części bmw x5 gdańsk
Real Logistics
Oblodzone drogi to nie problem. Najlepsza sól drogowa na lód i śnieg!
Prędkość obrotowa biegu jałowego silnika

Opony samochodowe maja na swojej powierzchni, czyli biezniku, naciecia i wypuklosci w celu osiagniecia odpowiedniej przyczepnosci do nawierzchni drogowej

Opony samochodowe mają na swojej powierzchni, czyli bieżniku, nacięcia i wypukłości w celu osiągnięcia odpowiedniej przyczepności do nawierzchni drogowej i przenoszą one obciążenie od ciężaru własnego samochodu i od jego ładunku na nawierzchnię drogi. Resory samochodów, umieszczone pomiędzy podwoziem samochodu a kołami, zmniejszają wstrząsy pasażerów i ładunku podczas ruchu samochodu na nierównych nawierzchniach. Zastosowanie resorów […]

Kontrola akumualtora ciśnienia instalacji hydraulicznej

Akumulator ciśnienia, połączony z regulatorem ciśnienia, ma za zadanie utrzymywanie ciśnienia w instalacji w zakresie od 14,5 do 17,5 MPa. W przypadku uszkodzenia przepony gumowej w akumulatorze ciśnienia następuje przedostanie się sprężonego azotu do płynu hydraulicznego i brak efektu „sprężania płynu w instalacji. Pompa wysokiego ciśnienia, pracująca normalnie w cyklu: — bieg luzem (kilkadziesiąt sekund […]

Nadmierne ciśnienie w ogumieniu

Nadmierne ciśnienie w ogumieniu, jakkolwiek w nieco mniejszym stopniu,  również ma niekorzystny wpływ na trwałość opon. Powoduje ono zwiększenie naprężeń w nitkach kordu, osłabiając tym samym ich wytrzymałość na zerwanie, np. przy najechaniu na wystającą przeszkodę. Każde rozcięcie lub pęknięcie nadmiernie napompowanej opony powiększa się szybko prowadząc, w końcowym efekcie, do tzw. wystrzału, po którym […]

DevURL


Ustawienie zapłonu statyczne

Przez wycięcie w obudowie sprzęgła są widoczne oznaczenia na kole zamachowym silnika. Przy zatrzymanym silniku ustawienie wstępne ma wynosić 1 oc (moment rozwarcia styków przerywacza). Cyfra „10 zaznaczona na kole zamachowym ma być ustawiona naprzeciw strzałki na obudowie sprzęgła, na krawędzi wycięcia. Ustawienie zapłonu dynamiczne (przy predkości obrotowej biegu jałowego silnika, za pomocą lampy stroboskopowej). [hasła pokrewne: deft autka, jeep warszawa, skoda używane ]

Odłączyć rurkę łączącą membranę korektora podciśnieniowego przyspieszenia zapłonu w aparacie zapłonowym. Uruchomić silnik i utrzymywać prędkość obrotową biegu jałowego. Sprawdzić ustawienie zapłonu, za pomoca lampy stroboskopowej (lub specjalnego urządzenia testowego); prawidłowa wartość 100 + 1 0.

Następnie zwiększyć prędkość obrotową silnika do 2500 obr/min i sprawdzić, czy regulator odśrodkowy przyspieszenia zapłonu zwiększa wartość kata przyspieszenia w funkcji prędkości ,obrotowej. Zatrzymać silnik i założyć rurkę korektora podciśnieniowego. Zmianę kąta przyspieszenia zapłonu (regulację zapłonu) wykonuje się przez obrót aparatu zapłonowego, po lekkim odkręceniu nakrętki dociskającej mostek blokujący aparat zapłonowy w obudowie silnika. Po ustawieniu prawidłowym zapłonu dokręcić nakrętkę momentem 20 N • m (2 kGm). (haki holownicze, koło zębate)

W przypadku słabej reakcji korektora podciśnieniowego przyspieszenia zapłonu na szybkie naciśnięcie pedału „gazu” sprawdzić szczelność przepony w tym korektorze i szczelność rurki łączącej korektor z kolektorem ssącym.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: deft autka jeep warszawa skoda używane