Pasek zębaty napędu rozrządu

Przegląd obowiązkowy gwarancyjny „1000 km”

Filtr powietrza

Wkład filtru powietrza należy wymieniać co 1 0 000 km. W tym celu należy odkręcić nakrętki mocujące pokrywę i wymienić wkład. Obsługa gaźnika i układu zasilania Regulacja gaźnika wymaga dobrej znajomości przedmiotu i specjalnych urządzeń. dlatego też zaleca się powierzenie tej czynności stacji obsługi. Okresowo co 1 5 000 km należy wyregulować ustawienie prędkości obrotowej […]

POCIAGI DROGOWE

POCIĄGI DROGOWE . Pociągi drogowe są to jednostki transportu samochodowego, składające się z ciągnika lub samochodu ciężarowego oraz kilku przyczep (zazwyczaj 2 – 3). Jako ciągnik może być użyty zwyczajny ciągnik samochodowy lub też samochód ciężarowy. Zasadniczym celem zastosowania pociągów drogowych do transportu drogowego jest zmniejszenie zużycia materiałów pędnych oraz zwiększenie ładowności jednostki transportowej. Przy […]

DevURL


Przestawianie kół

Problem przestawiania kół nie jest rozwiązany jednolicie. Są również przeciwnicy przestawiania kół, którzy twierdzą nie bez racji, że ścieranie bieżników opon po pewnym przebiegu dopasowuje je do nawierzchni drogi, dzięki czemu zwiększa się ich przyczepność. Głównym zaś argumentem, przemawiającym na korzyść przestawiania kół, jest przedłużenie okresu ich eksploatacji. Użytkownicy powinni więc stosować się do posiadanej instrukcji obsługi.

Po naprawie dętki, a zwłaszcza opony, konieczne jest wyważenie koła. Większość instrukcji obsługi zaleca również co 10 000 km kontrolę wyważenia kół. Jest to szczególnie ważne dla przednich kół, gdyż dzięki prawidłowemu wyważeniu kół zapobiega się przedwczesnemu zużyciu opon oraz poszczególnych części układu kierowniczego. [podobne: moto allegro osobowe, serwis audi wrocław, inchcape używane ]

Koła można prawidłowo wyważyć statycznie i dynamicznie jedynie przy użyciu wyważarki. Natomiast samo stwierdzenie niewyważenia statycznego nie przedstawia większej trudności. Należy podnieść samochód, aby koło mogło się zupełnie swobodnie obracać. Następnie wprawiając w ruch obrotowy koła trzeba sprawdzić, czy zatrzymuje się ono w różnych położeniach, czy też stale w tym samym położeniu. Jeżeli koło za każdym razem zatrzymuje się w tym samym położeniu, to jest ono niewyważone statycznie. Ta część koła, która ustawia się za każdym razem w najniższym położeniu, jest najcięzsza. Do wyważenia statycznego i dynamicznego koła służą specjalne ciężarki.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: inchcape używane moto allegro osobowe serwis audi wrocław