Przekładnia kierownicza

W przekładni kierowniczej brak punktów smarowania, przekładnia jest posmarowana fabrycznie smarem stałym. Koło kierownicy ma być ustawione tak, aby w czasie jazdy na wprost ramię koła kierownicy było skierowane do dołu. Przy regulacji zbieżności kół przedniCh należy zwrócić uwagę na prawidłowe ustawienie obejm regulacyjnych na drążkach kierowniczych (przy układzie kierowniczym ze wspomaganiem). W wypadku zmiany […]

Gaz czy benzyna?

Dzisiaj auto jest rzeczą niemalże tak niezbędną, jak różne sprzęty w domu. Jednakże sporo osób powstrzymuje się przed tym zakupem z prostego powodu. Zdają sobie oni bowiem sprawę z tego, ile kosztuje utrzymanie samochodu. Nie chodzi tutaj o sam zakup auta, ale też o wszystkie ubezpieczenia oraz o dodatkowe koszty, czyli na przykład różne naprawy, […]

Regulacja luzu zaworów

Należy pamiętać. że usytuowanie zaworów jest następujące: pierwszy zawór najbliższy paska zębatego napędu rozrządu jest zaworem wydechowym, następnie dwa są zaworami ssącymi, dalsze dwa to zawory wydechowe, dalej dwa zawory ssące i ostatni znów wydechowy. Jeżeli rzeczywisty luz zaworu różni się od prawidłowych wartości dla zaworu ssącego lub wydechowego, należy przy użyciu przyrządu specjalnego nr. […]

Rozstaw kól jest to odleglosc miedzy srodkami opon dwóch kól tej samej osi, a przy kolach blizniaczych jest to odleglosc miedzy plaszczyznami symetrii podwójnego ogumienia

Rozstaw kół jest to odległość między środkami opon dwóch kół tej samej osi, a przy kołach bliźniaczych jest to odległość między płaszczyznami symetrii podwójnego ogumienia. Rozstaw kół ma zasadnicze znaczenie dla stateczności samochodu: im większy jest rozstaw kół, tym mniejsze jest niebezpieczeństwo wywrócenia się samochodu. Położenie środka ciężkości samochodu ma również duże znaczenie dla stateczności […]

DevURL


samochody z silnikiem wysokopreznym (wtryskowym), które maja silniki napedzane ciezkim rodzajem paliwa plynnego sa to tzw silniki Diesla

samochody z silnikiem wysokoprężnym (wtryskowym), które mają silniki napędzane ciężkim rodzajem paliwa płynnego są to tzw silniki Diesla. Według zdolności poruszania się po terenie rozróżnia się: 1) samochody drogowe, tj. samochody przystosowane do poruszania się po dobrych drogach, mające jeden mechanizm napędowy (napęd na jedną oś samochodu); 2) samochody terenowe, tj. mające dwa lub więcej mechanizmów napędowych (napęd na 2 lub 3 osie) bądź też dodatkowy bieg terenowy umożliwiający poruszanie się z szybkością 2 -7- 3 km/godzi odmianą samochodów terenowych są samochody półgąsienicowe, których przód oparty jest na kołach, tył zaś na gąsienicach najbardziej typowym pojazdem terenowym jest ciągnik gąsiennicowy. Pod względem ładowności rozróżnia się: 1) samochody bardzo małej nośności do 0,75 t przeznaczone do zaopatrzenia budowy w drobne przedmioty, 2) samochody małej ładowności od 0,5 do 2,5 t służące na budowie do transp ortu gospodarczego oraz do przewozu pracowników do pracy, 3) samochody średniej ładowności od 2,5 do 5,0 t do transportu gospodarczego i materiałów, 4) samochody dużej ładowności od 5,0 do 5,0 ton, wyłącznie do transportu materiałów i urządzeń technicznych, 5) samochody bardzo dużej ładowności powyżej 5,O ton również wyłącznie do transportu materiałów i urządzeń technicznych. [patrz też: inhibitor korozji, mercedes serwis warszawa, jeep serwis ]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: inhibitor korozji jeep serwis mercedes serwis warszawa