Pokrowiec na samochód

Dyskusyjny jest problem stosowania pokrowca na samochód. Niektóre wytwórnie, jak np. Volkswagen, wyraźnie nie zalecają stosowania pokrowców. Inne — w ogóle nie wypowiadają się na ten temat. Zwolennicy stosowania pokrowców wymieniają takie zalety jak: ochrona przed oblodzeniem i śniegiem w zimie oraz przed deszczem i kurzem w lecie.

W praktyce srednia szybkosc ruchu jest ograniczona przez wiele czynników

W praktyce średnia szybkość ruchu jest ograniczona przez wiele czynników. Do takich czynników należy zaliczyć: 1) intensywność ruchu na poszczególnych ilość pasów ruchu 2) ograniczenia szybkości, 3) warunki atmosferyczne i klimatyczne, 4) kwalifikacje kierowcy itd. odcinkach trasy drogowej Jako jeden z zasadniczych czynników oceny charakterystyki siły napędowej samochodu należy również wymienić ocenę zdolności zahamowania jest […]

Wymiana oleju

Spuszczenia oleju dokonuje się przez 1 korek spustowy umieszczony w misce olejowej. Wymianę oleju wykonuje się przy ciepłym silniku, samochód ustawiony w pozycji horyzontalnej. Filtr bocznikowy oleju. umieszczony w tylnej części bloku silnika, typu Purflux LS 105. Przy zakręcaniu nowego filtru należy posmarować uszczelkę filtru olejem i dokręcić filtr ręką aż do chwili pełnego przylegania […]

Auto z fabrycznym LPG

Czy przy zmianie samochodu zastanawialiście się kiedyś nad wyborem auta z firmową instalacją LPG? Zanie takie na pierwszy rzut oka ma wiele zalet, ale czy jest tak naprawdę. W większości przypadków montowany jest też sprzęt wysokiej, jakości, do tego dedykowane oprogramowanie do konkretnego silnika. Niewątpliwie zaletą jest też gwarancja producenta. Trzeba się przyjrzeć wszystkiemu dokładnie, […]

DevURL


Dynamicznosc samochodu

Dynamiczność samochodu . Wstawiając wartości W ze wzoru 1 do wzoru 2- dla granicznego warunku P = W otrzymamy następujące równanie ruchu samochodu: G a s V2 P – G (1 +1) + -p = O Wprowadzając następująca oznaczenia: E = k a V2 i przekształcając wzór oznaczając otrzymamy ostatecznie: P-B f+k Wyraz D obrazuje nam nadmiar siły pociągowej samochodu nad oporem powietrza w stosunku do jednostki ciężaru samochodu brutto i nazywa się dynamicznością samochodu. Zależność dynamiczności samochodu od szybkości ruchu nazywamy charakterystyką dynamiczną samochodu. Równanie wyrażające tę zależność nazywamy równaniem charakterystyki dynamicznej samochodu, które przedstawia się w ogólnej formie: D = f (V) Konstrukcja wykresu charakterystyki dynamicznej samochodu, którą opracowuje fabryka samochodów i dołącza do dokumentacji samochodu jest następująca: – na osi rzędnych odkłada się wielkość dynamiczności samochodu, tj. D = f + i + k mierzoną w procen tach, – na osi odciętych odkłada się szybkość ruchu samochodu V w km/godz. Wykres składa się z tylu gałęzi ile przekładni biegów ma samochód. Każda gałąź wykresu podaje zależność D od V dla danego biegu jak z wykresów widać, najniższy bieg ma najmniejsze możliwości co do szybkości a największe – jeśli chodzi G wykorzystania dynamiczności. Korzystając z wykresów charakterystyki dynamicznej samochodu możemy określić: 1) największą dopuszczalną szybkość samochodu na danej drodze, tj. o znanym rodzaju nawierzchni oraz wzniesieniu 2) wielkość przyspieszenia ruchu na tamtej drodze, 3) wielkość maksymalnego wzniesienia i dla ruchu jednostajnego o szybkości V na danym rodzaju nawierzchni. Przykłady liczbowe [przypisy: motoallegro osobowe, olx braniewo, auto storczyk ]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: auto storczyk motoallegro osobowe olx braniewo