Gumowe uszczelki drzwi i okien

Gumowe uszczelki drzwi i okien powinny pozostać długo elastyczne . i  nieuszkodzone. Dlatego należy je lekko przecierać w obu kierunkach gliceryną lub talkiem. W zimie korzystne jest również przecieranie gliceryną uszczelek wewnętrznych drzwi, gdyż zapobiega to ich przymarzaniu. Obicia ze sztucznej skóry, zabrudzone w niewielkim stopniu, można przetrzeć miękką szmatką lub szczotką. Jeżeli warstwa brudu […]

Obsługa alternatora

Badania wykazały, że akumulator pozostawiony w samochodzie podczas mrozu —10OC bez ocieplenia osiąga- temperaturę otoczenia już po ok. 7 godzinach. Natomiast akumulator pozostawiony w tych samych warunkach, lecz ocieplony, osiąga temperaturę otoczenia w czasie kilkakrotnie dłuższym. Stąd prosty wniosek, że ocieplony akumulator po nocnym postoju będzie miał większą pojemność, a więc i większą zdolność uruchomienia […]

Ustawienie kół

Co 1 5 000 km lub przy nieregularnym zużyciu opon należy sprawdzić zbieżność i pochylenie kół. Odległość E powinna się różnić od odległości F 0 —1 mm dla samochodu nieobciążonego lub —2…+2 mm dla samochodu obciążonego. Regulacja zbieżności polega na wkręcaniu końcówki w rurkę drążka, po odkręceniu przeciwnakrętki — w celu zwiększenia wymiaru F w […]

Świece zapłonowe

W celu wymontowania świec należy ściągnąć przewody zapłonowe z osłonami gumowymi, po czym za pomocą klucza specjalnego z zestawu narzędzi wykręcić świece. Jeżeli zaistnieje konieczność oczyszczenia świec między okresami przewidzianymi na wymianę, należy dokładnie usunąć nagar znajdujacy się między izolatorem porcelanowym środkowej elektrody a korpusem świecy. Następnie za pomocą szczelinomierza sprawdzić odległość między elektrodami. Jeżeli […]

DevURL


Kupujemy Opla Mokkę

Auto to swoją premierę miało już w 2012 roku, do dziś dnia jest bardzo popularne. Jednak przez te kilka lat nieco się zmieniło, i to na plus. Jego podstawową zaletą wydaje się być zgrabne wnętrze, ciekawa stylistyka i porządnie wykończone wnętrze. Mimo tego że model ten należy do najmniejszych SUV-ów na rynku to jest całkiem przestronnym autem. Zarówno z przodu jak i z tyłu nie możemy narzekać. Silniki nie są małe, ale trzeba wziąć pod uwagę że muszą one napędzać dość ciężkie auto. Dużo plusów zbiera zestrojenie zawieszenia, auto doskonale radzi sobie zarówno na naszych drogach jak i na nierównościach i to dość sporych. Dodatkowo trzeba wspomnieć że Mokka znosi całkiem nieźle duże obciążenie. Auto to znajduje się pomiędzy dwoma segmentami, dlatego też wielbiciele większych i mniejszych suwów mogą je wybrać dla siebie. Tańsze egzemplarze, z napędem tylko na przednią oś, skutecznie konkurują z miejskimi crossoverami. Mocniejsze wersje z napędem 4×4 śmiało konkurują z kompaktowymi SUV-ami. Zarówno w jednym jak i drugim przypadku Mokka jest bardzo konkurencyjna. Musimy pamiętać że napęd na dwie osie jest dostępny tylko w dwóch najmocniejszych wersjach. Dużą popularnością cieszy się chociażby bagażnik rowerowy FlexFix, nie jest on zbyt tani, ale jest chwalony przez wielu kierowców. W opcji jest też dostępna kamera Opel Eye.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: