Dynamicznosc samochodu

Dynamiczność samochodu . Wstawiając wartości W ze wzoru 1 do wzoru 2- dla granicznego warunku P = W otrzymamy następujące równanie ruchu samochodu: G a s V2 P – G (1 +1) + -p = O Wprowadzając następująca oznaczenia: E = k a V2 i przekształcając wzór oznaczając otrzymamy ostatecznie: P-B f+k Wyraz D obrazuje […]

Tego rodzaju pociagi drogowe nadaja sie tylko do ruchu na niewielkie odleglosci ze wzgledu na nieznaczne szybkosci ruchu (10 – 20 km/godz)

Tego rodzaju pociągi drogowe nadają się tylko do ruchu na niewielkie odległości ze względu na nieznaczne szybkości ruchu (10 – 20 km/godz). Są one jednak bardzo ekonomiczne, zwłaszcza przy masowych przewozach materiałów budowlanych. Warunki techniczne tras drogowych przy ruchu pociągów drogowych wymagają stosowania jak najmniejszych wzniesień, gdyż sterowanie i hamowanie przyczep przy wymuszonym ruchu wstecznym […]

Przekładnia kierownicza

W przekładni kierowniczej brak punktów smarowania, przekładnia jest posmarowana fabrycznie smarem stałym. Koło kierownicy ma być ustawione tak, aby w czasie jazdy na wprost ramię koła kierownicy było skierowane do dołu. Przy regulacji zbieżności kół przedniCh należy zwrócić uwagę na prawidłowe ustawienie obejm regulacyjnych na drążkach kierowniczych (przy układzie kierowniczym ze wspomaganiem). W wypadku zmiany […]

Układ hamulcowy

DevURL


Przekładnia kierownicza

W przekładni kierowniczej brak punktów smarowania, przekładnia jest posmarowana fabrycznie smarem stałym. Koło kierownicy ma być ustawione tak, aby w czasie jazdy na wprost ramię koła kierownicy było skierowane do dołu. Przy regulacji zbieżności kół przedniCh należy zwrócić uwagę na prawidłowe ustawienie obejm regulacyjnych na drążkach kierowniczych (przy układzie kierowniczym ze wspomaganiem). W wypadku zmiany położenia koła kierownicy przy jeździe na wprost, skontrolować dokręcenie przekładni kierowniczej do poprzeczki przedniego zawieszenia (4 śruby).

Wszelkie naprawy układu kierowniczego ze wspomaganiem wymagają wysokich kwalifikacji, ze względu na całkowicie nietypowa budowę układu. Naprawy te należy przeprowadzać tylko w autoryzowanych stacjach obsługi. W przypadku uszkodzenia wspomagania układu kierowniczego, układ mechaniczny działa bez zmian, tylko siła wymagana do obracania kołem kierownicy jest dużo większa. (haki holownicze, koło zębate) [hasła pokrewne: renault salon warszawa, otomoto zamość, otomoto dębica ]

Odłaczanie akumulatora

Odłączanie akumulatora należy zawsze rozpocząć od odłączania bieguna „—, połączonego z masą. Uzupełniać elektrolit dolewając wodę destylowaną do poziomu I …2 cm powyżej górnej krawędzi płyt. Nie odłączać akumulatora, gdy silnik pracuje, gdyż grozi to uszkodzeniem alternatora. Nie ładować akumulatora zamontowanego w samochodzie bez odłączenia obu przewodów od biegunów „— i w przypadku unieruchomienia samochodu na dłuższy czas odłączyć akumulator i doładowywać akumulator raz na miesiąc.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Artykuł dotyczy tematów: otomoto dębica otomoto zamość renault salon warszawa