Sprawdzenie poziomu elektrolitów

W akumulatorach z obudową bakelitową poziom elektrolitu należy sprawdzać za pomocą szklanej rurki Z podziałką, którą zanurza się przez otwór wlewowy aż do oparcia o płyty. Następnie po zatkaniu palcem rurki u góry wyjmuje się ją i mierzy wysokość słupa elektrolitu w rurce. Instrukcje obsługi zwykle zalecają, aby poziom elektrolitu utrzymywał się na wysokości 1 […]

Łożyska kół przednich

Co 30 000 km regulować i smarować łożyska smarem ŁT-4S3. Regulacja luzu piasty koła powinna być dokonana wtedy, gdy przekracza on 0,10 mm. Przy każdej regulacji luzu należy wymienić nakrętkę piasty koła. W celu przeprowadzenia regulacji luzu należy dokręcić nakrętkę piasty koła momentem 1 9,6 N • m (2 kGm) pokręcając jednocześnie piastę w obu […]

Skrzynka biegów

Obsługa skrzynki biegów polega na sprawdzaniu poziomu, uzupełnianiu i wymianie oleju oraz obserwacji jej działania podczas jazdy. Oprócz tego co pewien czas należy obejrzeć skrzynkę biegów z zewnątrz i sprawdzić, czy nie ma przecieków. Poziom oleju należy sprawdzać podczas każdej obsługi okresowej. Jeżeli poziom oleju w obudowie nie sięga do otworu wlewowego, olej należy uzupełnić […]

Rozstaw kól jest to odleglosc miedzy srodkami opon dwóch kól tej samej osi, a przy kolach blizniaczych jest to odleglosc miedzy plaszczyznami symetrii podwójnego ogumienia

Rozstaw kół jest to odległość między środkami opon dwóch kół tej samej osi, a przy kołach bliźniaczych jest to odległość między płaszczyznami symetrii podwójnego ogumienia. Rozstaw kół ma zasadnicze znaczenie dla stateczności samochodu: im większy jest rozstaw kół, tym mniejsze jest niebezpieczeństwo wywrócenia się samochodu. Położenie środka ciężkości samochodu ma również duże znaczenie dla stateczności […]

DevURL


Obliczenie pociagów drogowych


Obliczenie pociągów drogowych . Podobne zadanie możemy rozwiązywać dla pociągów drogowych składających się z samochodu lub ciągnika i przyczep przekształcając odpowiednio poprzednie wzory. Równanie ruchu pociągu drogowego otrzymamy z przekształcenia wzoru: p – (01 -1- 102) (f +i + k) = O gdzie: p – siła pociągowa w kG, 01 – ciężar brutto samochodu lub ciągnika w kG, 02 – ciężar przyczepy brutto w kG, n – ilość przyczep, Ze wzoru można ustalić ilość przyczep, którą samochód jest w stanie w danych warunkach uciągnąć: Ponieważ P = Ou [więcej w: otomoto starogard gdański, otomoto zamość, otomoto siedlce ]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: otomoto siedlce otomoto starogard gdański otomoto zamość