Zawieszenie przednie

W zawieszeniu przednim należy zwracać uwagę na stan osłon gumowych przegubów kulistych piasty koła. Wszelkie ślady smaru na osłonie gumowej mogą świadczyć o uszkodzeniu osłony i kwalifikują cały przegub do wymiany (przeguby są dostarczane razem z osłoną gumową i są smarowane fabrycznie). Regulację ustawienia przedniego zawieszenia przeprowadza się zawsze po kontroli ciśnienia w ogumieniu przy […]

Kontrola akumualtora ciśnienia instalacji hydraulicznej

Akumulator ciśnienia, połączony z regulatorem ciśnienia, ma za zadanie utrzymywanie ciśnienia w instalacji w zakresie od 14,5 do 17,5 MPa. W przypadku uszkodzenia przepony gumowej w akumulatorze ciśnienia następuje przedostanie się sprężonego azotu do płynu hydraulicznego i brak efektu „sprężania płynu w instalacji. Pompa wysokiego ciśnienia, pracująca normalnie w cyklu: — bieg luzem (kilkadziesiąt sekund […]

Zakup auta

Dzisiaj, niemalże każda osoba jest w stanie dopasować pod siebie odpowiedni model samochodu. Mamy naprawdę całą masę możliwości do wyboru, bez względu na to, co lubimy. Osoby nieco bardziej wybredne sprowadzają sobie auta zza granicy. Mało tego, znane koncerny samochodowe co rusz produkuję nowe typu znanych aut, nieraz coraz to bardziej luksusowe wersje. Starsze typy […]

Podwozie

Skok jałowy pedału sprzęgła należy sprawdzać co 15 000 km, powinien on wynosić około 25 mm. Zmniejszenie lub zwiększenie skoku jałowego pedału uzyskuje się zmieniając długość czynna linki sprzęgła. W tym celu należy: — zluzować przeciwnakrętkę — pokręcając nakrętkę kulistą w prawo  uzyskuje się zmniejszenie skoku jałowego pedału. a w lewo (wykręcając ją z końcówki) […]

DevURL


Sprężyny dociskające szczotki

Nowe muszą być odpowiednio dotarte. Zadaniem docierania jest dopasowanie szczotek do komutatora tak, aby przylegały do niego całą powierzchnią czołową. W tym celu trzeba komutator owinąć paskiem papieru ściernego o szerokości komutatora, przy czym do komutatora powinna przylegać gładka strona papieru, natomiast szczotki powinny przylegać do strony szorstkiej. Po kilkakrotnym przeciągnięciu papieru ściernego szczotki powinny dopasować się kształtem do walcowej powierzchni komutatora. Po dotarciu szczotek i zdjęciu papieru ściernego komutator należy przedmuchać sprężonym powietrzem. (transport ponadnormatywny czyli ogrodzenia dla koni). [więcej w: wynajem busów warszawa, inhibitor korozji, wynajem autokarów Kraków ]

W razie zacinania się szczotek w szczotkotrzymaczach, należy je wyjąć i przemyć nieetylizowaną benzyną. Przemywa się zarówno szczotki, jak i ich szczotkotrzymacze. Po oczyszczeniu i osuszeniu szczotki należy założyć na poprzednie miejsca. (transport ponadnormatywny czyli ogrodzenia dla koni)

Okresowo należy sprawdzać sprężyny dociskające szczotki. Aby sprawdzić siłę docisku sprężyny, trzeba odciągnąć sprężynę dociskającą szczotki i zmierzyć dynamometrem siłę sprężyny. Jeżeli siła sprężyny jest o 40% mniejsza od siły wskazanej przez wytwórnię rozrusznika, to taką sprężynę należy bezwzględnie wymienić.

W celu oczyszczenia i nasmarowania urządzenia sprzęgającego należy odłączyć wszystkie przewody od zacisków rozrusznika, po czym wymontować rozrusznik z samochodu. Ruchome części urządzenia sprzęgającego, jak: wałek wirnika z wielowypustem, tuleję prowadzącą, tuleję z zabierakiem, zębnik i oś dźwigni włączającej należy wymyć dokładnie w nafcie lub w nieetylizowanej benzynie i wytrzeć do sucha. Zęby zębnika trzeba pokryć cienką warstwą smaru stałego, natomiast pozostałe części nasmarować olejem silnikowym. Po złożeniu należy sprawdzić działanie urządzenia sprzęgającego.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: inhibitor korozji wynajem autokarów Kraków wynajem busów warszawa