Kupujemy Opla Mokkę

Auto to swoją premierę miało już w 2012 roku, do dziś dnia jest bardzo popularne. Jednak przez te kilka lat nieco się zmieniło, i to na plus. Jego podstawową zaletą wydaje się być zgrabne wnętrze, ciekawa stylistyka i porządnie wykończone wnętrze. Mimo tego że model ten należy do najmniejszych SUV-ów na rynku to jest całkiem […]

Jazda samochodem a niebezpieczeństwo

Dzisiaj mamy możliwość podróżowania niemalże wszystkimi środkami transportu. Generalnie jest to uzależnione tylko od nas samych i od tego, co akurat my wolimy. Oczywiście jeśli chodzi o codzienne przemieszczanie się, to największą popularnością cieszy się transport samochodowy. Korzystamy z niego zarówno na co dzień, jak i w momencie, kiedy chcemy pojechać w jakąś dłuższą trasę. […]

Przewody

Płynący prąd nagrzewa cewkę zapłonową. Po dłuższym okresie może to doprowadzić do jej uszkodzenia. Dlatego też sprawdzając np. obwód kierunkowskazów należy od razu wyłączyć prąd dopływający do cewki zapłonowej przez rozwarcie styków przerywacza. Wystarczy w tym celu włożyć między styki  kawałek suchego, czystego papieru. [przypisy: motoallegro osobowe, otomoto chojnice, auto storczyk  ] Niekiedy przyczyną gaśnięcia żarówek może być […]

Centralna instalacja hydrauliczna

DevURL


Łożyska kół przednich

Co 30 000 km regulować i smarować łożyska smarem ŁT-4S3. Regulacja luzu piasty koła powinna być dokonana wtedy, gdy przekracza on 0,10 mm. Przy każdej regulacji luzu należy wymienić nakrętkę piasty koła. W celu przeprowadzenia regulacji luzu należy dokręcić nakrętkę piasty koła momentem 1 9,6 N • m (2 kGm) pokręcając jednocześnie piastę w obu kierunkach co najmniej 4 do 5 razy. Następnie odkręcić nakrętkę piasty koła i dokręcić ja momentem 6,9 N • m (0,7 kGm), ponownie ją odkręcić 0 300 i zacisnąć jej kołnierz w tym położeniu. Zaciśnięcie kołnierza piasty koła winno być wykonane w miejscach odpowiadających wyfrezowanym kanałkom na sworzniu zwrotnicy. (przekładnia zębata i Koła zębate)

Ustawienie reflektorów

Co 1 5 000 km należy sprawdzić ustawienie reflektorów. Czynności ustawienia reflektorów szczegółowo zostały opisane w części pierwszej. Należy zwrócić uwagę, że punkty odniesienia Pe—Pe powinny znaleźć się 8 cm poniżej odpowiednich krzyżyków, natomiast punkty Pi—Pi powinny znaleźć się 5 cm poniżej krzyżyków. [podobne: otomoto siedlce, olx braniewo, audi wrocław ]

W samochodach, które są wyposażone w reflektory pojedyńcze regulację ustawienia świateł należy wykonać w sposób następujący:

— na ekranie narysować dwa krzyżyki odpowiadające środkom reflektorów,

— cofnąć samochód 0 5 metrów i włączyć światła drogowe; punkty odniesienia P—P powinny znaleźć się 8 cm poniżej odpowiadających im krzyżyków. Do regulacji strumienia świetlnego służą wkręty.

Reflektory są wyposażone w ręczne korektory umożliwiające ustawienie ich w dwu położeniach w płaszczyźnie pionowej w zależności od obciążenia samochodu. Przy ustawieniu świateł korektory powinny być ustawione dla obciążenia normalnego.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: audi wrocław olx braniewo otomoto siedlce