mir wit olsztyn otomoto

Astra 1.6 CDTI 136 ELITE

Jeśli chodzi o nową Astrę 5 to Opel nie zdecydować się na rewolucje, a jedynie na ewolucję. Nic dziwnego ponieważ nie trzeba rewolucji w modelu który się doskonale sprzedaje. Tytułowy egzemplarz ma 136 KM, warto mu się przyjrzeć bo wydaje się bardzo ciekawą ofertą. Astra 5 jest nieco krótsza i niższa od poprzednika, jednocześnie przestronność z przodu nie uległa zmianie, tył za to jest szerszy o 3 cm z tym że ubyło nieco miejsca na nogi i z wysokości. Ale nawet osoby ze wzrostem rzędu 185 cm nie mają problemu z komfortowym spoczynkiem na tylnej kanapie. Przypomnijmy sobie co było na...

Więcej »

Pasek napędu pompy płynu chłodzącego i alternatora

Co 15 000 km należy sprawdzić naciąg paska. Normalne ugięcie paska przy nacisku 98 N (10 kG) wynosi 1...1,5 cm. W celu wyregulowania naciągu paska należy: — zluzować nakrętkę mocująca alternator do napinacza, — zluzować nakrętkę sworznia przegubu alternatora, — odchylić na zewnątrz alternator i mocno dokręcić nakrętkę. Nie należy napinać paska zbyt mocno, gdyż mogłoby to spowodować nadmierne obciążenie łożysk. Rozdzielacz zapłonu Co 1 5 000 km, a także po wyjmowaniu rozdzielacza lub przy demontażu wałka napędu pompy oleju, rozdzielacza i po...

Więcej »

Gumowe uszczelki drzwi i okien

Gumowe uszczelki drzwi i okien powinny pozostać długo elastyczne . i  nieuszkodzone. Dlatego należy je lekko przecierać w obu kierunkach gliceryną lub talkiem. W zimie korzystne jest również przecieranie gliceryną uszczelek wewnętrznych drzwi, gdyż zapobiega to ich przymarzaniu. Obicia ze sztucznej skóry, zabrudzone w niewielkim stopniu, można przetrzeć miękką szmatką lub szczotką. Jeżeli warstwa brudu jest większa, należy ją zmyć, gdyż sztuczna skóra przestanie przepuszczać powietrze. Do zmywania może być użyty np. płyn Skay Lux. Obicia zmywa się białą, nasiąkli...

Więcej »

Podawac z pieczywem

Co 1 5 000 km lub przy nieregularnym zużyciu opon należy sprawdzić zbieżność i pochylenie kół. Odległość E powinna się różnić od odległości F 0 —1 mm dla samochodu nieobciążonego lub —2...+2 mm dla samochodu obciążonego. Regulacja zbieżności polega na wkręcaniu końcówki w rurkę drążka, po odkręceniu przeciwnakrętki — w celu zwiększenia wymiaru F w stosunku do wymiaru E lub wykręcanie końcówek z rury drążka — w celu zmniejszenia wymiaru F w stosunku do wymiaru E. (tablice informacyjne, hale namiotowe) Podobne pomiary należy przeprowadzić w celu określenia po...

Więcej »
http://www.medycyna-i-zdrowie.net.pl 751#r polo , #najnowsze volvo , #sprawdzanie historii pojazdu , #jak włączyć wycieraczki w hyundai i20 , #piotrans wisznice , #otomoto jeep wrangler , #top autos , #opinie fiat tipo , #malinowska wągrowiec , #nissan silvia otomoto , #opel corsa e otomoto ,