Łożyska kół przednich
Co 30 000 km regulować i smarować łożyska smarem ŁT-4S3. Regulacja luzu piasty koła powinna być dokonana wtedy, gdy przekracza on 0,10 mm. Przy każdej regulacji luzu należy wymienić nakrętkę piasty koła. W celu przeprowadzenia regulacji luzu należy dokręcić nakrętkę piasty koła momentem 1 9,6 N • m (2 kGm) pokręcając jednocześnie piastę w obu kierunkach co najmniej 4 do 5 razy. Następnie odkręcić nakrętkę piasty koła i dokręcić ja momentem 6,9 N • m (0,7 kGm), ponownie ją odkręcić 0 300 i zacisnąć jej kołnierz w tym położeniu. Zaciśnięcie kołnierza piasty koła winno być wykonane w miejscach odpowiadających wyfrezowanym kanałkom na sworzniu zwrotnicy. (przekładnia zębata i Koła zębate)
Ustawienie reflektorów
Co 1 5 000 km należy sprawdzić ustawienie reflektorów. Czynności ustawienia reflektorów szczegółowo zostały opisane w części pierwszej. Należy zwrócić uwagę, że punkty odniesienia Pe—Pe powinny znaleźć się 8 cm poniżej odpowiednich krzyżyków, natomiast punkty Pi—Pi powinny znaleźć się 5 cm poniżej krzyżyków. [podobne: otomoto siedlce, olx braniewo, audi wrocław ]
W samochodach, które są wyposażone w reflektory pojedyńcze regulację ustawienia świateł należy wykonać w sposób następujący:
— na ekranie narysować dwa krzyżyki odpowiadające środkom reflektorów,
— cofnąć samochód 0 5 metrów i włączyć światła drogowe; punkty odniesienia P—P powinny znaleźć się 8 cm poniżej odpowiadających im krzyżyków. Do regulacji strumienia świetlnego służą wkręty.
Reflektory są wyposażone w ręczne korektory umożliwiające ustawienie ich w dwu położeniach w płaszczyźnie pionowej w zależności od obciążenia samochodu. Przy ustawieniu świateł korektory powinny być ustawione dla obciążenia normalnego.
Artykuł dotyczy tematów: audi wrocław olx braniewo otomoto siedlce