Łożyska ślizgowe

Łożyska ślizgowe bez względu na przebieg samochodu należy smarować olejem silnikowym co trzy miesiące. Trzeba przy tym uważać, aby nie zanieczyścić komutatora. Łożysk samosmarnych nie smaruje się w ogóle. Podczas obsługi technicznej należy oczyścić otwór odpływowy wody i oleju. Otwór ten znajduje się w dolnej części obudowy urządzenia sprzęgającego.

Zakup auta używanego i pułapki

Dzisiaj auto używane możemy kupić za naprawdę niewielką cenę. Pamiętajmy, że nowy samochód prosto z salonu to bardzo duży wydatek, dlatego też coraz więcej osób kupuje auta używane. Czym więc należy się wówczas kierować? Otóż jeśli nie mamy zielonego pojęcia o samochodach, to dobrze poprosić o pomoc kogoś, kto zna się na tym. Poprośmy wówczas […]

Ustawienie reflektorów

Co 15 000 km oraz każdorazowo po demontażu i montażu reflektora lub wymianie żarówki należy sprawdzić ustawienie reflektorów asymetrycznego światła mijania. Obsługa techniczna Niektóre czynności obsługowe mogą okazać się trudne do wykonania poza stacja obsługi, ze względu na brak odpowiednich narzędzi. Zaleca się więc w tym przypadku zwrócić. się do Autoryzowanej Stacji Obsługi. Poszczególne czynności […]

Przeglądy okresowe

Przegląd co 7500 km Wymiana oleju w silniku. Zdemontować nakładki hamulców tarczowych tylnych, oczyścić nakładki i miejsca ich zamocowania, wymienić nakładki w miare potrzeby i sprawdzić grubość tarcz hamulcowych tylnych. [przypisy: moto allegro osobowe, serwis audi wrocław, inchcape używane ] płynu LHM, — poziom oleju w skrzynce biegów, poziom elektrolitu w akumulatorze, poziom płynu w układzie chłodzenia, […]

DevURL


Honda Civic Type R

Auto to ma niezłe osiągi, które plasują się na poziomie sławnego NSX-a, który był ponadprzeciętnym sportowym samochodem. Na początku lat 90 konkurował on chociażby z Porsche. Pod maską nowej hondy znajduje się silnik z turbodoładowaniem. Niech nikt z was nie myśli, że jest to jakiś downsizing. Nadal mamy do czynienia z silnikiem dwulitrowym, do którego dorzucono sprężarkę. Silnik ten osiąga 310 koni przy 6,5 tysiącach obrotów. Civic Type R osiąga setkę w 5,5 sekundy. W hondzie tej zamontowano spoiler, który może powstydzić nawet subaru WRX STi. Ma on specyficzne wymiary, które są jednak w pełni uzasadnione gdyż auto to może się rozpędzić do 270 km/h. Już po kilku sekundach spędzonych w tym aucie nie mamy wątpliwości, że znajdujemy się w wyścigówce. Nie znajdziesz tam przycisku, który włączy ci tryb komfortowy. Auto już na standardowych ustawieniach zachowuje się dość dziko. Możemy jeszcze załączyć tak zwany tryb +R, który wyostrzy reakcję silnika na pedał gazu. Układ kierowniczy zachowuje się precyzyjnie, nie ma tu mowy o jakimkolwiek szarpaniu. Skrzynia manualna zachowuje się bez zarzutu, jest idealna. Z hamulcami nie ma też żadnych problemów, z przodu mamy 350 mm nawiercane tarcze i czterotłoczkowe zaciski Brembo. Auto to potrzebuje zaledwie 33m by zatrzymać się z prędkości 100km/h. Cena podstawowa tej Hondy to 144.000 PLN.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: