Podładowanie akumulatora

Jeśli rozładuje się nam akumulator to najlepszym rozwiązaniem jest uruchomienie auta za pomocą kabli. Raczej nie powinno się samochodu ciągnąć czy też pchać, te metody są dość brutalne dla silnika i innych komponentów. Musimy tylko uważać by nie popełnić błędu przy podłączeniu kabli. Ważne jest też by szybko odłączyć kable, tuż po uruchomieniu silnika. W […]

Trwałość ogumienia

Zasadniczy wpływ na trwałość ogumienia mają następujące czynniki:  prawidłowe ciśnienie, — prawidłowe statyczne i dynamiczne wyważenie kół, — prawidłowe ustawienie kół, — dobry ogólny stan techniczny samochodu, — przestawianie kół (jeżeli zaleca to instrukcja), — okresowa kontrola ogumienia podczas eksploatacji, — prawidłowy sposób przechowywania ogumienia, — właściwa jakość naprawy i montażu ogumienia, — dopuszczalne obciążenie […]

Ustawienie reflektorów

Co 15 000 km oraz każdorazowo po demontażu i montażu reflektora lub wymianie żarówki należy sprawdzić ustawienie reflektorów asymetrycznego światła mijania. Obsługa techniczna Niektóre czynności obsługowe mogą okazać się trudne do wykonania poza stacja obsługi, ze względu na brak odpowiednich narzędzi. Zaleca się więc w tym przypadku zwrócić. się do Autoryzowanej Stacji Obsługi. Poszczególne czynności […]

Świece zapłonowe

Zaleca się kontrolę przerwy na elektrodach, która ma wynosić mm, po przebiegu 7500 km. Przy okazji sprawdzić stan elektrod i izolatorów. Używanie świec o zbyt dużej przerwie na elektrodach lub o zbyt dużym zużyciu elektrod powoduje widoczny wzrost zużycia paliwa. W samochodach CX Athena i CX Reflex zwracać szczególną uwagę na moment dokręcenia świecy (1 […]

DevURL


Jako dalsze urzadzenia, zmniejszajace niszczenie nawierzchni drogi, nalezy wymienic

Jako dalsze urządzenia, zmniejszające niszczenie nawierzchni drogi, należy wymienić: 1) niskie położenie środka ciężkości wozu, 2) prawidłowe resorowanie wozu w stosunku do kół, 3) mały ciężar mas niezresorbowanych, 4) zwiększenie ilości kół, 5) stosowanie napędu na przednie koła, 6) stosowanie osi o niezależnym zawieszeniu. Siła napędowa samochodu pozwala na określenie największej możliwej szybkości technicznej samochodu w danych warunkach drogowych. Średnia szybkość techniczna jest ilorazem z podzielenia długości przebytej drogi w km przez czas przejazdu w godzinach po odtrąceniu czasu przymusowych i normalnych postojów. Szybkość techniczna zależy, między innymi, od szybkości największej, możliwej do osiągnięcia przez samochód w danych warunkach drogowych i od zrywu samochodu (współczynnik k charakterystyki dynamicznej). Szybkość techniczna na dłuższych trasach pozamiejskich zależy w zasadzie od szybkości maksymalnej. W ten spos ób, prócz określenia siły napędowej samochodu, należy umieć określić we wszelkich warunkach drogowych największą szybkość i zryw samochodu. Równolegle do tych zagadnień przy ocenie siły napędowej samochodu rozwiązuje się zadania dotyczące ustalenia największych do pokonania przeszkód drogowych (np. wzniesień). Należy zauważyć, że największa możliwa techniczna szybkość samochodu, obliczona na danym odcinku na podstawie wymienionych czynników (największa szybkość, zryw), obrazuje idealne warunki ruchu. [hasła pokrewne: deft autka, olx braniewo, opel mucha mikołów ]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: deft autka olx braniewo opel mucha mikołów