Zakup auta

Dzisiaj, niemalże każda osoba jest w stanie dopasować pod siebie odpowiedni model samochodu. Mamy naprawdę całą masę możliwości do wyboru, bez względu na to, co lubimy. Osoby nieco bardziej wybredne sprowadzają sobie auta zza granicy. Mało tego, znane koncerny samochodowe co rusz produkuję nowe typu znanych aut, nieraz coraz to bardziej luksusowe wersje. Starsze typy […]

Obliczenie pociagów drogowych

Prędkość obrotowa biegu jałowego silnika

Wyposażenie elektryczne

Obsługa obwodu zasilania polega na obsłudze, konserwacji i sprawdzaniu zasilania akumulatora oraz alternatora i jego regulatora. Akumulator. Przynajmniej dwa razy do roku, tj. podczas OL i OZ należy z akumulatora usunąć brud i kurz, a także oczyścić podstawę, na której akumulator jest umocowany. Rozpryskany elektrolit zmywa się 5…10% roztworem amoniaku lub ługiem sodowym. Zmyte części […]

DevURL


Astra 1.6 CDTI 136 ELITE

Jeśli chodzi o nową Astrę 5 to Opel nie zdecydować się na rewolucje, a jedynie na ewolucję. Nic dziwnego ponieważ nie trzeba rewolucji w modelu który się doskonale sprzedaje. Tytułowy egzemplarz ma 136 KM, warto mu się przyjrzeć bo wydaje się bardzo ciekawą ofertą. Astra 5 jest nieco krótsza i niższa od poprzednika, jednocześnie przestronność z przodu nie uległa zmianie, tył za to jest szerszy o 3 cm z tym że ubyło nieco miejsca na nogi i z wysokości. Ale nawet osoby ze wzrostem rzędu 185 cm nie mają problemu z komfortowym spoczynkiem na tylnej kanapie. Przypomnijmy sobie co było największą bolączką poprzedniej wersji. Otóż astra była za ciężka, przez co miała nie specjalne osiągi i dość wysokie spalanie. Udało się to poprawić w 5 generacji, auto zostało odchudzone, zależnie od wersji od 120 do nawet 200kg. Pozwoliło to nie tylko na poprawienie osiągów i spalania ale także na lepsze zestrojenie podwozia. Wielu kierowców twierdzi że Astra 5 znacznie lepiej się prowadzi i daje więcej przyjemności z jazdy. Przyjrzyjmy się zatem tytułowemu silnikowi, jest to w chwili najmocniejsza wersja silnika wysokoprężnego. Jednostka ta charakteryzuje się dobrym przyśpieszeniem, rozpędza się o sekundę szybciej do setki niż poprzednik. Elastyczność tej jednostki jest doskonała. Motor ten zużywa około 5,3 litra ON na przejechanych 100 km, czyli to kolejna ogromna zaleta.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: