Holowaniem zajmuje się również te centrum lawet w Lublinie. Mają wieloletnie doświadczenie w solidnej pomocy na drodze

Regulacja hamulca ręcznego

Jeżeli skok dźwigni hamulca ręcznego jest nadmierny oznacza to, że hamulec jest źle wyregulowany. W celu wyregulowania hamulca należy: — ustawić dźwignię hamulca ręcznego w położeniu zwolnionym, — zluzować przeciwnakrętkę, a następnie wkręcając nakrętkę śruby napinacza napiąć linkę, — zabezpieczyć nakrętkę śruby napinacza przez dokręcanie przeciwnakrętki, — wykonać około 10 naciśnięć na pedał hamulca nożnego […]

Jazda samochodem a niebezpieczeństwo

Dzisiaj mamy możliwość podróżowania niemalże wszystkimi środkami transportu. Generalnie jest to uzależnione tylko od nas samych i od tego, co akurat my wolimy. Oczywiście jeśli chodzi o codzienne przemieszczanie się, to największą popularnością cieszy się transport samochodowy. Korzystamy z niego zarówno na co dzień, jak i w momencie, kiedy chcemy pojechać w jakąś dłuższą trasę. […]

Regulacja zaworów

Regulacje zaworów przeprowadza się zawsze na zimnym silniku. Aby móc obracać wal korbowy przy regulacji zaworów, nalezy podnieść samochód z jednej strony z przodu, włączyć 4 (lub 5) bieg i obracać koło uniesione do góry. Nigdy nie należy obracać wału korbowego za pośrednictwem nakrętki mocującej koło paska klinowego na wałku rozrządu. Zdjąć pokrywę zaworów z […]

Samochód a kwestia bezpieczeństwa

Dzisiaj niemalże każda osoba posiada samochód lub tez marzy o tego typu zakupie. Oczywiście efekty tego łatwo przewidzieć. Na drodze jest coraz więcej aut, a mało tego prowadzą je często nie do końca doświadczeni kierowcy. Najczęstszą przyczyną wypadków jest przecież właśnie brak doświadczenia, nieumiejętność zachowania się na drodze czy też niedostosowanie prędkości do warunków na […]

DevURL


Amortyzatory, sprężyny i kompresory

Zużyte lub uszkodzone amortyzatory wpływają ujemnie nie tylko na komfort jazdy, ale również na stateczność i kierowalność samochodu. Oprócz tego amortyzatorów brak odpowiedniego resorowania w przednim zawieszeniu powoduje szybsze zużycie elementów układu kierowniczego. Dlatego też podczas obsługi samochodu należy również sprawdzać stan amortyzatorów. Amortyzatory sprawdza się najpierw przez oględziny zewnętrzne. Ślady wycieku płynu świadczą o uszkodzeniu, wskutek czego amortyzator nie tłumi drgań lub tłumi je w nieznacznym stopniu. Następnie należy sprawdzić działanie amortyzatora po rozkołysaniu nadwozia, o czym była mowa w rozdz. 1. (najtańszy nowy samochód; ceny nowych aut)

W amortyzatorach rozbieralnych często wystarczy oczyszczenie ich wnętrza i napełnienie świeżym olejem. Są warsztaty rzemieślnicze, które specjalizują  się w regeneracji amortyzatorów nierozbieralnych. Z reguły jednak amortyzatory po regeneracji są mniej trwałe niż nowe, nie zawsze jest to więc zabieg opłacalny. Niezależnie jednak od tego, czy amortyzatory będą naprawiane, czy też wymieniane na nowe, trzeba je wymontować z samochodu.  Czynność tę można wykonać we własnym zakresie. [hasła pokrewne: otomoto siedlce, olx braniewo, audi wrocław ]

Sposób smarowania resoru piórowego

Do smarowania resorów piórowych należy zdjąć lub poluzować strzemiona i unieść samochód na podnośniku, podstawionym tak, aby rozluźnić pióra resoru. Następnie należy rozchylać pióra szerokim wkrętakiem i wprowadzać pomiędzy nie odpowiednią ilość smaru. Resory smaruje się smarem stałym z domieszką grafitu zwykle podczas obsługi sezonowej. Resory w pokrowcach smaruje się tylko wówczas, gdy słychać ich skrzypienie.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: audi wrocław olx braniewo otomoto siedlce