Sprawdzenie poziomu elektrolitów

W akumulatorach z obudową bakelitową poziom elektrolitu należy sprawdzać za pomocą szklanej rurki Z podziałką, którą zanurza się przez otwór wlewowy aż do oparcia o płyty. Następnie po zatkaniu palcem rurki u góry wyjmuje się ją i mierzy wysokość słupa elektrolitu w rurce. Instrukcje obsługi zwykle zalecają, aby poziom elektrolitu utrzymywał się na wysokości 1 […]

Kontrola układu hamulcowego

W praktyce srednia szybkosc ruchu jest ograniczona przez wiele czynników

W praktyce średnia szybkość ruchu jest ograniczona przez wiele czynników. Do takich czynników należy zaliczyć: 1) intensywność ruchu na poszczególnych ilość pasów ruchu 2) ograniczenia szybkości, 3) warunki atmosferyczne i klimatyczne, 4) kwalifikacje kierowcy itd. odcinkach trasy drogowej Jako jeden z zasadniczych czynników oceny charakterystyki siły napędowej samochodu należy również wymienić ocenę zdolności zahamowania jest […]

Regulacja luzu zaworów

Należy pamiętać. że usytuowanie zaworów jest następujące: pierwszy zawór najbliższy paska zębatego napędu rozrządu jest zaworem wydechowym, następnie dwa są zaworami ssącymi, dalsze dwa to zawory wydechowe, dalej dwa zawory ssące i ostatni znów wydechowy. Jeżeli rzeczywisty luz zaworu różni się od prawidłowych wartości dla zaworu ssącego lub wydechowego, należy przy użyciu przyrządu specjalnego nr. […]

DevURL


Ubytki lakieru

Miejsce, w którym nastąpił ubytek lakieru, należy oczyścić drobnoziarnistym papierem ściernym nr 180 aż do uzyskania czystej powierzchni metalu. Następnie oczyszczone miejsce trzeba dokładnie natrzeć odrdzewiaczem pod nazwą Fosol i pozostawić na jedną dobę. Po tym okresie blachę ponownie lekko przeciera się papierem ściernym i zmywa spirytusem denaturowanym. Wyschniętą powierzchnię można pokryć farbą podkładową przy użyciu pędzelka. Następnego dnia na wyschniętą farbę podkładową nakłada się wierzchnią warstwę lakieru. Po całkowitym wyschnięciu tej warstwy można ja lekko spolerować wodoodpornym papierem ściernym. Podczas polerowania papier należy nieco smarować mydłem i zwilżać wodą. [przypisy: serwis volkswagen warszawa, mercedes serwis warszawa, serwis niszczarek ] Niekiedy istnieje konieczność wyrównania ubytku lakieru szpachlówką, która nakłada się na farbę podkładową. Jednorazowo nakładana warstwa szpachlówki nie może przekraczać grubości 0,2 mm. Następną warstwę można nakładać po wyschnięciu pierwszej, co następuje po kilku godzinach. Nałożona jednorazowo grubsza warstwa szpachlówki może po wyschnięciu pękać. Zaszpachlowane wklęśnięcie należy wygładzić drobnoziarnistym papierem ściernym, zmyć wodą, osuszyć i pokryć wierzchnią warstwą lakieru. (maszyny pakujące; Blog motoryzacyjny) Najczęściej właściciele samochodów rezygnują z ich eksploatacji na dłuższy okres wówczas, gdy samochód stoi w garażu, a zima jest mroźna i obfita w opady śniegu. Postępują w ten sposób ci, którzy nie muszą użytkować samochodu i jednocześnie są świadomi tego, że rozruch zimnego silnika wpływa bardzo niekorzystnie na jego trwałość, zaś sól na jezdniach prowadzi nieuchronnie do przyspieszonej korozji blach nadwozia.


Jeżeli jednak samochód ma garażować na otwartej przestrzeni, to skutki pozostawienia go bez odpowiedniego zabezpieczenia są często o wiele gorsze niż codzienna eksploatacja. Zmienna temperatura i wilgoć stanowią zasadnicze przyczyny korozji, niszczenia lakieru, wyposażenia elektrycznego, silnika i innych mechanizmów. Oprócz tego liczba kilometrów przejechanych w zimie jest z zasady znacznie mniejsza niż w innych porach roku

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: mercedes serwis warszawa serwis niszczarek serwis volkswagen warszawa