Hamulec pomocniczy

Hamulec pomocniczy (ręczny) jest z reguły hamulcem typu mechanicznego, pomocniczy który działa na szczęki lub klocki hamulcowe tylnych kół samochodu. Jest on uruchamiany za pomocą dźwigni znajdującej się między przednimi fotelami. Hamulec ręczny nie wymaga specjalnej obsługi, jednak podczas naprawy układu hamulcowego trzeba sprawdzić stan jego linki. Pęknięcie chociażby jednego drutu świadczy o zużyciu zmęczeniowym […]

Ustawienie reflektorów

Co 15 000 km oraz każdorazowo po demontażu i montażu reflektora lub wymianie żarówki należy sprawdzić ustawienie reflektorów asymetrycznego światła mijania. Obsługa techniczna Niektóre czynności obsługowe mogą okazać się trudne do wykonania poza stacja obsługi, ze względu na brak odpowiednich narzędzi. Zaleca się więc w tym przypadku zwrócić. się do Autoryzowanej Stacji Obsługi. Poszczególne czynności […]

Pasek zębaty napędu rozrządu

POCIAGI DROGOWE

POCIĄGI DROGOWE . Pociągi drogowe są to jednostki transportu samochodowego, składające się z ciągnika lub samochodu ciężarowego oraz kilku przyczep (zazwyczaj 2 – 3). Jako ciągnik może być użyty zwyczajny ciągnik samochodowy lub też samochód ciężarowy. Zasadniczym celem zastosowania pociągów drogowych do transportu drogowego jest zmniejszenie zużycia materiałów pędnych oraz zwiększenie ładowności jednostki transportowej. Przy […]

DevURL

Regulacja luzu zaworów

Należy pamiętać. że usytuowanie zaworów jest następujące: pierwszy zawór najbliższy paska zębatego napędu rozrządu jest zaworem wydechowym, następnie dwa są zaworami ssącymi, dalsze dwa to zawory wydechowe, dalej dwa zawory ssące i ostatni znów wydechowy. Jeżeli rzeczywisty luz zaworu różni się od prawidłowych wartości dla zaworu ssącego lub wydechowego, należy przy użyciu przyrządu specjalnego nr. A.60421 wymienić płytkę regulacyjną. W tym celu należy wsunąć przyrząd między szyjkę wału rozrządu i popychacz po czym obrócić go do przodu samochodu, aż do oparcia się o krawędź skrzynki. Podważyć przez kanałek, wykonany w popychaczu płytkę regulacyjną i wyjąć ja. Przesunięcie popychacza do dołu, bez użycia przyrządu A.60421 można uzyskać przez naciśnięcie np. prętem miedzianym lub mosiężnym (aby nie uszkodzić popychacza) na krawędź popychacza. Po zmierzeniu grubości płytki regulacyjnej i po uwzględnieniu wartości zmierzonego luzu zaworu dobrać nową płytkę regulacyjną o żądanej grubości. [hasła pokrewne: rowiński wajdemajer używane, honda civic 4d 2015, otomoto starogard gdański ] Następnie zamontować płytkę do popychacza i sprawdzić czy płytka obraca się swobodnie w popychaczu. Wyjąć przyrząd A.60421 , zmierzyć ponownie luz zaworu i sprawdzić, czy popychacz obraca się swobodnie w skrzynce głowicy. ( Automatyka przemysłowa , hydraulika przemysłowa ) Płytki regulacyjne występują jako części zamienne o grubościach 3,60…4,70 mm, ze stopniowaniem grubości co 0,05 mm. Po skontrolowaniu luzu zaworów należy wkręcić świece, zamontować pokrywę górnej skrzynki głowicy silnika i filtr powietrza.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: honda civic 4d 2015 otomoto starogard gdański rowiński wajdemajer używane