Akumulator w zimie

Oprócz tego w zimie akumulator jest znacznie bardziej obciążony niż w innych porach roku. Niezależnie od większego poboru prądu podczas uruchamiania zimnego silnika, w zimie dłużej jest włączone oświetlenie i inne odbiorniki prądu. Pojemność akumulatora wówczas stale maleje, gdyż nawet alternator nie zdoła go dostatecznie naładować. Dlatego też szczególnie w zimie, gdy samochód jest eksploatowany […]

Dwuszczekowe bębnowe mechanizmy hamulcowe

Dwuszczekowe bębnowe mechanizmy hamulcowe, bez względu na rodzaj należy regulować po uprzednim sprawdzeniu i ewentualnym luzu wyregulowaniu luzów łożysk kół. Hamulec każdego koła trzeba regulować oddzielnie, unosząc koło tak, aby nie dotykało ziemi i aby można je było swobodnie obracać. Po takim przygotowaniu wykonać następujące czynności: posługując się urządzeniem regulacyjnym, doprowadzić do zahamowania koła przez […]

Wymiana oleju silnikowego

Co 500 km lub raz w tygodniu na zimnym silniku sprawdzić poziom oleju i, jeżeli zajdzie konieczność, uzupełnić. Poziom oleju powinien zawsze zawierać się między znakami MIN i MAX wybitymi na miarce. Odległość między znakami MIN. i MAX odpowiada około 1 kg oleju. Co 10 000 km lub przynajmniej co 6 miesięcy należy olej wymienić. […]

Ustawienie świateł

DevURL


Obsługa nadwozia

Obsługa nadwozia polega na smarowaniu, myciu i konserwacji oraz okresowym zabezpieczaniu jego elementów przed korozją. Jeżeli instrukcja obsługi samochodu nie podaje odpowiednich wskazówek, to należy smarować zamki i zawiasy co 5000 km przebiegu, a pozostałe punkty należy smarować co 10 000 km.

Punkty smarowania zaopatrzone w smarowniczki smaruje się smarem stałym, takim samym jak punkty smarowania podwozia, natomiast wszystkie inne— olejem silnikowym. Różne typy nadwozi mogą mieć różną liczbę i rozmieszczenie punktów smarowania (transport ponadnormatywny czyli ogrodzenia dla koni). [podobne: moto allegro osobowe, serwis audi wrocław, inchcape używane ] ze względów estetycznych, lecz również ze względu na trwałość powłoki lakierowej. Na nadwoziu nie wolno przez dłuższy czas zostawiać zeschniętego błota. Nadwozie należy chronić przed zalaniem olejem, paliwem lub elektrolitem. Nie można myć nadwozia w temperaturze poniżej OOC. W miarę możliwości trzeba unikać postojów w miejscach nasłonecznionych, gdyż promienie słoneczne powodują starzenie się powłoki lakierowej.

Mycie nadwozia

Mycie nadwozia powinno odbywać się w miejscu nie nasłonecznionym bezpośrednio po powrocie z drogi, kiedy błoto jeszcze nie zaschło. Najlepiej myć wodą bieżącą z węża gumowego przy użyciu szczotki o miękkim włosiu. Mycie należy zaczynać od dachu, a kończyć u dołu nadwozia. Ponieważ zwykle powłoka lakierowana jest pokryta nie tylko błotem lub kurzem, lecz również tłustymi plamami, lepiej jest używać do mycia ciepłej wody i szamponu.Po umyciu nadwozie wyciera się miękką flanelą lub irchą, którą należy często płukać, aby pozostałe cząstki piasku lub brudu nie zarysowały powłoki lakierowej.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: inchcape używane moto allegro osobowe serwis audi wrocław