Ustawienie świateł

Ustawienie zapłonu statyczne

Przez wycięcie w obudowie sprzęgła są widoczne oznaczenia na kole zamachowym silnika. Przy zatrzymanym silniku ustawienie wstępne ma wynosić 1 oc (moment rozwarcia styków przerywacza). Cyfra „10 zaznaczona na kole zamachowym ma być ustawiona naprzeciw strzałki na obudowie sprzęgła, na krawędzi wycięcia. Ustawienie zapłonu dynamiczne (przy predkości obrotowej biegu jałowego silnika, za pomocą lampy stroboskopowej). [hasła […]

Ustawienie reflektorów

Co 15 000 km oraz każdorazowo po demontażu i montażu reflektora lub wymianie żarówki należy sprawdzić ustawienie reflektorów asymetrycznego światła mijania. Obsługa techniczna Niektóre czynności obsługowe mogą okazać się trudne do wykonania poza stacja obsługi, ze względu na brak odpowiednich narzędzi. Zaleca się więc w tym przypadku zwrócić. się do Autoryzowanej Stacji Obsługi. Poszczególne czynności […]

Zawieszenie i układ kierowniczy

Co 5000 km lub przy przeglądach podwozia samochodu sprawdzić stan osłon gumowych przegubów kulowych. W przypadku uszkodzenia wymienić osłony. Przed założeniem nowej osłony, napełnić ją smarem ŁT-4S3. Co 15 000 km sprawdzić luz przegubów kulowych; przy nadmiernym luzie należy je wymienić. Co 1 5 000 km lub w przypadku stwierdzenia nierównomiernego zużycia opon należy sprawdzić […]

DevURL


Samochód

Samochód . Samochody poruszają się dzięki sile tarcia, występującej na obwodzie ich kół. Podczas ruchu samochodu, zwłaszcza szybkiego, powstają dodatkowo siły pionowe skierowane do góry. Ciężkie wozy ciężarowe mają zwykle dwie osie tylne w celu zmniejszenia nacisku na nawierzchnię i na grunt pod nią. Oprócz sił pionowych cisnących i sił poziomych stycznych podczas ruchu samochodu występują jeszcze siły pionowe ssania. Siły te powstają wskutek rozrzedzenia powietrza poza oponą. Powstają tam również wiry powietrzne, wynikające z dużych szybkości samochodu. Przez siły ssania zostają wyssane cząsteczki nawierzchni drogowej. Przy znacznych szybkościach pojazdów na obręczach stalowych zniszczenie nawierzchni byłoby jeszcze większe, gdyż dołączyłoby się jeszcze działanie dynamiczne uderzeń kół o nierówności nawierzchni. O działaniu pojazdu samochodowego na nawierzchnię, jak wykazują badania decyduje typ pojazdu, a przede wszystkim rod zaj ogumienia. Jako wyniki badań i doświadczeń ustalono, że najbardziej niszczą nawierzchnię przy ruchu samochodowym tzw. masywy, tj. obręcze kół z pełnej gumy. Obręcze takie powinny być usunięte z użytku na nawierzchniach ulepszonych. Najlepsze natomiast są opony wypełnione powietrzem pneumatyki i to przede wszystkim niskiego ciśnienia. [patrz też: inchcape używane, honda civic 4d 2015, serwis audi wrocław ]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: honda civic 4d 2015 inchcape używane serwis audi wrocław