Auta terenowe

Obecnie coraz większą popularnością cieszą się auta terenowe. Niegdyś wybierali je tylko miłośnicy rajdów. Dzisiaj są one kupowane przez rodziny z dziećmi. Samochody terenowe na przestrzeni lat zyskiwały i zyskują coraz większą liczbę odbiorców. Dzisiaj już nikogo nie dziwi widok jeepa na ulicach.

Pasek zębaty napędu rozrządu

Regeneracja alternatora i rozrusznika

Po określonym przebiegu zaczynają się pojawiać pierwsze problemy z tymi podzespołami. Rozrusznik nie chce kręcić a alternator za słabo ładuje. Jest to normalne i związane ze zużywaniem się tych części. Zwykle auto już ma nakręcone trochę kilometrów więc mało kto decyduje se na zakup oryginalnych nowych części. Alternatywą są azjatyckie zamienniki lub regeneracja. Od razu […]

Wozy konne

Wozy konne . Przy wozach konnych nacisk jednostkowy na 150 -100 kG. Powierzchnia F styku koła pojazdu konnego z nawierzchnią wynosi: F = s· a (cm2) 5 X 100 = 500 kG gdzie: a – szerokość obręczy koła 5 – 10 cm, s – długość dotyku przyjmuje się około 5 cm. Działanie obręczy koła na […]

DevURL


Kupujemy Astrę IV (J)

Astra to klasa kompaktowa, wiele koncernów stara się przedstawić jak najlepsza oferty w tej klasie bo może to zdecydować o przetrwaniu w tak trudnych czasach dla motoryzacji. Auta tej klasy sprzedaje się w setkach tysięcy, więc jest to dość łakomy kąsek. Opel a w szczególności Astra ma swoje spore grono zwolenników. Ale w dzisiejszych czasach to już może nie wystarczyć. Kolejna generacja Astry była równie popularna jak poprzednie. Jedną z przyczyn niewątpliwie jest ciekawa stylistyka auta. Nie jest ona zbyt nowatorska i krzykliwa ale może się podobać. Ale to nie wszystko ponieważ gdy już usiądziemy w środku to auto nadal będzie dla nas ciekawe. Deska rozdzielcza jest miła dla oka i wykonana z dość dobrych, jak na tę klasę materiałów. Jeśli chodzi o wnętrze to nie jest ono największych gabarytów, wysocy pasażerowie nie będą zbyt komfortowo podróżowali na tylnej kanapie. Natomiast z przodu jest wygodnie i komfortowo. Niektórzy użytkownicy Astry IV narzekają też na zbyt wąskie drzwi które utrudniają wsiadanie i wysiadanie. Wielu z nich uskarża się też na zbyt wiele przycisków na głównej konsoli. Jak by było tego mało to wiele z nich jest za mało intuicyjna. Jeśli chodzi o motory to polecamy 1.6 Turbo. Cała paleta liczy blisko 20 jednostek napędowych.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: