Autoabc to specjalizujący się w każdej marce samochodów warsztat samochodowy w Szczecinie, więcej na WWW.
busymonachium.pl
on oferuje holowanie w całej łodzi
Obroty ze skrzynki przekladniowej sa przekazywane na mechanizm róznicowy za posrednictwem walu przegubowego

Obroty ze skrzynki przekładniowej są przekazywane na mechanizm różnicowy za pośrednictwem wału przegubowego. Do nadania kierunku jazdy samochodu służy mechanizm kierowniczy składający się z kola kierowniczego i z wału kierowniczego z wytoczonym ślimakiem i zazębionym z nim wycinkiem ślimacznicy, które są umieszczone w kolumnie kierowniczej. Ruch wycinka ślimacznicy przenosi się na ramię kierownicze, które za […]

Zakładanie przyrządu do blokowania popychacza

W tym celu należy wsunąć przyrząd między szyjkę wału rozrządu i krawędź popychacza i obrócić, aż do oparcia o krawędź głowicy. Podważyć przez kanałek wykonany w popychaczu płytkę regulacyjną i wyjąć ją. Możliwe jest również ugięcie popychacza bez użycia specjalnego przyrządu np. za pomocą pręta miedzianego lub mosiężnego opierając pręt o krawędź popychacza. Po zmierzeniu […]

Filtr powietrza

Ze względu na to, że filtry powietrza mogą być produkowane przez różnych producentów, obsługę filtru powietrza należy wykonywać zgodnie z instrukcja umieszczoną na filtrze. Na ogół filtry, mające zawsze wkład filtrujący suchy, czyści się sprężonym powietrzem i przemywa benzyną. Następnie należy wkład filtra dokładnie osuszyć z benzyny i skropić niewielką ilością oleju silnikowego. Obudowę wewnątrz […]

Układ hamulcowy

Podstawowe zasady prawidłowej obsługi A eksploatacji są podobne dla wszystkich samochodów. Natomiast dla każdej z marek wystepuja różnice w sposobie wykonywania szczegółowych czynności, w umieszczeniu charakterystycznych punktów regulacyjnych, w stosowanych materiałach eksploatacyjnych. [patrz też: czyszczenie komutatora, opel mucha mikołów, audi używane z salonu ] Układ hamulcowy/ zasilany i wspomagany z centralnej instalacji hydraulicznej, hamulce przednie zasilane płynem […]

DevURL


Wyposażenie elektryczne

Obsługa obwodu zasilania polega na obsłudze, konserwacji i sprawdzaniu zasilania akumulatora oraz alternatora i jego regulatora.

Akumulator. Przynajmniej dwa razy do roku, tj. podczas OL i OZ należy z akumulatora usunąć brud i kurz, a także oczyścić podstawę, na której akumulator jest umocowany. Rozpryskany elektrolit zmywa się 5…10% roztworem amoniaku lub ługiem sodowym. Zmyte części trzeba następnie wytrzeć do sucha. (najtańszy nowy samochód; ceny nowych aut)

Dalszą czynnością jest wykręcenie korków i przedmuchanie pompką do ogumienia (nigdy ustami) znajdujących się w nich otworów wentylacyjnych. Przetykanie otworów wentylacyjnych drutem jest bezcelowe, gdyż korki z reguły mają otwory labiryntowe. Zatkanie otworów wentylacyjnych grozi uszkodzeniem naczyń przez gazy gromadzące się w nich podczas akumulatora. [podobne: otomoto siedlce, olx braniewo, toyota używane z gwarancją ]

Wszelkie czynności wymagające wykręcania korków, jak np. mierzenie poziomu lub uzupełnianie elektrolitu, należy wykonywać po oczyszczeniu przynajmniej wierzchniej części akumulatora, aby zapobiec przedostaniu się zanieczyszczeń do ogniw.

Do oczyszczenia akumulatora i jego podstawy trzeba zdjąć końcówki przewodów z zacisków akumulatora. W przypadku trudności ze zdjęciem końcówek, trzeba rozgiąć ich ramiona szerokim wkrętakiem. Nie należy ich opukiwać młotkiem lub podważać, ponieważ można w ten sposób uszkodzić akumulator. Końcówki przewodów i zaciski akumulatora trzeba dokładnie oczyścić, a w razie konieczności nawet oskrobać skrobakiem lub scyzorykiem, po czym natłuścić wazeliną techniczną, założyć i mocno dokręcić. Nie wolno dopuszczać do powstawania osadów na połączeniach, które utrudniają lub w skrajnym przypadku uniemożliwiają przepływ prądu.

Poziom elektrolitu obniża się w czasie ładowania akumulatora przede wszystkim wskutek chemicznego rozpadu wody, która jest składnikiem elektrolitu. W mniejszym stopniu z powodu parowania. Dlatego też częstotliwość uzupełniania elektrolitu jest uzależniona nie tylko od pory roku, ale również od warunków jazdy. Wskutek długotrwałej jazdy w dzień, bez konieczności korzystania z oświetlenia i innych odbiorników prądu następuje bardzo intensywne ładowanie akumulatora, a więc konieczne jest częstsze dolewanie wody destylowanej. W lecie podczas upałów zaleca się co tydzień sprawdzać poziom elektrolitu. Nie należy jednak dolewać więcej wody niż jest to niezbędne, gdyż wskutek zbyt wysokiego poziomu elektrolit może w czasie jazdy wyciekać i powodować poważne szkody. W akumulatorach, które mają obudowę wykonaną z przezroczystego tworzywa sztucznego, sprawdzenie poziomu elektrolitu jest bardzo łatwe. Gdy akumulator jest zimny, trzeba sprawdzić poziom elektrolitu w każdym ogniwie. Powinien on zawierać się między znakami MIN i MAX, umieszczonymi na obudowie.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: olx braniewo otomoto siedlce toyota używane z gwarancją