Samochody dostawcze

Samochody dostawcze to dosyć szczególna gałąź motoryzacji. Nie oznacza to jednak wcale, że nie mamy z czego wybierać. Wręcz przeciwnie- dzisiaj na rynku jest naprawdę ogromny wybór spośród tego typu aut. Obecnie samochody dostawcze są produkowane przez wiele koncernów, co sprawia, że nie powinno być problemu z wybraniem odpowiedniego modelu. Mało tego, zawsze możemy również […]

Kontrola poziomu płynu hamulcowego

Co 500 km lub raz w tygodniu należy sprawdzić poziom płynu hamulcowego w zbiorniku i W razie potrzeby uzupełnić płyn. Poziom powinien sięgać 14…16 mm poniżej krawędzi wlewu zbiornika Poziom można sprawdzić dzięki przezroczystości ścianek, bez odkręcania korka wlewu. Brak płynu w jednej komorze zbiornika jest świadectwem uszkodzenia danego obwodu hamulcowego. Jeżeli stwierdzi się powtarzający […]

Obręcze kół

Smaru w piastach kół bez smarowniczek nie uzupełnia się, tylko w terminie przewidzianym na smarowanie wymienia się cały smar. Aby wymienić smar w piaście przedniego koła, należy zdjąć koło, odkręcić nakrętkę, zdjąć piastę, przemyć piastę i łożyska naftą, po czym nałożyć smaru do koszyczków łożysk, pokryć smarem przestrzeń wewnętrzną i skrajne powierzchnie piasty, pokrywę piasty […]

Sprawdzamy akumulator

Ostatnie morzy za okiem spowodowały że wiele osób miało problem z rozruchem auta. Szczególnie jeśli nie były używane każdego dnia i nie było garażowane. W przypadku braku rozruchu lub nawet niemożności otwarcia drzwi pierwsze podejrzenie pada na akumulator. Ale zanim kupimy nowy warto sprawdzić stary by niepotrzebnie nie narażać się na koszty. Czasem bowiem wystarczy […]

DevURL


Ubytki lakieru

Miejsce, w którym nastąpił ubytek lakieru, należy oczyścić drobnoziarnistym papierem ściernym nr 180 aż do uzyskania czystej powierzchni metalu. Następnie oczyszczone miejsce trzeba dokładnie natrzeć odrdzewiaczem pod nazwą Fosol i pozostawić na jedną dobę. Po tym okresie blachę ponownie lekko przeciera się papierem ściernym i zmywa spirytusem denaturowanym. Wyschniętą powierzchnię można pokryć farbą podkładową przy użyciu pędzelka. Następnego dnia na wyschniętą farbę podkładową nakłada się wierzchnią warstwę lakieru. Po całkowitym wyschnięciu tej warstwy można ja lekko spolerować wodoodpornym papierem ściernym. Podczas polerowania papier należy nieco smarować mydłem i zwilżać wodą. [przypisy: moto allegro osobowe, serwis audi wrocław, inchcape używane ] Niekiedy istnieje konieczność wyrównania ubytku lakieru szpachlówką, która nakłada się na farbę podkładową. Jednorazowo nakładana warstwa szpachlówki nie może przekraczać grubości 0,2 mm. Następną warstwę można nakładać po wyschnięciu pierwszej, co następuje po kilku godzinach. Nałożona jednorazowo grubsza warstwa szpachlówki może po wyschnięciu pękać. Zaszpachlowane wklęśnięcie należy wygładzić drobnoziarnistym papierem ściernym, zmyć wodą, osuszyć i pokryć wierzchnią warstwą lakieru. (maszyny pakujące; Blog motoryzacyjny) Najczęściej właściciele samochodów rezygnują z ich eksploatacji na dłuższy okres wówczas, gdy samochód stoi w garażu, a zima jest mroźna i obfita w opady śniegu. Postępują w ten sposób ci, którzy nie muszą użytkować samochodu i jednocześnie są świadomi tego, że rozruch zimnego silnika wpływa bardzo niekorzystnie na jego trwałość, zaś sól na jezdniach prowadzi nieuchronnie do przyspieszonej korozji blach nadwozia.


Jeżeli jednak samochód ma garażować na otwartej przestrzeni, to skutki pozostawienia go bez odpowiedniego zabezpieczenia są często o wiele gorsze niż codzienna eksploatacja. Zmienna temperatura i wilgoć stanowią zasadnicze przyczyny korozji, niszczenia lakieru, wyposażenia elektrycznego, silnika i innych mechanizmów. Oprócz tego liczba kilometrów przejechanych w zimie jest z zasady znacznie mniejsza niż w innych porach roku

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: inchcape używane moto allegro osobowe serwis audi wrocław