części bmw x5 gdańsk
Real Logistics
Oblodzone drogi to nie problem. Najlepsza sól drogowa na lód i śnieg!
Trwałość ogumienia

Zasadniczy wpływ na trwałość ogumienia mają następujące czynniki:  prawidłowe ciśnienie, — prawidłowe statyczne i dynamiczne wyważenie kół, — prawidłowe ustawienie kół, — dobry ogólny stan techniczny samochodu, — przestawianie kół (jeżeli zaleca to instrukcja), — okresowa kontrola ogumienia podczas eksploatacji, — prawidłowy sposób przechowywania ogumienia, — właściwa jakość naprawy i montażu ogumienia, — dopuszczalne obciążenie […]

Amortyzatory, sprężyny i kompresory

Zużyte lub uszkodzone amortyzatory wpływają ujemnie nie tylko na komfort jazdy, ale również na stateczność i kierowalność samochodu. Oprócz tego amortyzatorów brak odpowiedniego resorowania w przednim zawieszeniu powoduje szybsze zużycie elementów układu kierowniczego. Dlatego też podczas obsługi samochodu należy również sprawdzać stan amortyzatorów. Amortyzatory sprawdza się najpierw przez oględziny zewnętrzne. Ślady wycieku płynu świadczą o […]

Wozy konne

Wozy konne . Przy wozach konnych nacisk jednostkowy na 150 -100 kG. Powierzchnia F styku koła pojazdu konnego z nawierzchnią wynosi: F = s· a (cm2) 5 X 100 = 500 kG gdzie: a – szerokość obręczy koła 5 – 10 cm, s – długość dotyku przyjmuje się około 5 cm. Działanie obręczy koła na […]

Przygotowanie do długotwałego postoju

DevURL


Ustawienie zapłonu statyczne

Przez wycięcie w obudowie sprzęgła są widoczne oznaczenia na kole zamachowym silnika. Przy zatrzymanym silniku ustawienie wstępne ma wynosić 1 oc (moment rozwarcia styków przerywacza). Cyfra „10 zaznaczona na kole zamachowym ma być ustawiona naprzeciw strzałki na obudowie sprzęgła, na krawędzi wycięcia. Ustawienie zapłonu dynamiczne (przy predkości obrotowej biegu jałowego silnika, za pomocą lampy stroboskopowej). [hasła pokrewne: deft autka, sworzeń wahacza objawy, skoda używane ]

Odłączyć rurkę łączącą membranę korektora podciśnieniowego przyspieszenia zapłonu w aparacie zapłonowym. Uruchomić silnik i utrzymywać prędkość obrotową biegu jałowego. Sprawdzić ustawienie zapłonu, za pomoca lampy stroboskopowej (lub specjalnego urządzenia testowego); prawidłowa wartość 100 + 1 0.

Następnie zwiększyć prędkość obrotową silnika do 2500 obr/min i sprawdzić, czy regulator odśrodkowy przyspieszenia zapłonu zwiększa wartość kata przyspieszenia w funkcji prędkości ,obrotowej. Zatrzymać silnik i założyć rurkę korektora podciśnieniowego. Zmianę kąta przyspieszenia zapłonu (regulację zapłonu) wykonuje się przez obrót aparatu zapłonowego, po lekkim odkręceniu nakrętki dociskającej mostek blokujący aparat zapłonowy w obudowie silnika. Po ustawieniu prawidłowym zapłonu dokręcić nakrętkę momentem 20 N • m (2 kGm). (haki holownicze, koło zębate)

W przypadku słabej reakcji korektora podciśnieniowego przyspieszenia zapłonu na szybkie naciśnięcie pedału „gazu” sprawdzić szczelność przepony w tym korektorze i szczelność rurki łączącej korektor z kolektorem ssącym.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: deft autka skoda używane sworzeń wahacza objawy