Regulacja hamulca ręcznego

Jeżeli skok dźwigni hamulca ręcznego jest nadmierny oznacza to, że hamulec jest źle wyregulowany. W celu wyregulowania hamulca należy: — ustawić dźwignię hamulca ręcznego w położeniu zwolnionym, — zluzować przeciwnakrętkę, a następnie wkręcając nakrętkę śruby napinacza napiąć linkę, — zabezpieczyć nakrętkę śruby napinacza przez dokręcanie przeciwnakrętki, — wykonać około 10 naciśnięć na pedał hamulca nożnego […]

Pasek zębaty napędu rozrządu

Jako dalsze urzadzenia, zmniejszajace niszczenie nawierzchni drogi, nalezy wymienic

Jako dalsze urządzenia, zmniejszające niszczenie nawierzchni drogi, należy wymienić: 1) niskie położenie środka ciężkości wozu, 2) prawidłowe resorowanie wozu w stosunku do kół, 3) mały ciężar mas niezresorbowanych, 4) zwiększenie ilości kół, 5) stosowanie napędu na przednie koła, 6) stosowanie osi o niezależnym zawieszeniu. Siła napędowa samochodu pozwala na określenie największej możliwej szybkości technicznej samochodu […]

Odpowietrzanie układu hydraulicznego

DevURL


Zakładanie przyrządu do blokowania popychacza

W tym celu należy wsunąć przyrząd między szyjkę wału rozrządu i krawędź popychacza i obrócić, aż do oparcia o krawędź głowicy. Podważyć przez kanałek wykonany w popychaczu płytkę regulacyjną i wyjąć ją. Możliwe jest również ugięcie popychacza bez użycia specjalnego przyrządu np. za pomocą pręta miedzianego lub mosiężnego opierając pręt o krawędź popychacza. Po zmierzeniu grubości płyki regulacyjnej i po uwzględnieniu wartości zmierzonego luzu należy dobrać nową płytkę regulacyjną o żądanej grubości. Płytki regulacyjne występują w częściach zamiennych w grubościach  mm ze stopniowaniem grubości co 0,05 mm. (laser fiber i Hydraulika siłowa) Następnie należy zamontować płytkę do popychacza i sprawdzić czy płytka obraca się swobodnie w popychaczu. Na jednej stronie każdej płytki wytłoczono wartości grubości i tą powierzchnią do dołu należy zamontować płytkę w popychaczu. Wyjąć przyrząd A.60422, zmierzyć ponownie luz zaworu i sprawdzić, czy popychacz obraca się swobodnie w otworze głowicy. Po skontrolowaniu luzu zaworów należy wkręcić świece, zamontować pokrywy głowicy i filtr powietrza. [hasła pokrewne: Producent silników elektrycznych w Polsce, Awarie różnej maści sprzętów na przykładzie samochodów, podesty magazynowe ]

Gaźnik

Co 1 5 000 km należy oczyścić dysze i filtr wewnętrzny gaźnika oraz wyregulować prędkość obrotową biegu jałowego. Czynność tę należy powierzyć stacji obsługi wyposażonej w odpowiednie urządzenia.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: Awarie różnej maści sprzętów na przykładzie samochodów podesty magazynowe Producent silników elektrycznych w Polsce