Jako dalsze urzadzenia, zmniejszajace niszczenie nawierzchni drogi, nalezy wymienic

Jako dalsze urządzenia, zmniejszające niszczenie nawierzchni drogi, należy wymienić: 1) niskie położenie środka ciężkości wozu, 2) prawidłowe resorowanie wozu w stosunku do kół, 3) mały ciężar mas niezresorbowanych, 4) zwiększenie ilości kół, 5) stosowanie napędu na przednie koła, 6) stosowanie osi o niezależnym zawieszeniu. Siła napędowa samochodu pozwala na określenie największej możliwej szybkości technicznej samochodu […]

Sygnał dźwiękowy

Obsługa sygnałów dźwiękowych ogranicza się do utrzymania ich, przekaźnika, zacisków i styków, jak również przewodów i ich końcówek w czystości oraz sprawdzaniu umocowania sygnałów. Oprócz tego można regulować ton sygnałów i pobór prądu. W celu zmiany tonu dźwięku sygnałów dźwiękowych należy je wymontować z samochodu i za pomocą śruby wyregulować membranę. Obracanie śruby w kierunku […]

Amortyzatory, sprężyny i kompresory

Zużyte lub uszkodzone amortyzatory wpływają ujemnie nie tylko na komfort jazdy, ale również na stateczność i kierowalność samochodu. Oprócz tego amortyzatorów brak odpowiedniego resorowania w przednim zawieszeniu powoduje szybsze zużycie elementów układu kierowniczego. Dlatego też podczas obsługi samochodu należy również sprawdzać stan amortyzatorów. Amortyzatory sprawdza się najpierw przez oględziny zewnętrzne. Ślady wycieku płynu świadczą o […]

Postój samochodu dłużej nic 3 miesiące

DevURL


Kupujemy Astrę IV (J)

Astra to klasa kompaktowa, wiele koncernów stara się przedstawić jak najlepsza oferty w tej klasie bo może to zdecydować o przetrwaniu w tak trudnych czasach dla motoryzacji. Auta tej klasy sprzedaje się w setkach tysięcy, więc jest to dość łakomy kąsek. Opel a w szczególności Astra ma swoje spore grono zwolenników. Ale w dzisiejszych czasach to już może nie wystarczyć. Kolejna generacja Astry była równie popularna jak poprzednie. Jedną z przyczyn niewątpliwie jest ciekawa stylistyka auta. Nie jest ona zbyt nowatorska i krzykliwa ale może się podobać. Ale to nie wszystko ponieważ gdy już usiądziemy w środku to auto nadal będzie dla nas ciekawe. Deska rozdzielcza jest miła dla oka i wykonana z dość dobrych, jak na tę klasę materiałów. Jeśli chodzi o wnętrze to nie jest ono największych gabarytów, wysocy pasażerowie nie będą zbyt komfortowo podróżowali na tylnej kanapie. Natomiast z przodu jest wygodnie i komfortowo. Niektórzy użytkownicy Astry IV narzekają też na zbyt wąskie drzwi które utrudniają wsiadanie i wysiadanie. Wielu z nich uskarża się też na zbyt wiele przycisków na głównej konsoli. Jak by było tego mało to wiele z nich jest za mało intuicyjna. Jeśli chodzi o motory to polecamy 1.6 Turbo. Cała paleta liczy blisko 20 jednostek napędowych.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: