Alternator

Kontrolować napięcie i stan paska klinowego alternatora, przy zbyt luźnym pasku koło pasowe może zacząć się ślizgać przy dużym obciążeniu alternatora (włączone światła itp.). Nie uruchamiać silnika (np. na holu) bez podłączonego akumulatora. W wypadku, gdy alternator zaczyna słabiej ładować sprawdzić stan szczotek i ich długość. Sprawdzić również, czy szczotka nie zacina się, na skutek […]

Ustawienie kół

Co 1 5 000 km lub przy nieregularnym zużyciu opon należy sprawdzić zbieżność i pochylenie kół. Odległość E powinna się różnić od odległości F 0 —1 mm dla samochodu nieobciążonego lub —2…+2 mm dla samochodu obciążonego. Regulacja zbieżności polega na wkręcaniu końcówki w rurkę drążka, po odkręceniu przeciwnakrętki — w celu zwiększenia wymiaru F w […]

Ustawienie zapłonu statyczne

Przez wycięcie w obudowie sprzęgła są widoczne oznaczenia na kole zamachowym silnika. Przy zatrzymanym silniku ustawienie wstępne ma wynosić 1 oc (moment rozwarcia styków przerywacza). Cyfra „10 zaznaczona na kole zamachowym ma być ustawiona naprzeciw strzałki na obudowie sprzęgła, na krawędzi wycięcia. Ustawienie zapłonu dynamiczne (przy predkości obrotowej biegu jałowego silnika, za pomocą lampy stroboskopowej). [hasła […]

Centralna instalacja hydrauliczna

DevURL


Nowe Audi A4

Nowa wersja tego auta można powiedzieć, że została zbudowana od podstaw. Nie ma ona nic wspólnego z generacją B8. Z zewnątrz nie widać jakiś oszałamiających nowości za to w środku natychmiast rzucają się one w oczy. Jeśli chodzi o kokpit to przypomina on ten z Audi Q7, znajduje się w nim MMI, czyli system infomacyjno multimedialny. W historii Audi A 4 zdarzało się nie raz, że auto to musiało uznawać nie raz wyższość BMW serii 3. Konkurent miał świetny układ jezdny, komfort i wyposażenie. Bmw nie próżnowało, co jakiś czas odświeżało swoje auto i powodowało tym samym, że model ten sprzedawał się doskonale i stanowił sporą konkurencję dla Audi A4. Konkurencją dla Audi A4 może też być skoda Superb. Pod względem przestronności auto to bije konkurentów z klasy średniej na głowę. Zarówno z tyłu jak i przodu, w aucie tym jest o wiele więcej miejsca niż a Audi czy wspomnianym BMW. Skoda ustępuje im natomiast zestrojeniem zawieszenia. Amortyzatory nie są tak dopasowane jak chociażby w BMW 3. Jeśli chodzi o motor w skodzie Superb to jest to ten sam model, co w Audi a jednak wydaje się głośniejszy. Konkurentem dla wyżej wymienionych modeli może też być Jaguar XE 20d. Model ten ma wzdłużnie umieszczony silnik i napęd na przednie koła. Siedząc z przodu ma się wrażenie, że się jest otulonym przez kokpit, ponieważ siedzi się dość blisko jezdni.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: