Zakup auta

Dzisiaj, niemalże każda osoba jest w stanie dopasować pod siebie odpowiedni model samochodu. Mamy naprawdę całą masę możliwości do wyboru, bez względu na to, co lubimy. Osoby nieco bardziej wybredne sprowadzają sobie auta zza granicy. Mało tego, znane koncerny samochodowe co rusz produkuję nowe typu znanych aut, nieraz coraz to bardziej luksusowe wersje. Starsze typy […]

Sprężyny dociskające szczotki

Nowe muszą być odpowiednio dotarte. Zadaniem docierania jest dopasowanie szczotek do komutatora tak, aby przylegały do niego całą powierzchnią czołową. W tym celu trzeba komutator owinąć paskiem papieru ściernego o szerokości komutatora, przy czym do komutatora powinna przylegać gładka strona papieru, natomiast szczotki powinny przylegać do strony szorstkiej. Po kilkakrotnym przeciągnięciu papieru ściernego szczotki powinny […]

Podwozie

Skok jałowy pedału sprzęgła należy sprawdzać co 15 000 km, powinien on wynosić około 25 mm. Zmniejszenie lub zwiększenie skoku jałowego pedału uzyskuje się zmieniając długość czynna linki sprzęgła. W tym celu należy: — zluzować przeciwnakrętkę — pokręcając nakrętkę kulistą w prawo  uzyskuje się zmniejszenie skoku jałowego pedału. a w lewo (wykręcając ją z końcówki) […]

Ustawienie reflektorów

Co 15 000 km oraz każdorazowo po demontażu i montażu reflektora lub wymianie żarówki należy sprawdzić ustawienie reflektorów asymetrycznego światła mijania. Obsługa techniczna Niektóre czynności obsługowe mogą okazać się trudne do wykonania poza stacja obsługi, ze względu na brak odpowiednich narzędzi. Zaleca się więc w tym przypadku zwrócić. się do Autoryzowanej Stacji Obsługi. Poszczególne czynności […]

DevURL


Regulacja zaworów

Regulacje zaworów przeprowadza się zawsze na zimnym silniku. Aby móc obracać wal korbowy przy regulacji zaworów, nalezy podnieść samochód z jednej strony z przodu, włączyć 4 (lub 5) bieg i obracać koło uniesione do góry. Nigdy nie należy obracać wału korbowego za pośrednictwem nakrętki mocującej koło paska klinowego na wałku rozrządu. Zdjąć pokrywę zaworów z uszczelka i ustawić zawory:

— oba zawory 1 cylindra otwarte (zawór ssący na początku ssania, zawór wydechowy na końcu wydechu) — regulować zawory 4. cylindra.

— oba zawory 3. cylindra otwarte — regulować zawory 2. cylindra,

— oba zawory 4. cylindra otwarte — regulować zawory1. cylindra,

— oba zawory 2. cylindra otwarte — regulować zawory 3. cylindra.

Luzy zaworowe (na zimno): (pompy hydrauliczne, siłowniki hydrauliczne) [przypisy: moto allegro osobowe, serwis audi wrocław, inchcape używane ]

– CX 2000, CX 2200, CX 2400 – zawór ssący: 5 mm, zawór wydechowy: 0,20 mm, — CX Athena, CX Reflex — zawór ssący: 0,10 mm, zawór wydechowy: 0,25 mm.

Moment dokręcenia śrub pokrywy zaworów: 5…8 N m (ok. kGm).

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: inchcape używane moto allegro osobowe serwis audi wrocław