Zabezpieczenie nadwozia przed korozją

Ze względu na specyficzną budowę nadwozia (nadwozie samonośne i szczątkowa rama), zabezpieczenie antykorozyjne jest szczególnie ważne W ciężkich warunkach klimatycznych i przy obecności dużych ilości soli na jezdniach, w okresie zimowym. Kolejność operacji przy zabezpieczeniu antykorozyjnym samochodów Citroen CX Ustawić dźwignię prześwitu na pozycję „maksimum i uruchomić silnik. Po podniesieniu się samochodu zatrzymać silnik. Zabezpieczyć […]

Układ hamulcowy

Podstawowe zasady prawidłowej obsługi A eksploatacji są podobne dla wszystkich samochodów. Natomiast dla każdej z marek wystepuja różnice w sposobie wykonywania szczegółowych czynności, w umieszczeniu charakterystycznych punktów regulacyjnych, w stosowanych materiałach eksploatacyjnych. [patrz też: czyszczenie komutatora, opel mucha mikołów, autostorczyk ] Układ hamulcowy/ zasilany i wspomagany z centralnej instalacji hydraulicznej, hamulce przednie zasilane płynem LHM z akumulatora […]

Wymiana płynu hydraulicznego LHM

Autobusy

DevURL


Samochód

Samochód . Samochody poruszają się dzięki sile tarcia, występującej na obwodzie ich kół. Podczas ruchu samochodu, zwłaszcza szybkiego, powstają dodatkowo siły pionowe skierowane do góry. Ciężkie wozy ciężarowe mają zwykle dwie osie tylne w celu zmniejszenia nacisku na nawierzchnię i na grunt pod nią. Oprócz sił pionowych cisnących i sił poziomych stycznych podczas ruchu samochodu występują jeszcze siły pionowe ssania. Siły te powstają wskutek rozrzedzenia powietrza poza oponą. Powstają tam również wiry powietrzne, wynikające z dużych szybkości samochodu. Przez siły ssania zostają wyssane cząsteczki nawierzchni drogowej. Przy znacznych szybkościach pojazdów na obręczach stalowych zniszczenie nawierzchni byłoby jeszcze większe, gdyż dołączyłoby się jeszcze działanie dynamiczne uderzeń kół o nierówności nawierzchni. O działaniu pojazdu samochodowego na nawierzchnię, jak wykazują badania decyduje typ pojazdu, a przede wszystkim rod zaj ogumienia. Jako wyniki badań i doświadczeń ustalono, że najbardziej niszczą nawierzchnię przy ruchu samochodowym tzw. masywy, tj. obręcze kół z pełnej gumy. Obręcze takie powinny być usunięte z użytku na nawierzchniach ulepszonych. Najlepsze natomiast są opony wypełnione powietrzem pneumatyki i to przede wszystkim niskiego ciśnienia. [patrz też: inchcape używane, alegro osobowe, serwis audi wrocław ]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: alegro osobowe inchcape używane serwis audi wrocław