pomoc drogowa i holowanie HolCar Dariusz Walewski w Malborku

Dane techniczne

Chłodzenie silnika

Sprawdzenie poziomu płynu w zbiorniku wyrównawczym zaleca się wykonać co 500 km lub co tydzień. W razie potrzeby należy płyn uzupełnić tak, aby poziom znajdował się 6…7 cm powyżej znaku MIN na zbiorniku. Przy bardzo rozgrzanym silniku poziom płynu może sie znacznie podnieść. Przy nagrzanym silniku nie należy odkręcać korków chłodnicy i zbiornika wyrównawczego ze […]

Ustawienie zapłonu statyczne

Przez wycięcie w obudowie sprzęgła są widoczne oznaczenia na kole zamachowym silnika. Przy zatrzymanym silniku ustawienie wstępne ma wynosić 1 oc (moment rozwarcia styków przerywacza). Cyfra „10 zaznaczona na kole zamachowym ma być ustawiona naprzeciw strzałki na obudowie sprzęgła, na krawędzi wycięcia. Ustawienie zapłonu dynamiczne (przy predkości obrotowej biegu jałowego silnika, za pomocą lampy stroboskopowej). [hasła […]

Filtr powietrza

Co 10 000 km należy wymienić wkład filtru na nowy. W tym celu należy odkręcić nakrętki i zdjąć pokrywę. Filtr ma dwa chwyty powietrza: chwyt dla powietrza chłodnego w lecie oraz chwyt dla powietrza podgrzanego od kolektora wydechowego w zimie. Regulację przeprowadza się przez zdjęcie pokrywy a następnie ustawienie jej [więcej w: otomoto siedlce, olx […]

DevURL


Filtr powietrza

Co 10 000 km należy wymienić wkład filtru na nowy. W tym celu należy odkręcić nakrętki i zdjąć pokrywę. Filtr ma dwa chwyty powietrza: chwyt dla powietrza chłodnego w lecie oraz chwyt dla powietrza podgrzanego od kolektora wydechowego w zimie. Regulację przeprowadza się przez zdjęcie pokrywy a następnie ustawienie jej [więcej w: otomoto siedlce, olx braniewo, audi wrocław ] w zimie: znak powinien znajdować się naprzeciw strzałki, w lecie: znak powinien znajdować się naprzeciw strzałki.

Regulacja luzu zaworów (blachy trapezowe i laser fiber)

Regulację luzu zaworów należy przeprowadzić na zimnym silniku bardzo starannie ustalając jego wartości:

— 0,45 mm dla zaworu ssącego,

— 0,60 mm dla zaworu wydechowego.

Regulację luzów należy rozpocząć od pierwszego cylindra, tj. od cylindra najbliższego paska zębatego napędu rozrządu po wykonaniu następujących czynności:

— wymontowaniu filtru powietrza,

— zdjęciu pokryw głowicy, — wykręceniu świec zapłonowych (łatwiejsze obracanie watem korbowym).

Następnie należy obrócić wał korbowy tak. aby tłok pierwszego cylindra ustawił się w ZZ podczas suwu sprężania. Obydwa zawory są wówczas zamknięte. Za pomocą odpowiedniej blaszki szczelinomierza skontrolować rzeczywisty luz danego zaworu. Kontrolowana krzywka powinna być ustawiona prostopadle do płytki popychacza. Należy pamiętać, że zawory ssące są z lewej strony (patrząc w kierunku jazdy), a wydechowe z prawej. Jeżeli zmierzony luz zaworu różni się od prawidłowych wartości dla zaworu ssącego lub wydechowego, to należy przy użyciu przyrządu specjalnego nr A.60422 wymienić płytkę regulacyjną.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: audi wrocław olx braniewo otomoto siedlce