Centralna instalacja hydrauliczna

Obsługa alternatora

Badania wykazały, że akumulator pozostawiony w samochodzie podczas mrozu —10OC bez ocieplenia osiąga- temperaturę otoczenia już po ok. 7 godzinach. Natomiast akumulator pozostawiony w tych samych warunkach, lecz ocieplony, osiąga temperaturę otoczenia w czasie kilkakrotnie dłuższym. Stąd prosty wniosek, że ocieplony akumulator po nocnym postoju będzie miał większą pojemność, a więc i większą zdolność uruchomienia […]

Trwałość ogumienia

Zasadniczy wpływ na trwałość ogumienia mają następujące czynniki:  prawidłowe ciśnienie, — prawidłowe statyczne i dynamiczne wyważenie kół, — prawidłowe ustawienie kół, — dobry ogólny stan techniczny samochodu, — przestawianie kół (jeżeli zaleca to instrukcja), — okresowa kontrola ogumienia podczas eksploatacji, — prawidłowy sposób przechowywania ogumienia, — właściwa jakość naprawy i montażu ogumienia, — dopuszczalne obciążenie […]

Przekładnia kierownicza

W przekładni kierowniczej brak punktów smarowania, przekładnia jest posmarowana fabrycznie smarem stałym. Koło kierownicy ma być ustawione tak, aby w czasie jazdy na wprost ramię koła kierownicy było skierowane do dołu. Przy regulacji zbieżności kół przedniCh należy zwrócić uwagę na prawidłowe ustawienie obejm regulacyjnych na drążkach kierowniczych (przy układzie kierowniczym ze wspomaganiem). W wypadku zmiany […]

DevURL


Najbardziej sluszna klasyfikacja srodków transportu samochodowego jest podzial na grupy w zaleznosci od Ich wyposazenia technicznego

Najbardziej słuszną klasyfikacją środków transportu samochodowego jest podział na grupy w zależności od Ich wyposażenia technicznego, wobec czego można wyróżnić następujące grupy i podgrupy środków transportu: 1) samochody skrzyniowe: a) zwykłe b) samowyładowcze, c) samozaładowcze; 2) samochody specjalne: a) betoniarki, kruszarki Itp., b) skrapiarki bitumu, c) żurawie, d) warsztatowe i pogotowia technicznego, e) cysterny, f) do przewozu długich ładunków, g) mieszkalne 3) ciągniki kołowe: a) jako siła pociągowa, b) wyposażone – w dodatkowe urządzenia techniczne, jak lemiesze, żurawie, ładowarki, 4) ciągniki gąsienicowe: a) jako siła pociągowa, b) wyposażone w dodatkowe urządzenia techniczne, jak lemiesze, żurawie, ładowarki 5) przyczepy samochodowe: a) skrzyniowe zwyczajne, b) skrzyniowe samowyładowcze, c) o specjalnym przeznaczeniu. c. Konstrukcja samochodu Nowoczesny tabor samochodowy przeznaczony do robót drogowych powinien mieć następuj ce właściwości: 1) dużą nośność 2) zdolność poruszania się po nierównych drogach, po prowizorycznych drogach gruntowych lub wprost po terenie, bądź też na robotach ziemnych 3) małe obciążenie jednostkowe na jezdnię przy jednoczesnym dużym obciążeniu przypadającym na jedną oponę samochodową (do 8000 kG na jedną oponę) , 4) zdolność pokonywania dużych spadków i wzniesień oraz łuków o małych promieniach, 5) duże bezpieczeństwo ruchu i pracy, 6) małe koszty eksploatacji, tj. małe zużycie taniego paliwa, ogumienia oraz części wymiennych, 7) dostosowane do przewożonego ładunku, 8) dostateczną szybkość jazdy i duże przyspieszenie. 9) możność samoczynnego opróżnienia skrzyni, 10) łatwość obsługi technicznej i naprawy. Stopień wypełnienia powyższych warunków będzie różny dla rozmaitych typów i rodzajów jednostek taboru samochodowego, nie mniej jednak powinien być brany pod uwagę przy planowaniu transportu dla danej budowy. [więcej w: otomoto chojnice, skoda używane, auto storczyk ]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: auto storczyk otomoto chojnice skoda używane