Przygotowanie do długotwałego postoju

Podładowanie akumulatora

Jeśli rozładuje się nam akumulator to najlepszym rozwiązaniem jest uruchomienie auta za pomocą kabli. Raczej nie powinno się samochodu ciągnąć czy też pchać, te metody są dość brutalne dla silnika i innych komponentów. Musimy tylko uważać by nie popełnić błędu przy podłączeniu kabli. Ważne jest też by szybko odłączyć kable, tuż po uruchomieniu silnika. W […]

Skok jałowy pedału sprzęgła

Co 1 5 000 km sprawdzić skok jałowy pedału sprzęgła, który powinien wynosić około 25 mm. Jeżeli skontrolowana wartość skoku jest inna należy przeprowadzić regulacje pokręcając w tym celu nakrętką po uprzednim zluzowaniu przeciwnakrętki. Olej w skrzynce biegów Co 1 5 000 km sprawdzić poziom oleju, który powinien sięgać dolnej krawędzi otworu wlewowego zamykanego korkiem. […]

Golf na 2017 rok

Koncern VW ma zamiar na bazie Golfa wypuścić w przyszłym roku SUV-a. VW zauważył niezwykłą popularność aut tego typu i dlatego przygotować SUV-a niemal w każdym segmencie. Auta VW potrzebują nieco świeżości, ich stylistyka zmienia się za mało, jak by nie nadążały za trendami. Jedyne co się zmieniało przez lata, i było widoczne to coraz […]

DevURL


Wycieraczka

Pojedyncza wycieraczka szyby przedniej ma być ustawiona symetrycznie, tak aby po obu stronach szyby skrajne położenie pióra wycieraczki było na tej samej wysokości.

Do XI/ 1978 pióra wycieraczki miały mniejszą liczbę punktów podparcia gumki:

— wycieraczka Bosch — 6 punktów wycieraczka Ducellier — 7 punktów

Od XI/ 1978 oba typy piór mają 8 punktów podparcia gumki i dokładniej wycierają szybę. Obie wycieraczki różnią się rozwiązaniem łączenia pióra z dźwignią, w związku z czym przy zakupie nowego pióra należy podać producenta wycieraczki. Zaleca się wymieniać pióro wycieraczki raz na rok, przed zimą. ( Automatyka przemysłowa , hydraulika przemysłowa ) [więcej w: deft autka, sworzeń wahacza objawy, skoda używane ]

Ustawienie świateł głównych

Sprawdzić ciśnienie w ogumieniu, ustawić samochód na płaskiej, poziomej nawierzchni. Uruchomić silnik i ustawić dźwignię regulacji prześwitu na pozycję prześwitu „szosa. Regulować światła przy pracującym silniku aby mieć pewność, że prześwit jest stale ten sam. Do regulacji świateł można użyć urządzenia optycznego lub ekranu kontrolnego. Po otwarciu pokrywy silnika uzyskuje się dostęp do 3 śrub regulacyjnych w każdym reflektorze. Śruba dolna służy do regulacji wysokości światła, dwie śruby boczne służą do regulacji kierunku. Każda zmiana w ustawieniu świateł głównych z obu stron, przy braku innych przyczyn (uderzenie itp.) wskazują na zmiane ustawienia prześwitu samochodu. Dlatego też w tym przypadku należy zacząć od kontroli prześwitu osi przedniej i tylnej, a dopiero po tym przystąpić do regulacji świateł.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: deft autka skoda używane sworzeń wahacza objawy