Przeglądy okresowe

Przegląd co 7500 km Wymiana oleju w silniku. Zdemontować nakładki hamulców tarczowych tylnych, oczyścić nakładki i miejsca ich zamocowania, wymienić nakładki w miare potrzeby i sprawdzić grubość tarcz hamulcowych tylnych. [przypisy: moto allegro osobowe, serwis audi wrocław, inchcape używane ] płynu LHM, — poziom oleju w skrzynce biegów, poziom elektrolitu w akumulatorze, poziom płynu w układzie chłodzenia, […]

Pasek napędu pompy płynu chłodzącego i alternatora

Przygotowanie do długotwałego postoju

Najbardziej sluszna klasyfikacja srodków transportu samochodowego jest podzial na grupy w zaleznosci od Ich wyposazenia technicznego

Najbardziej słuszną klasyfikacją środków transportu samochodowego jest podział na grupy w zależności od Ich wyposażenia technicznego, wobec czego można wyróżnić następujące grupy i podgrupy środków transportu: 1) samochody skrzyniowe: a) zwykłe b) samowyładowcze, c) samozaładowcze; 2) samochody specjalne: a) betoniarki, kruszarki Itp., b) skrapiarki bitumu, c) żurawie, d) warsztatowe i pogotowia technicznego, e) cysterny, f) […]

DevURL


Amortyzatory, sprężyny i kompresory

Zużyte lub uszkodzone amortyzatory wpływają ujemnie nie tylko na komfort jazdy, ale również na stateczność i kierowalność samochodu. Oprócz tego amortyzatorów brak odpowiedniego resorowania w przednim zawieszeniu powoduje szybsze zużycie elementów układu kierowniczego. Dlatego też podczas obsługi samochodu należy również sprawdzać stan amortyzatorów. Amortyzatory sprawdza się najpierw przez oględziny zewnętrzne. Ślady wycieku płynu świadczą o uszkodzeniu, wskutek czego amortyzator nie tłumi drgań lub tłumi je w nieznacznym stopniu. Następnie należy sprawdzić działanie amortyzatora po rozkołysaniu nadwozia, o czym była mowa w rozdz. 1. (najtańszy nowy samochód; ceny nowych aut)

W amortyzatorach rozbieralnych często wystarczy oczyszczenie ich wnętrza i napełnienie świeżym olejem. Są warsztaty rzemieślnicze, które specjalizują  się w regeneracji amortyzatorów nierozbieralnych. Z reguły jednak amortyzatory po regeneracji są mniej trwałe niż nowe, nie zawsze jest to więc zabieg opłacalny. Niezależnie jednak od tego, czy amortyzatory będą naprawiane, czy też wymieniane na nowe, trzeba je wymontować z samochodu.  Czynność tę można wykonać we własnym zakresie. [hasła pokrewne: otomoto siedlce, olx braniewo, audi wrocław ]

Sposób smarowania resoru piórowego

Do smarowania resorów piórowych należy zdjąć lub poluzować strzemiona i unieść samochód na podnośniku, podstawionym tak, aby rozluźnić pióra resoru. Następnie należy rozchylać pióra szerokim wkrętakiem i wprowadzać pomiędzy nie odpowiednią ilość smaru. Resory smaruje się smarem stałym z domieszką grafitu zwykle podczas obsługi sezonowej. Resory w pokrowcach smaruje się tylko wówczas, gdy słychać ich skrzypienie.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: audi wrocław olx braniewo otomoto siedlce