Holowaniem zajmuje się również te centrum lawet w Lublinie. Mają wieloletnie doświadczenie w solidnej pomocy na drodze

Hamulec pomocniczy

Hamulec pomocniczy (ręczny) jest z reguły hamulcem typu mechanicznego, pomocniczy który działa na szczęki lub klocki hamulcowe tylnych kół samochodu. Jest on uruchamiany za pomocą dźwigni znajdującej się między przednimi fotelami. Hamulec ręczny nie wymaga specjalnej obsługi, jednak podczas naprawy układu hamulcowego trzeba sprawdzić stan jego linki. Pęknięcie chociażby jednego drutu świadczy o zużyciu zmęczeniowym […]

Tego rodzaju pociagi drogowe nadaja sie tylko do ruchu na niewielkie odleglosci ze wzgledu na nieznaczne szybkosci ruchu (10 – 20 km/godz)

Tego rodzaju pociągi drogowe nadają się tylko do ruchu na niewielkie odległości ze względu na nieznaczne szybkości ruchu (10 – 20 km/godz). Są one jednak bardzo ekonomiczne, zwłaszcza przy masowych przewozach materiałów budowlanych. Warunki techniczne tras drogowych przy ruchu pociągów drogowych wymagają stosowania jak najmniejszych wzniesień, gdyż sterowanie i hamowanie przyczep przy wymuszonym ruchu wstecznym […]

Co nam mówi marka samochodu?

Czy marka samochodu ma jakiekolwiek znaczenie? Tego typu pytania zadają sobie zarówno osoby, które się orientują w motoryzacji, jak i te, które po prostu chcą mieć samochód, który będzie im odpowiednio służył. Oczywiście jeśli ktoś wie, jakie sprzęty idą za daną marką i co dana marka ma do zaoferowania, to znacznie łatwiej będzie jemu podjąć […]

Łożyska kół przednich

Co 30 000 km regulować i smarować łożyska smarem ŁT-4S3. Regulacja luzu piasty koła powinna być dokonana wtedy, gdy przekracza on 0,10 mm. Przy każdej regulacji luzu należy wymienić nakrętkę piasty koła. W celu przeprowadzenia regulacji luzu należy dokręcić nakrętkę piasty koła momentem 1 9,6 N • m (2 kGm) pokręcając jednocześnie piastę w obu […]

DevURL


Amortyzatory, sprężyny i kompresory

Zużyte lub uszkodzone amortyzatory wpływają ujemnie nie tylko na komfort jazdy, ale również na stateczność i kierowalność samochodu. Oprócz tego amortyzatorów brak odpowiedniego resorowania w przednim zawieszeniu powoduje szybsze zużycie elementów układu kierowniczego. Dlatego też podczas obsługi samochodu należy również sprawdzać stan amortyzatorów. Amortyzatory sprawdza się najpierw przez oględziny zewnętrzne. Ślady wycieku płynu świadczą o uszkodzeniu, wskutek czego amortyzator nie tłumi drgań lub tłumi je w nieznacznym stopniu. Następnie należy sprawdzić działanie amortyzatora po rozkołysaniu nadwozia, o czym była mowa w rozdz. 1. (najtańszy nowy samochód; ceny nowych aut)

W amortyzatorach rozbieralnych często wystarczy oczyszczenie ich wnętrza i napełnienie świeżym olejem. Są warsztaty rzemieślnicze, które specjalizują  się w regeneracji amortyzatorów nierozbieralnych. Z reguły jednak amortyzatory po regeneracji są mniej trwałe niż nowe, nie zawsze jest to więc zabieg opłacalny. Niezależnie jednak od tego, czy amortyzatory będą naprawiane, czy też wymieniane na nowe, trzeba je wymontować z samochodu.  Czynność tę można wykonać we własnym zakresie. [hasła pokrewne: otomoto siedlce, olx braniewo, audi wrocław ]

Sposób smarowania resoru piórowego

Do smarowania resorów piórowych należy zdjąć lub poluzować strzemiona i unieść samochód na podnośniku, podstawionym tak, aby rozluźnić pióra resoru. Następnie należy rozchylać pióra szerokim wkrętakiem i wprowadzać pomiędzy nie odpowiednią ilość smaru. Resory smaruje się smarem stałym z domieszką grafitu zwykle podczas obsługi sezonowej. Resory w pokrowcach smaruje się tylko wówczas, gdy słychać ich skrzypienie.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: audi wrocław olx braniewo otomoto siedlce