Obręcze kół

Smaru w piastach kół bez smarowniczek nie uzupełnia się, tylko w terminie przewidzianym na smarowanie wymienia się cały smar. Aby wymienić smar w piaście przedniego koła, należy zdjąć koło, odkręcić nakrętkę, zdjąć piastę, przemyć piastę i łożyska naftą, po czym nałożyć smaru do koszyczków łożysk, pokryć smarem przestrzeń wewnętrzną i skrajne powierzchnie piasty, pokrywę piasty […]

Świece zapłonowe

W celu wymontowania świec należy ściągnąć przewody zapłonowe z osłonami gumowymi, po czym za pomocą klucza specjalnego z zestawu narzędzi wykręcić świece. Jeżeli zaistnieje konieczność oczyszczenia świec między okresami przewidzianymi na wymianę, należy dokładnie usunąć nagar znajdujacy się między izolatorem porcelanowym środkowej elektrody a korpusem świecy. Następnie za pomocą szczelinomierza sprawdzić odległość między elektrodami. Jeżeli […]

Sila pociagowa, opory ruchu dynamicznosc samochodu sila pociagowa

Siła pociągowa, opory ruchu dynamiczność samochodu siła pociągowa . W katalogowej charakterystyce technicznej samochodów jest zwykle podana moc silnika samochodowego N w KM. Wychodząc z mocy silnika możemy obliczyć siłę pociągową samochodu w kG na obwodzie wszystkich kół napędnych na podstawie wzoru: p = 270 N 11 gdzie: 11 współczynnik sprawności silnika, który wynosi średnio […]

Kupujemy Astrę G

Osoby chcące zakupić Opla Astrę G z drugiej ręki na pewno zadają sobie wiele pytań. Ale najpopularniejsze jest to czy wybrać auto z silnikiem 1.4 czy też 1.6. Astra G jest traktowana jako solidne auto, mało awaryjne i takie które już możemy nabyć za 8000 zł i to w przyzwoitym stanie. Jeśli nie chcemy niepotrzebnie […]

DevURL


Obsługa nadwozia

Obsługa nadwozia polega na smarowaniu, myciu i konserwacji oraz okresowym zabezpieczaniu jego elementów przed korozją. Jeżeli instrukcja obsługi samochodu nie podaje odpowiednich wskazówek, to należy smarować zamki i zawiasy co 5000 km przebiegu, a pozostałe punkty należy smarować co 10 000 km.

Punkty smarowania zaopatrzone w smarowniczki smaruje się smarem stałym, takim samym jak punkty smarowania podwozia, natomiast wszystkie inne— olejem silnikowym. Różne typy nadwozi mogą mieć różną liczbę i rozmieszczenie punktów smarowania (transport ponadnormatywny czyli ogrodzenia dla koni). [podobne: moto allegro osobowe, serwis audi wrocław, inchcape używane ] ze względów estetycznych, lecz również ze względu na trwałość powłoki lakierowej. Na nadwoziu nie wolno przez dłuższy czas zostawiać zeschniętego błota. Nadwozie należy chronić przed zalaniem olejem, paliwem lub elektrolitem. Nie można myć nadwozia w temperaturze poniżej OOC. W miarę możliwości trzeba unikać postojów w miejscach nasłonecznionych, gdyż promienie słoneczne powodują starzenie się powłoki lakierowej.

Mycie nadwozia

Mycie nadwozia powinno odbywać się w miejscu nie nasłonecznionym bezpośrednio po powrocie z drogi, kiedy błoto jeszcze nie zaschło. Najlepiej myć wodą bieżącą z węża gumowego przy użyciu szczotki o miękkim włosiu. Mycie należy zaczynać od dachu, a kończyć u dołu nadwozia. Ponieważ zwykle powłoka lakierowana jest pokryta nie tylko błotem lub kurzem, lecz również tłustymi plamami, lepiej jest używać do mycia ciepłej wody i szamponu.Po umyciu nadwozie wyciera się miękką flanelą lub irchą, którą należy często płukać, aby pozostałe cząstki piasku lub brudu nie zarysowały powłoki lakierowej.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: inchcape używane moto allegro osobowe serwis audi wrocław