Autobusy

Amortyzatory, sprężyny i kompresory

Zużyte lub uszkodzone amortyzatory wpływają ujemnie nie tylko na komfort jazdy, ale również na stateczność i kierowalność samochodu. Oprócz tego amortyzatorów brak odpowiedniego resorowania w przednim zawieszeniu powoduje szybsze zużycie elementów układu kierowniczego. Dlatego też podczas obsługi samochodu należy również sprawdzać stan amortyzatorów. Amortyzatory sprawdza się najpierw przez oględziny zewnętrzne. Ślady wycieku płynu świadczą o […]

Jazda samochodem a niebezpieczeństwo

Dzisiaj mamy możliwość podróżowania niemalże wszystkimi środkami transportu. Generalnie jest to uzależnione tylko od nas samych i od tego, co akurat my wolimy. Oczywiście jeśli chodzi o codzienne przemieszczanie się, to największą popularnością cieszy się transport samochodowy. Korzystamy z niego zarówno na co dzień, jak i w momencie, kiedy chcemy pojechać w jakąś dłuższą trasę. […]

Alternator

Kontrolować napięcie i stan paska klinowego alternatora, przy zbyt luźnym pasku koło pasowe może zacząć się ślizgać przy dużym obciążeniu alternatora (włączone światła itp.). Nie uruchamiać silnika (np. na holu) bez podłączonego akumulatora. W wypadku, gdy alternator zaczyna słabiej ładować sprawdzić stan szczotek i ich długość. Sprawdzić również, czy szczotka nie zacina się, na skutek […]

DevURL


Golf na 2017 rok

Koncern VW ma zamiar na bazie Golfa wypuścić w przyszłym roku SUV-a. VW zauważył niezwykłą popularność aut tego typu i dlatego przygotować SUV-a niemal w każdym segmencie. Auta VW potrzebują nieco świeżości, ich stylistyka zmienia się za mało, jak by nie nadążały za trendami. Jedyne co się zmieniało przez lata, i było widoczne to coraz większy znaczek marki. SUV na bazie golfa ma być jednak rewolucją, nowoczesną stylistykę ma zyskać wiele elementów. Ma on stać się potężniejszym i większym ale jednak nie aż tak jak Tiguan. Koncepcja ta jest słuszna, auto ma się wpasować między Polo Suvem a Tiguanem II. Szacuje się że golf w tej nowej wersji am kosztować około 75.000 zł. Dostępna będzie odmiana Coupe, ma być droższa o około 10.000. Najdroższa wersja może kosztować nawet 180.000 zł. Pakiety wyposażenia typowe dla koncernu VW mają zostać ułożone od nowa bo tu też od lat wiało już nudą. W Golfie mają znaleźć się nowinki które już są znane właścicielom Passatów czy Tiguana. Kluczową innowacją w Golfie ma być napęd na obie osie oraz DSG. W aucie znajdzie się też nowe oprogramowanie sterujące ABS i ESP. Jeśli chodzi o motory napędowe to oferowane w tym aucie tylko niewiele będą się różnić od tych w Tiguanie. Mają za to pojawić się wersję hybrydowe. W odstawowej wersji ma być moc 15kW w najmocniejszym 30kW.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: