Skok jałowy pedału sprzęgła

Co 1 5 000 km sprawdzić skok jałowy pedału sprzęgła, który powinien wynosić około 25 mm. Jeżeli skontrolowana wartość skoku jest inna należy przeprowadzić regulacje pokręcając w tym celu nakrętką po uprzednim zluzowaniu przeciwnakrętki. Olej w skrzynce biegów Co 1 5 000 km sprawdzić poziom oleju, który powinien sięgać dolnej krawędzi otworu wlewowego zamykanego korkiem. […]

Tego rodzaju pociagi drogowe nadaja sie tylko do ruchu na niewielkie odleglosci ze wzgledu na nieznaczne szybkosci ruchu (10 – 20 km/godz)

Tego rodzaju pociągi drogowe nadają się tylko do ruchu na niewielkie odległości ze względu na nieznaczne szybkości ruchu (10 – 20 km/godz). Są one jednak bardzo ekonomiczne, zwłaszcza przy masowych przewozach materiałów budowlanych. Warunki techniczne tras drogowych przy ruchu pociągów drogowych wymagają stosowania jak najmniejszych wzniesień, gdyż sterowanie i hamowanie przyczep przy wymuszonym ruchu wstecznym […]

Odpowietrzanie hamulców

Układ hamulcowy

DevURL


Skok jałowy pedału sprzęgła

Co 1 5 000 km sprawdzić skok jałowy pedału sprzęgła, który powinien wynosić około 25 mm. Jeżeli skontrolowana wartość skoku jest inna należy przeprowadzić regulacje pokręcając w tym celu nakrętką po uprzednim zluzowaniu przeciwnakrętki.

Olej w skrzynce biegów

Co 1 5 000 km sprawdzić poziom oleju, który powinien sięgać dolnej krawędzi otworu wlewowego zamykanego korkiem.

Co 30 000 km należy olej wymienić. W celu wymiany oleju należy odkręcić korek spustowyi pozwolić, aby olej ściekał swobodnie przez około 10 minut. (przekładnia zębata i Koła zębate) [podobne: rowiński wajdemajer używane, alegro osobowe, otomoto starogard gdański ]

Olej w tylnym moście

Co 15 000 km sprawdzić poziom oleju, który powinien sięgać dolnego brzegu otworu wlewowego.

Co 30 000 km olej wymienić. Dla spuszczenia oleju odkręca się korek: Olej zużyty musi dokładnie spłynąć.

Hamulce

W przypadku nadmiernego jałowego skoku pedału hamulca, wyraźnej różnicy skuteczności hamowania miedzy poszczególnymi kołami lub pewnej elastyczności pedału i niewystarczającego hamowania należy dokonać ogólnego przeglądu układu hamulcowego. Co 5 000 km dla hamulców przednich i co 1 5 000 km dla hamulców tylnych sprawdzić stan zużycia nakładek ciernych, których minimalna grubość wynosi 1,5 mm. Regulacja luzu nakładek ciernych jest automatyczna, nie wymaga więc żadnych czynności.

Co 500 km lub raz w tygodniu sprawdzić i jeżeli zajdzie potrzeba uzupełnić poziom płynu hamulcowego w zbiorniku lub trzeba uzupełnić poziom płynu hamulcowego w zbiorniku. Płyn powinien przepływać z jednej części do drugiej.

Co 1 5 000 km lub w przypadku nadmiernego skoku dźwigni hamulca ręcznego należy go wyregulować za pomoca specjalnego napinacza linki sterującej. Skok dźwigni powinien wynosić przy dobrze wyregulowanym hamulcu 3…5 ząbków.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: alegro osobowe otomoto starogard gdański rowiński wajdemajer używane