Zakładanie przyrządu do blokowania popychacza

W tym celu należy wsunąć przyrząd między szyjkę wału rozrządu i krawędź popychacza i obrócić, aż do oparcia o krawędź głowicy. Podważyć przez kanałek wykonany w popychaczu płytkę regulacyjną i wyjąć ją. Możliwe jest również ugięcie popychacza bez użycia specjalnego przyrządu np. za pomocą pręta miedzianego lub mosiężnego opierając pręt o krawędź popychacza. Po zmierzeniu […]

MOTOCYKLE

MOTOCYKLE . Motocykle na drogach traktuje się tak samo, jak i inne pojazdy samochodowe ze względu na ich znaczną szybkość poruszania się. Ruch motocykli wobec tego odbywa się także po jezdni drogowej. Dla dróg przeznaczonych wyłącznie do szybkiego ruchu samochodowego (autostrady) ruch motocyklowy jako ruch o dużym natężeniu, może być pewną przeszkodą. Dlatego też w […]

Obsługa alternatora

Badania wykazały, że akumulator pozostawiony w samochodzie podczas mrozu —10OC bez ocieplenia osiąga- temperaturę otoczenia już po ok. 7 godzinach. Natomiast akumulator pozostawiony w tych samych warunkach, lecz ocieplony, osiąga temperaturę otoczenia w czasie kilkakrotnie dłuższym. Stąd prosty wniosek, że ocieplony akumulator po nocnym postoju będzie miał większą pojemność, a więc i większą zdolność uruchomienia […]

Wymiana płynu hydraulicznego LHM

DevURL


Mondeo 2

Jeśli jesteś posiadaczem auta, które zostało wyprodukowane w pierwszej fazie to pewnie nie jesteś za bardzo zadowolony ze swojego mondeo. Inaczej jest u właścicieli, którzy nabyli to auto całkiem niedawno, w ich modelach wyeliminowano i to znacznie większość wad i usterek Tym samym auto to stało się mniej awaryjne. Jakiś wkład całą sprawę z modeno 2 ma tez fakt, że auto to debiutowało w nie najlepszym dla Forda okresie. Samochód ten mimo wszelkich niepowodzeń stał się bardzo popularnym autem. Samochód był dość ładny ze zgrabną sylwetka i z ciekawą gama silników. Auto to wtargnęło do sprzedażny w 200o roku i miało po prostu wszystko to, czego by potrzebował przeciętny klient. Teraz, gdy model ten nie jest już produkowany to rynek wtórny obfituje w te auta i to pokaźnie. Przeciętny kowalski będzie miał, w czym wybierać, ale musi to robić z głową, bo jak nie to będzie późnej żałował. Musisz uważać, jeśli chcesz zakupić auto z silnikiem diesel, bowiem w pierwszych sztukach silniki te pozostawiały wiele do życzenia. Silnik ten miął wtrysk bezpośredni, ale za pomocą pompy rotacyjnej, która okazała się bardzo szwankującym elementem. Do tego pierwsze silniki wysokoprężne montowane w mondeo 2 charakteryzowały się o wiele głośniejszą praca niż miało to miejsce w autach tego samego segmentu, ale innych marek. Dopiero rok od premiery pojawił się diesel z wtryskiem bezpośrednim. W 2004 już każda wersja silnikowa motorów wysokoprężnych była wyposażona w taki układ. O ile nowa technologia A MIAŁA BYĆ LEPSZA O TYLE JUŻ PO PIERWSZYCH MIESIĄCACH UŻYTKOWANIA WYSZŁY NA JAW PIERWSZE USTERKI. Chodzi oczywiście o częste uszkodzenia wtryskiwaczy. Winna była najprawdopodobniej firma Delphi, która dostarczyła te elementy do mondeo. Warto zaznaczyć, że w tamtych czasach cena jednego wtryskiwacza wahała się w granicach 2000 zł. Jednak można je regenerować, ale i tak trzeba się liczyć z wydatkiem około 500zł. Auta wyprodukowane w tych latach do tej pory najczęściej wtryskiwacze mają już wymienione na bardziej trwałe. Ale nie znaczy to, że będziemy mieli spokój z naszym mondeo szczególnie, gdy auto ma już przejechane około 150 000 m. Mogą wtedy pojawiać się problemy z odpalaniem, spadek mocy a nawet potworne dymienie. Kolejnym częstym uszkodzeniem w tym modelu jest awaria dwumasowaego koła zamachowego.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: