Wymiana płynu hydraulicznego LHM
Wymiana płynu hydraulicznego LHM w centralnej instalacji hydraulicznej po przebiegu 30 000 km, a nastepnie co 40 000 km. W przypadku małych przebiegów rocznych należy wykonywać:
wymianę oleju w silniku i skrzynce biegów oraz smarowania — co najmniej raz w roku,
— demontaż i kontrolę nakładek hamulców tylnych — raz w roku, (pompy hydrauliczne, siłowniki hydrauliczne) [hasła pokrewne: moto allegro osobowe, serwis audi wrocław, inchcape używane ]
— kontrolę układu elektrycznego — raz w roku, wymianę płynu w instalacji hydraulicznej — co 2 lata.
Zestawienie materiałów eksploatacyjnych zatwierdzonych przez serwis techniczny firmy Citroen
Olej silnikowy
— fabryczny Total GTS 15W/40 (na cały sezon) lub Castrol GTX 20W/50 lub 15W/50, Elf Sportigrade 20W/50, Mobil super IOW/50, Shell super 10W/50, Esso Unifio 15W/50,
— w klimacie bardzo zimnym — Total Altigrade GT IOW/30 lub Mobil Special łowno, Shell X-100 IOW/30,
— zamienniki krajowe — brak homologacji.
Olej do skrzynki biegów
– na cały sezon Total SAE 80 EP lub SAE 80W/85 EP lub Mobil GX 80, Shell Spirax EP 80.
— zamienniki krajowe — brak homologacji.
Płyn do układu chłodzenia
— Total Antigel lub Special Citroen (stężenie do „—1 50C” lub na specjalne zamówienie do „—30st. C).
Hyn hydrauliczny do instalacji hydraulicznej wysokiego ciśnienia
— Total LHM lub inne płyny hydrauliczne mineralne LHM o kolorze zielonym.
Smar stały
— Total Multis
Artykuł dotyczy tematów: inchcape używane moto allegro osobowe serwis audi wrocław