Ustawienie kół

Co 1 5 000 km lub przy nieregularnym zużyciu opon należy sprawdzić zbieżność i pochylenie kół. Odległość E powinna się różnić od odległości F 0 —1 mm dla samochodu nieobciążonego lub —2…+2 mm dla samochodu obciążonego. Regulacja zbieżności polega na wkręcaniu końcówki w rurkę drążka, po odkręceniu przeciwnakrętki — w celu zwiększenia wymiaru F w […]

Wymiana płynu hydraulicznego LHM

POCIAGI DROGOWE

POCIĄGI DROGOWE . Pociągi drogowe są to jednostki transportu samochodowego, składające się z ciągnika lub samochodu ciężarowego oraz kilku przyczep (zazwyczaj 2 – 3). Jako ciągnik może być użyty zwyczajny ciągnik samochodowy lub też samochód ciężarowy. Zasadniczym celem zastosowania pociągów drogowych do transportu drogowego jest zmniejszenie zużycia materiałów pędnych oraz zwiększenie ładowności jednostki transportowej. Przy […]

Skrzynka biegów

Wymiana oleju —spuszczanie oleju ze skrzynki biegów przez dwa korki spustowe, napełnianie przez korek z odpowietrznikiem. Samochody Citroen CX mają bagnetowy wskaźnik poziomu oleju w skrzynce biegów. Różnica pomiędzy wskazaniem „maksimum i „minimum” wynosi O, 1 5 litra. Wskaźnik znajduje się za poprzeczką przedniego zawieszenia i jest dostępny po wyjęciu koła zapasowego. Moment dokręcania korków […]

DevURL


Kupujemy Astrę IV (J)

Astra to klasa kompaktowa, wiele koncernów stara się przedstawić jak najlepsza oferty w tej klasie bo może to zdecydować o przetrwaniu w tak trudnych czasach dla motoryzacji. Auta tej klasy sprzedaje się w setkach tysięcy, więc jest to dość łakomy kąsek. Opel a w szczególności Astra ma swoje spore grono zwolenników. Ale w dzisiejszych czasach to już może nie wystarczyć. Kolejna generacja Astry była równie popularna jak poprzednie. Jedną z przyczyn niewątpliwie jest ciekawa stylistyka auta. Nie jest ona zbyt nowatorska i krzykliwa ale może się podobać. Ale to nie wszystko ponieważ gdy już usiądziemy w środku to auto nadal będzie dla nas ciekawe. Deska rozdzielcza jest miła dla oka i wykonana z dość dobrych, jak na tę klasę materiałów. Jeśli chodzi o wnętrze to nie jest ono największych gabarytów, wysocy pasażerowie nie będą zbyt komfortowo podróżowali na tylnej kanapie. Natomiast z przodu jest wygodnie i komfortowo. Niektórzy użytkownicy Astry IV narzekają też na zbyt wąskie drzwi które utrudniają wsiadanie i wysiadanie. Wielu z nich uskarża się też na zbyt wiele przycisków na głównej konsoli. Jak by było tego mało to wiele z nich jest za mało intuicyjna. Jeśli chodzi o motory to polecamy 1.6 Turbo. Cała paleta liczy blisko 20 jednostek napędowych.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: