Sila pociagowa, opory ruchu dynamicznosc samochodu sila pociagowa

Siła pociągowa, opory ruchu dynamiczność samochodu siła pociągowa . W katalogowej charakterystyce technicznej samochodów jest zwykle podana moc silnika samochodowego N w KM. Wychodząc z mocy silnika możemy obliczyć siłę pociągową samochodu w kG na obwodzie wszystkich kół napędnych na podstawie wzoru: p = 270 N 11 gdzie: 11 współczynnik sprawności silnika, który wynosi średnio […]

Ustawienie kół

Co 1 5 000 km lub przy nieregularnym zużyciu opon należy sprawdzić zbieżność i pochylenie kół. Odległość E powinna się różnić od odległości F 0 —1 mm dla samochodu nieobciążonego lub —2…+2 mm dla samochodu obciążonego. Regulacja zbieżności polega na wkręcaniu końcówki w rurkę drążka, po odkręceniu przeciwnakrętki — w celu zwiększenia wymiaru F w […]

W praktyce srednia szybkosc ruchu jest ograniczona przez wiele czynników

W praktyce średnia szybkość ruchu jest ograniczona przez wiele czynników. Do takich czynników należy zaliczyć: 1) intensywność ruchu na poszczególnych ilość pasów ruchu 2) ograniczenia szybkości, 3) warunki atmosferyczne i klimatyczne, 4) kwalifikacje kierowcy itd. odcinkach trasy drogowej Jako jeden z zasadniczych czynników oceny charakterystyki siły napędowej samochodu należy również wymienić ocenę zdolności zahamowania jest […]

Golf na 2017 rok

Koncern VW ma zamiar na bazie Golfa wypuścić w przyszłym roku SUV-a. VW zauważył niezwykłą popularność aut tego typu i dlatego przygotować SUV-a niemal w każdym segmencie. Auta VW potrzebują nieco świeżości, ich stylistyka zmienia się za mało, jak by nie nadążały za trendami. Jedyne co się zmieniało przez lata, i było widoczne to coraz […]

DevURL


Obręcze kół

Smaru w piastach kół bez smarowniczek nie uzupełnia się, tylko w terminie przewidzianym na smarowanie wymienia się cały smar. Aby wymienić smar w piaście przedniego koła, należy zdjąć koło, odkręcić nakrętkę, zdjąć piastę, przemyć piastę i łożyska naftą, po czym nałożyć smaru do koszyczków łożysk, pokryć smarem przestrzeń wewnętrzną i skrajne powierzchnie piasty, pokrywę piasty koła oraz wypełnić smarem przestrzeń między pokrywą a łożyskiem zewnętrznym piasty. Po wymianie smaru należy założyć i zamocować piastę, po czym wyregulować luz łożysk. (Koła zębate; przekładnie zębate)

Lepiej jednak, gdy czynność tę wykonują dwie osoby, z których jedna porusza kołem, druga zaś obserwuje i dotyka ręką kolejno poszczególnych sworzni kulistych układu drążków kierowniczych. W celu wyregulowania luzów łożysk przedniego koła należy Wyjąć zawleczkę zabezpieczającą nakrętkę czopa zwrotnicy. Następnie obracając koło na zmianę w obie strony, w celu równomiernego ułożenia się wałeczków łożyska, dokręcić nakrętkę jedną ręką do oporu, nie przedłużając klucza. Po takim dokręceniu koło pchnięte ręką powinno się natychmiast zatrzymać. Odkręcić nakrętkę o jedno lub dwa wycięcia w jej koronie, po czym koło powinno się swobodnie obracać i nie może mieć bocznego luzu. W razie potrzeby odkręcić nakrętkę jeszcze o jedno wycięcie. Po regulacji założyć piasta. [hasła pokrewne: moto allegro osobowe, serwis audi wrocław, inchcape używane ]

Luz łożysk tylnego koła napędowego, po podniesieniu tylnej części samochodu, sprawdza się tak samo jak koła przedniego. Luz łożyska jest wyraźnie wyczuwalny. Samochód o nadmiernych luzach łożysk tylnych kół napędowych należy skierować do stacji obsługi.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: inchcape używane moto allegro osobowe serwis audi wrocław