Lubię jak ktoś wykonuje swoje usługi jak najlepiej. Zamówiłem te tapicerstwo samochodowe w Warszawie i polecam dalej!

Ogrzewanie postojowe

Dla wielu osób ogrzewanie postojowe może się wydawać zbyt drogim i zbędnym rozwiązaniem. Ale jeśli tylko zaczną się mrozy i zaczniemy skrobać szyby, wielu z nas będzie myślało zupełnie inaczej. Dotyczy to tych aut, które nie są garażowane. Jeśli chodzi o zasadę działania jest ona bardzo prosta, można powiedzieć, że jest to tak zwany piecyk, […]

Świece zapłonowe

Zalecenia wytwórni obowiązują dopóty, dopóki stan techniczny silnika jest nienaganny. W przypadku znacznego zużycia gładzi cylindrów oraz pierścieni tłokowych, co wiąże się ze spadkiem ciśnienia sprężania i przenikaniem pewnych ilości oleju do komór spalania, świece zapłonowe wykazują skłonności do zanieczyszczania się nagarem. Ich wartość cieplna staje się więc zbyt duża. Wówczas należy zastosować świece o […]

Kontrola układu hamulcowego

Regulacja luzu zaworów

Należy pamiętać. że usytuowanie zaworów jest następujące: pierwszy zawór najbliższy paska zębatego napędu rozrządu jest zaworem wydechowym, następnie dwa są zaworami ssącymi, dalsze dwa to zawory wydechowe, dalej dwa zawory ssące i ostatni znów wydechowy. Jeżeli rzeczywisty luz zaworu różni się od prawidłowych wartości dla zaworu ssącego lub wydechowego, należy przy użyciu przyrządu specjalnego nr. […]

DevURL


Auto z fabrycznym LPG

Czy przy zmianie samochodu zastanawialiście się kiedyś nad wyborem auta z firmową instalacją LPG? Zanie takie na pierwszy rzut oka ma wiele zalet, ale czy jest tak naprawdę. W większości przypadków montowany jest też sprzęt wysokiej, jakości, do tego dedykowane oprogramowanie do konkretnego silnika. Niewątpliwie zaletą jest też gwarancja producenta. Trzeba się przyjrzeć wszystkiemu dokładnie, bo może się okazać, że instalacja taka jest dwukrotnie droższa od tej montowanej w zwykłam warsztacie. Po pierwsze musimy sobie zdawać sprawę, że nie każda instalacja jest tak naprawdę fabryczna (montowana na linii produkcyjnej) . Często montowane są zwykłe instalacje w ASO. I tych na naszym rynku jest najwięcej. Szacuje się, że jest to nawet 90% wszystkich aut reklamowanych, jako iż są z fabryczną instalacją LPG. Wcale nie są one, zatem lepsze od tych montowanych w warsztatach zajmujących się instalacjami LPG. Zatem zyskują tylko osoby kupujące nowe auto, bo nabywają egzemplarz z LPG a nie tracą przy tym gwarancji. Nie bez znaczenia jest też przebieg takiego auta, oraz to jak ktoś często dowiedział się gazownika. Jest jeszcze jeden aspekt, mianowicie auta z instalacją LPG często były mocno eksploatowane przez floty, zatem mogą stwarzać problemy. Wystrzegajmy się takich egzemplarzy.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: