik, ale też za pośrednictwem nagrzewnicy wnętrze samochodu. Oprócz programowania można też sterować nimi zdalnie. Największą zaletą jest to, że o wybranej przez nas porze czeka na nas już zagrzane auto. Dzięki temu nie musimy już skrobać szyb. Auto to bez problemu zapali też na zimnym powietrzu. W naszym kraju przyjęło się nazywać ogrzewanie postojowe sformułowaniem WEBASTO. Dzieje się tak, ponieważ jest to jeden z dwóch największych producentów tego rozwiązania. Podgrzewacz taki jest wpięty w układ chłodzenia auta. W autach osobowych montuje się najczęściej ogrzewacze o mocy 4-5 kW. Podgrzewanie auta trwa około 0,5 godziny i pochłania około 0,2 do 0,3 L paliwa. Ale wartość tą można pominąć, ponieważ rozgrzany silnik spali odpowiednio mniej paliwa. Ważny jest też fakt, że przy ogrzewaniu tego typu akumulator musi być w bardzo dobrej kondycji.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: